gezien en geslotenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Aangezien ik de lapo had heb ik een nieuwe aangemaakt.
[KLB FB] Waar Adelante een poging doet tot normaal gedrag.
Nou, ik vind het zo ook prima. Maar als ik de laatste post maak en daarin vermeld dat ik het nieuwe topic wel open dan is het toch niet zo moeilijk om daar even op te wachten?quote:
Joh, zelfs een topic met enkel een smiley KAN topicwaardig zijn. Ligt aan de situatie, de reacties, het onderwerp etc etc.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef dagdag het volgende:
De regel was toch dat een topic een KLACHT moet bevatten.
er staan wel 60 topics met maar 1 regel.
Dus ik mag voor elke smiley een topic maken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, zelfs een topic met enkel een smiley KAN topicwaardig zijn. Ligt aan de situatie, de reacties, het onderwerp etc etc.
Begrijpend lezen is een bitch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dus ik mag voor elke smiley een topic maken?
nja laat ook maar
Moeten alleen niet teveel topics met 1 regel komen zoals
Baaaaah
Oh dus jullie zoeken een modquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een bitch.
Je voorbeeld is dicht btw. Tis niet dat we hier 24/7 zijn hè.
Hoiquote:
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
Ondeugend heeft vroeger in totaal 18 topics van mij gesloten.
Geen andere mod evenaart dat.
Tevens als ik nu zie wat voor debiele topics ik vroeger opende, is dat best sneu
Als mod heb je een voorbeeldfunctie (van horen zeggen uiteraard)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?
Moet ik dan meesnuiven?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als mod heb je een voorbeeldfunctie (van horen zeggen uiteraard)
Nee kwam door remlof die zei 3 keer ban .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?
Huh ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zie het als licht laten zien idd.... lolquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
Ondeugend heeft vroeger in totaal 18 topics van mij gesloten.
Geen andere mod evenaart dat.
Tevens als ik nu zie wat voor debiele topics ik vroeger opende, is dat best sneu
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:38 schreef Nikmans het volgende:
Ik support je dagdag, laat ze maar een poepje ruiken
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, daar bereik je een hoop meequote:
Maar of je d'r trots op kunt zijnquote:
JAWOHL !!!!!!!!!!!!!!!! 1!!!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef Loila-Lum het volgende:
Nazi's!
Ja daar lijkt het hier wel op. Incompetente SS'ers zitten hier.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef Loila-Lum het volgende:
Nazi's!
Durf je ook met je originele account te posten of zal ik je maar gelijk naar de kloonshredder gooien ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef TCDD het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het hier wel op. Incompetente SS'ers zitten hier.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Durf je ook met je originele account te posten of zal ik je maar gelijk naar de kloonshredder gooien ?
Beetje lafjes niet ?
Booohoooquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier kan melden, maar ik ben niet zo blij met het topic: "Die eeuwige discussie" van Deepart, ik doe zelf nogal flauw over taalfouten, maar om dan kanker en aids naar mn hoofd te krijgen vind ik toch wel een beetje ver gaan....
Was gewoon volledig je eigen schuldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier kan melden, maar ik ben niet zo blij met het topic: "Die eeuwige discussie" van Deepart, ik doe zelf nogal flauw over taalfouten, maar om dan kanker en aids naar mn hoofd te krijgen vind ik toch wel een beetje ver gaan....
Het is toch allemaal watquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef Samson het volgende:
Ok, goed om te weten dat als je in een klaagbaak topic gaat reageren het volgens de mods hier dan normaal is om kanker en aids naar je hoofd te krijgen. Vooral zo doorgaan modjes, op jullie kun je bouwenIk had gehoopt dat er nog enig respect etc zou bestaan, zelfs in klaagbaak
Zeg, ik post dit hier niet ter attentie van jou, maar voor de mods, dus ga ff ergens anders ziekenquote:
daar ben ik me van bewust, maar bedankt iigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
Een beetje bijgeschaafd, maar je verdient zelf ook niet de chiqueheidsprijs, samson
Wat een gangster met bad attitude ben jij zegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:10 schreef Samson het volgende:
[..]
daar ben ik me van bewust, maar bedankt iig
Komop zeg, dit is KLBquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef Samson het volgende:
Ok, goed om te weten dat als je in een klaagbaak topic gaat reageren het volgens de mods hier dan normaal is om kanker en aids naar je hoofd te krijgen. Vooral zo doorgaan modjes, op jullie kun je bouwenIk had gehoopt dat er nog enig respect etc zou bestaan, zelfs in klaagbaak
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Durf je ook met je originele account te posten of zal ik je maar gelijk naar de kloonshredder gooien ?
