quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:50 schreef Goofisch het volgende:
een
[ afbeelding ]
Plus een
[ afbeelding ]
Oke?
Feit , zij hebben werk en jij niet,......wie is dan de loser en wie heeft er geen echt werk?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Gehannes het volgende:
Er werken altijd wel lekkere wijven bij die uitzendbureaus maar het zijn allemaal van die verschrikkelijke overdreven mutsen die nooit echt gewerkt hebben. Van die types die communicatie of iets dergelijks gestudeerd hebben. En het werk moet ook allemaal leuk en fantastisch zijn. Ja ik ga godverdomme dozen inpakken in een fabriek ( bij wijzen van spreken ). Dan zegt dat wijf: dat is de baan van je leven man, hartstikke leuk werk. Het is godverdomme de kutste baan die je kan krijgen man kanker teef. Niet dat ik frikandellen ga inpakken maar dit even ter voorbeeld. Alles moet maar leuk en fantastisch zijn tegenwoordig. Zeg gewoon waar het op staat.
Gebruik de <ENTER> eens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Gehannes het volgende:
Er werken altijd wel lekkere wijven bij die uitzendbureaus maar het zijn allemaal van die verschrikkelijke overdreven mutsen die nooit echt gewerkt hebben. Van die types die communicatie of iets dergelijks gestudeerd hebben. En het werk moet ook allemaal leuk en fantastisch zijn. Ja ik ga godverdomme dozen inpakken in een fabriek ( bij wijzen van spreken ). Dan zegt dat wijf: dat is de baan van je leven man, hartstikke leuk werk. Het is godverdomme de kutste baan die je kan krijgen man kanker teef. Niet dat ik frikandellen ga inpakken maar dit even ter voorbeeld. Alles moet maar leuk en fantastisch zijn tegenwoordig. Zeg gewoon waar het op staat.
Ik ga liever thuis met me piemel zitten spelen dan dat ik op een uitzendbureau gaat zitten met me gekke bekquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Feit , zij hebben werk en jij niet,......wie is dan de loser en wie heeft er geen echt werk?
Ja!quote:
quote:Ja ik ga godverdomme dozen inpakken in een fabriek
Die 'muts' weet TS gewoon op waarde te schatten.quote:dat is de baan van je leven man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |