Inderdaad, post dan minstens een foto van dat wijf, want ondergetekene kent de desbetreffende persoon nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef sinadO het volgende:
En jij denkt, ik post alleen een foto van die lelijkerd. Daarom faalt dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
Gayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef sinadO het volgende:
Ik ken d'r ook niet hoor, maar ik hou dat hele supermodel gebeuren niet bij. Ik hou meer van echte, niet gefotosoepte vrouwen die meer dan 30 kilo wegen.
hele fucking basketbalteam eroverheen inclusief de mascotte !!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef Badabingea het volgende:
Die chick wordt helemaal volgeblaft.........
Respect mah edit!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef Laton het volgende:
[..]
hele fucking basketbalteam eroverheen inclusief de mascotte !!!!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Natrium het volgende:
[..]
Inderdaad, post dan minstens een foto van dat wijf, want ondergetekene kent de desbetreffende persoon nietBij nader inzien faal ik inderdaad, ik had haar gewoon moeten kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet slecht
Do you think you will walk away untested?
mensen die het belangrijk vinden dat mensen een of andere duffe trut in lingerie kennenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:31 schreef BakraSwa het volgende:
Mensen die Adriana Lima niet kennen.![]()
![]()
Ik vind het niet belangrijk, ik lach ze alleen uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Laton het volgende:
[..]
mensen die het belangrijk vinden dat mensen een of andere duffe trut in lingerie kennen
Waarom zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:34 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefixtquote:
Nu ze getrouwd is en ze eindelijk los kan gaan verwacht ik nog wel wat meer DVD's.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:36 schreef John.Milton het volgende:
Er zijn ook DVDs waarop ze te bewonderen is.
Zal hem een zorg zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:39 schreef BakraSwa het volgende:
Zijn ogen zijn veelste klein voor zijn hoofd.
Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef honda1990 het volgende:[/b]quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef McFearless het volgende:
Alles kan kapot.
Klopt, alleen zonde dat die basketballert degene is dat haar maagdenvlies mag brekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef McFearless het volgende:
Alles kan kapot.
hij en zijn teamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, alleen zonde dat die basketballert degene is dat haar maagdenvlies mag breken
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:33 schreef seto het volgende:
KIJK DIE BEHAARDE ARMEN MAN
HOEF ECHT GEEN WIJF MET BEHAARDE ARMEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef afcajos het volgende:
En toch weiger ik te geloven dat zij nog maagd iszij heeft zich heus wel omhoog moeten neuken in dat modellenwereldje.
Doutzen vind je geiler dan Adrianaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Gelukkig hebben we de geilste vrouw op aarde nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie geen tietenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Doutzen vind je geiler dan Adriana
Mensen die Doutzen Kroes geiler vinden dan Adriana Limaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:34 schreef Ccake het volgende:
Dat kom heel vaak voor he, mooie modellen/actrices gaan dan met zo'n hele lelijke vent. Vind het een raar verschijnsel
Wat ben jij voor latente homo danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Laton het volgende:
[..]
mensen die het belangrijk vinden dat mensen een of andere duffe trut in lingerie kennen
Post eens een foto van jezelf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef BakraSwa het volgende:
En dan trouwt ze met deze lelijkerd.![]()
[ afbeelding ]
1 troost, vrouwen worden ook lelijk na een tijd,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef BakraSwa het volgende:
En dan trouwt ze met deze lelijkerd.![]()
Geen make-up op Susan Smit op die foto's? Of we kijken allebei naar andere foto's of jij hebt echt stront in je ogenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:24 schreef thloreg het volgende:
De TS spoort niet met zijn klacht. Adriana Lima is een doodgewone meid die toevallig op tv en met veel plamuur er goed uitziet.
[ afbeelding ]
Check hier de mooie Susan Smit zonder make-up en je kan die hele janktopic over Lima in je broekzak steken, huilie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |