Dat je het weet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
Voor de archieven:
Op vrijdag 27 februari 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "[KLB FAP SC #952] Mênnus fappen." -> "[KLB FAP SC #952] Waar McFearless maagd is en de rest homoseksueel"
Je moeder!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je komt nog wel een keer een meisje tegen dat je wel wil doen
Oeh dankjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef padlarf het volgende:
Vrouwen die onbekende namen aanhalen
topic wordt verpest met miereneters
je weet dat heel KLB daar op verder gaat en niet op de klacht ingaat.quote:Vervolgens sloeg ik die teef helemaal de kanker in !
Ik vind het een waardeloos topic, maar die zin lijkt me geen reden om 'm dicht te gooien, het is gewoon een bewuste anticlimax van het verhaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
omdat je bij voorbaat je topic zelf verpest door de opmerking:
[..]
je weet dat heel KLB daar op verder gaat en niet op de klacht ingaat.
Neen. Zoals je kunt zien gaat enkel de eerste poster er specifiek op in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
omdat je bij voorbaat je topic zelf verpest door de opmerking:
[..]
je weet dat heel KLB daar op verder gaat en niet op de klacht ingaat.
Dicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef postmortum het volgende:
linkje naar een trojan horse blijkbaar
Godverdomme, ik wil vissen kijken...
dit is geen banaavraag , maar stond daar geen ban op eerder ? linken naar virussen ?quote:
Nee, want er staat in de OP dat het linked naar een virus. Niks sneaky aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
dit is geen banaavraag , maar stond daar geen ban op eerder ? linken naar virussen ?
Het is een vraag, geen verwensingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:01 schreef dagdag het volgende:
Vanavond spacen
Doodsverwensing en daar ben ik verdrietig door.
Ja, 't schijnt dat de ONZ users KLB herontdekken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Maisnon het volgende:
Tegenwoordig meer dagboek reacties dan dagboek topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |