Inderdaad, post dan minstens een foto van dat wijf, want ondergetekene kent de desbetreffende persoon nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef sinadO het volgende:
En jij denkt, ik post alleen een foto van die lelijkerd. Daarom faalt dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
Gayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef sinadO het volgende:
Ik ken d'r ook niet hoor, maar ik hou dat hele supermodel gebeuren niet bij. Ik hou meer van echte, niet gefotosoepte vrouwen die meer dan 30 kilo wegen.
hele fucking basketbalteam eroverheen inclusief de mascotte !!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef Badabingea het volgende:
Die chick wordt helemaal volgeblaft.........
Respect mah edit!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef Laton het volgende:
[..]
hele fucking basketbalteam eroverheen inclusief de mascotte !!!!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Natrium het volgende:
[..]
Inderdaad, post dan minstens een foto van dat wijf, want ondergetekene kent de desbetreffende persoon nietBij nader inzien faal ik inderdaad, ik had haar gewoon moeten kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet slecht
Do you think you will walk away untested?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |