Ik weet niet waar ik dit moet schrijven , maar aangezien ik het meeste kom dan maar in dit subforum.
Gisteren is bekend geworden dat FSC en Roda Kerkrade van plan zijn met elkaar te fusren. Dit op basis van een rapport van mensen die ingehuurd zijn om een positief advies te geven over een fusie. De beiden besturen gaan in op aannames en niet op feiten.
Ik weet niets van management van clubs , maar wel hoe het is om supporter te zijn.
Hoe het is om met 600 mensen kijken naar een wedstijd om de 20 ste plaatse tussen FSC en Telstar.
Hoe het is om met 60 auto's en 1 supportersbus naar Zwolle te gaan om misschien een periodetitel te pakken.
Hoe het is om naar Waalwijk te gaan, zien dat RKC hun kampioenschap verspeeld en bijna gelyncht te worden.
Hoe het is om te horen dat de Open Dag niet doorgaat.
Hoe het voelt om respectvol om te gaan de dood van een medesupporter
Hoe Het is om MVV te verslaan in eigen huis , terwijl jezelf 7-0 vernederd was door MVV
Hoe het is om om pakjesavond 2008 in een vrijwel leeg stadion te zitten.
Hoe goed het afgelopen weken voelden eindelijk weer eens mee te doen voor een prijs.
Afgelopen week bijna 6000 man in het stadion en wij zouden geen bestaanrecht meer hebben ?
En dan komt gisteren het nieuws dat de Fusie bijna rond is , terneer geslagen in eerste instantie.
Maar steeds meer getroost worden dat andere supporters uit Leeuwarden , Zwollen, Breda, Geel, Antwerpen, Genk , Den Haag , Rotterdam , Amsterdam , Heerenveen , Groningen, Gladbach etc ons qwillen steunen om zelfstandig te blijven bestaan.
De besturen staan tegenwoordig zover van de echte clubmensen af dat ze het runnen als bedrijven zonder enige vorm van emotie daarbij

Dit is niet aleen een probleem in Nederland en in het voetbal , maar ook (inter)nationaal bij andere sporten.
Wie gaat de volgende zijn die ze pakken ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')