Beetje lafjes niet ?
Ik erger me er ook aan, ze is al gewaarschuwd en gaat toch vrolijk verder. Echter zijn het de FA's die uiteindelijk beslissen of dit banwaardig is.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:56 schreef Catch_me het volgende:
Kan user Biancavia ook niet even terug in de ijskast met zijn nutteloze dieren plaatjes in bijna elk topic?
Heinz tomato Ketchup chips is nie meer!
Mensen die KLB niet snappen.
zijn enkele voorbeeldjes.
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sorry dat ik nu een beetje een nsb'er lijk hoor
Maar die ene user die in elk topic van die kutpuppie's post
Wanneer krijgt die eens een ban? ( Let op geen banaanvraag dus gewoon een vraag)
Biancavia![]()
Ik zie die user niks anders posten dan dat
Edit: Lol ik zie nu dat ik niet de enige ben die hier over klaagt![]()
quote:
Ja, hallo. Ik zei juist tegen die gast dat hij offtopic ging.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
Onzinnige bash verwijderd, graag weer over tot poepen!
Was ik ook echt van plan, maar ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Adelante het volgende:
antwoord van adelante:
wees dan zelf eens de verstandigste en stop met reageren als je hem er op hebt gewezen
Wijzig Profiel. Kun je van allerlei dingen in doen (bovenin de balk van je scherm).quote:Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef dagdag het volgende:
Tussendoor
waar kan je van een afbeelding een avatar omzetten
Je reageert serieus op zo'n usertquote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wijzig Profiel. Kun je van allerlei dingen in doen (bovenin de balk van je scherm).
Zelfs ik kan het, en ik ben een PC noob
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:10 schreef behangplakker het volgende:
Je reageert serieus op zo'n usert?
Maar als je even kijkt dan zie je toch bovenaan al snel wijzig profiel staan, logischerwijs kiest men dan voor die weg. Het is nog minder werk dan googlenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Niet iedereen doet Universiteit, heeft een bijbaan waar men 25 ¤ per uur verdient en heeft een vriendin die catwalks afloopt voor Gucci.
Wat ik daarmee wil zeggen: Domme vragen bestaan niet. Hij durft ze tenminste te stellen.
Je kunt het gifje gewoon instellen als avatarquote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef dagdag het volgende:
Danku maar bedoelde eigenlijk,het omzetten van Gif naar avatar
oke, staat er maximaal 60 keer 60quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt het gifje gewoon instellen als avatar?
En anders neem je een screenshot van het goede deel van het gifje, plak je dat in paint en maak je daar je avatar van!
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef De_Ananas het volgende:
Heb ik een note gekregen omdat ik in mijn eigen topic zeg dat ik er niet mee om kan gaan?!!!!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
Het gebruik van het woord "homo" in een negatieve context
Misschien kan m'n topic beter naar R&P worden geplaatst aangezien het klaagbaakvolk alleen maar dom kan reageren.
Even wat zooi verwijderd.... ik laat hem toch voorlopig even staan nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
Het gebruik van het woord "homo" in een negatieve context
Misschien kan m'n topic beter naar R&P worden geplaatst aangezien het klaagbaakvolk alleen maar dom kan reageren.
Nee. BoWa, je kent me. Ik ben een eerlijk man, sympathiek voor ieder ander. Die kerel liep constant te provocerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom? Het is toch ook NUL - TWEE. Deal with it. Als Ajax voorstand en je had topic mogen openen had je hetzelfde gedaan.
1 2 3 4 5 6 7 | Ik ben het KLB spook! Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen! Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar! YOU HAVE BEEN WARNED! |
Volgens mij niet, er waren pas 80 topics over vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Boe-man het volgende:
Iemand deze pm ook gehad?
[ code verwijderd ]
Ow, dan is het goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij niet, er waren pas 80 topics over vandaag.
Je kunt PM ook uitzetten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Boe-man het volgende:
Iemand deze pm ook gehad?
[ code verwijderd ]
Mwoh, je bedoelt Dribbel ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Echo99 het volgende:
Uitzendbureau mutsen
Spammertje ergens halverwege pagina 1.
Die gast met dat Randstad plaatje werkt niet bij Randstad...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh, je bedoelt Dribbel ?
En die gast met dat Randstad plaatje, is dat ook een spammer ?
Wie zegt dat ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Die gast met dat Randstad plaatje werkt niet bij Randstad...
Niet grappig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
done
Slijmbalquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
gesloten, wel credits voor je OP trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |