Verkapte -"ik ben nog nooit in Afrika geweest"-post.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef padlarf het volgende:
Toen mijn huisgenote hier nog woonde gebruikten we met zn 3en een 12pack per 2 weken.
Nu ben ik alleen nog met mn huisgenoot, en met zn tweeen gebruiken we nu een 4pack per 2 weken.
Nu snap ik dat vrouwen meer WC papier gebruiken dan mannen, maar 4x zoveel?![]()
![]()
Wat doen ze ermee?
Klacht: excessief wc papier gebruik
Subklacht: in afrika hebben ze geen wcpapier
Ik schijt gemiddeld 1 keer per dag, en gebruik dan gemiddeld 10 velletjes. En je gaat mij niet vertellen dat er minder dan 70 velletjes op zo'n rol zittenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:23 schreef karr-1 het volgende:
Een 4 pak in 2 weken? Daar red ik nog niet eens een week mee.
Homo's moeten wat vaker vegen.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik schijt gemiddeld 1 keer per dag, en gebruik dan gemiddeld 10 velletjes. En je gaat mij niet vertellen dat er minder dan 70 velletjes op zo'n rol zitten
Das inderdaad wel erg weinig eigenlijk. Of ze vegen hun reet nooit af.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:32 schreef Opperkwal het volgende:
Vier rollen in 2 weken? Poepen jullie niet?
Ik denk dat vrouwen gewoon meer velletjes per keer gebruiken.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik schijt gemiddeld 1 keer per dag, en gebruik dan gemiddeld 10 velletjes. En je gaat mij niet vertellen dat er minder dan 70 velletjes op zo'n rol zitten
2 keer per dag??? Jezus....quote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
Ik gebruik gewoon elke keer bijna een rolen ik schijt 2x per dag.
'ik gebruik 10 velletjes per keer' zegt ts. Hoe de fuck doe jij dat? 3x vegen met 3velletjes? 5x met 2? Ik ros gewoon die rol naar beneden, ga echt niet het risico nemen dat ik er doorheen prik
2x per dag?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
'ik gebruik 10 velletjes per keer' zegt ts. Hoe de fuck doe jij dat? 3x vegen met 3velletjes? 5x met 2? Ik ros gewoon die rol naar beneden, ga echt niet het risico nemen dat ik er doorheen prik
quote:
Wtf is er mis met jullie?quote:
quote:
Wtf is er mis met jullie?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja
Ik vaker 3x. En wanneer ik op FOK ben soms wel 10x
10 velletjes? Nee dank je das mij te dun. Ik geef een ruk aan die rol en dan zie ik wel wat er af komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Yep want die schijten anders dan hetero'squote:
Haha oja.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Het verbruik hangt ook af van de manier van afvegen: proppen of vouwen![]()
Ja, die hebben allerlei anale ongemakken.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep want die schijten anders dan hetero's
Is dat zo? Nooit iets van gemerkt eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, die hebben allerlei anale ongemakken.
2x3 en 2x2quote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
Glijdt er makkelijker uit zekerquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit iets van gemerkt eigenlijk.
Meestal wel ja, anders heb ik constipatie.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Glijdt er makkelijker uit zeker
Heb jij problemen met je stoelgang ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef Koewam het volgende:
Ik doe echt een maand met een 4 pack :x
Toen ik goedkope papier kocht deed ik er inderdaad een stuk korter mee (een rol per 2 beurten).
Wat ken jij voor een zwakzinnige vrouwenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef luvley het volgende:
Zo hahaha echt iets voor een topic?
Laat mij eens denken, naast het afvegen van de standaard 'dingen' gebruiken we het nog voor,
gebruikte maandverband en tamponts op rollen voor we het weg gooien, voor het weg gooien
neus snuiten,
make-up verwijderen,
nagelak mee removen,
lippenstift mee deppen,
BH opvullen,
Gebruikte condooms in opbergen, voor het weggooien
Make-up tafel mee afvegen,
Make-up van de telefoon mee vegen,
Soms als servet na het eten van pizza, als de keukenpapier op is,
Dat zijn een paar dingen waar we dagelijks/wekselijks.maandelijks kilo's wc papier voornodig hebben.
Merciquote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
Onzinnige bash verwijderd, graag weer over tot poepen!
vegen met 2 velletjes? Je zit graag met vingers aan je ster of niet?quote:
quote:
Ten eerste gebruik ik de wc niet alleen, maar zijn we sowieso met zijn tweeen en komen er ook nog wel eens mensen op bezoek die het toilet gebruiken. Daarnaast is 3 velletjes gewoon te weinig, heel simpel. Aangezien ik het pleepapier zelf betaal bepaal ik ook zelf hoeveel ik er van gebruik.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:02 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
3 velletjes op elkaar en je kunt prima vegen, als je dat 2 of 3 keer doet ben je schoon
heb jij last van chronische diarree dat je een hele rol per keer gebruikt en twee keer per dag moet? een andere reden om meer wc-papier te gebruiken is er namelijk niet...
Ik vreet niks anders, lust niet eens witbrood.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
De mensen in dit topic die één rol per keer gebruiken moeten eens wat vaker bruin brood eten.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ten eerste gebruik ik de wc niet alleen, maar zijn we sowieso met zijn tweeen en komen er ook nog wel eens mensen op bezoek die het toilet gebruiken. Daarnaast is 3 velletjes gewoon te weinig, heel simpel. Aangezien ik het pleepapier zelf betaal bepaal ik ook zelf hoeveel ik er van gebruik.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je moet het uiteinde van de rol niet in de wc hangen als je doortrekt
Ik denk dat het poep- en piesniveau niet ontstegen wordtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het serieus werd, maar dit haalt het niveau weer helemaal naar beneden.
Lelijke vrouwen wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Vreemd, want vrouwen poepen niet ...
Dat dusquote:
Ik sinds een week ook, en TROTS dat ik ben als ik zie wat ik heb geproduceerd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |