Ik heb het van de NOS hoor......quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk er zijn idd geen andere nieuwsbronnen dan HvN.
Zo'n beest geeft jou een schop en je bent dood maar idd zij zijn de zwakkeren.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef Tism het volgende:
Wat een zwakke luie kut beesten, je zou toch verwachten dat zo'n dier tegen een stootje kan, geen wonder dat je ze niet mag voeren, ze zouden zich nog verslikken in een pinda!..
Net als elk ander wezenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef Tism het volgende:
Wat een zwakke luie kut beesten, je zou toch verwachten dat zo'n dier tegen een stootje kan, geen wonder dat je ze niet mag voeren, ze zouden zich nog verslikken in een pinda!..
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef Tism het volgende:
Ik vind 't leuker om de reacties daarop te lezen!..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]_!
Eigenlijk best wel gierenbrullen om te lezen hoe zwakzinnig iemand kan reageren.
Ik ook! Want een zwakzinnige reactie leest liever niemandquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik vind 't leuker om de reacties daarop te lezen!..
Jaja!..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook! Want een zwakzinnige reactie leest liever niemand
Maar wel de oudste van de kuddequote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef IHVK het volgende:
Op het jeugdjournaal zeiden ze dat ze gezond was.
IHVK kijkt naar het jeugdjournaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef IHVK het volgende:
Op het jeugdjournaal zeiden ze dat ze gezond was.
Broertje.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
IHVK kijkt naar het jeugdjournaal.
Die van mij ook niet. Oh wacht ik heb geen problemen met dierentuinen, helemaal vergetenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zij zijn niet de reden van mijn probleem met dierentuinen.
Garpig.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou de diepte of de aard van de wond hoeven ze niet te onderzoeken hoor
Jawel..... al was het voor mijn vermaakquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Olifanten horen niet in dierentuinen,
Dat is ook niet grappig.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Duik anders even die olifant achterna.
Staat ook op de FP...quote:
http://noorderlicht.vpro.nl/noorderlog/bericht/41056603/quote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef Tism het volgende:
Nou!? Of moet ik wikki weer eens raadplegen??..
Oké! Thx..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://noorderlicht.vpro.nl/noorderlog/bericht/41056603/
het klinkt zo lief en kleinquote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
Daar vraag je ook gewoon om als je een olifant Annabel noemtmaar wel zielig.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
sick hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zonder olifanten in dierentuinen zouden er veel te weinig mensen zijn die olifanten tof vinden, waardoor ze in het wild inmiddels allemaal afgeschoten zouden zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Olifanten horen niet in dierentuinen, circussen etc
Arm beest
quote:Op maandag 2 maart 2009 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben toch zo maar wel heel erg snel besloten om dat dier in te laten slapen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 02:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben toch zo maar wel heel erg snel besloten om dat dier in te laten slapen.
Een olifant kán niet te lang liggen. Ze slapen meestal ook staand, als ze te lang liggen klappen de longen en zijn ze alsnog dood.quote:Op maandag 2 maart 2009 03:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat altijd redelijk snel.
Ik ken dus zo'n lilliputter met die naam.quote:
Onzin. Olifanten zien die gracht als gevaar, en stappen er dus niet in. Daarom is die gracht er ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
Wel zielig voor die olifant, ze kiest er niet zelf voor om in een dierentuin rond te lopen. Dus zoiets als een gracht, wat door mensen wordt gemaakt wordt door een olifant niet dusdanig als gevaar gezien.
In de natuur zijn ze niet hun leven lang omringd door grachten, de kans is dus erg groot dat er in al die jaren een keer een olifant niet goed oplet en erin valt. Bijvoorbeeld als ze lekker aan het spelen zijn, en wie zegt dat olifanten niet slaapwandelen?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Onzin. Olifanten zien die gracht als gevaar, en stappen er dus niet in. Daarom is die gracht er ook.
In het wild heten dat kliffen en droge rivierbeddingen.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:48 schreef deepart het volgende:
[..]
In de natuur zijn ze niet hun leven lang omringd door grachten, de kans is dus erg groot dat er in al die jaren een keer een olifant niet goed oplet en erin valt. Bijvoorbeeld als ze lekker aan het spelen zijn, en wie zegt dat olifanten niet slaapwandelen?
Idd, is er geen condoleanceregister? Belachelijk, tegenwoordig wordt voor elke doodgereden hond, kat of ander kutbeest een online condoleanceregister geopend...quote:
Olifanten zijn niet simpel hoor, en ook niet blind.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:48 schreef deepart het volgende:
[..]
In de natuur zijn ze niet hun leven lang omringd door grachten, de kans is dus erg groot dat er in al die jaren een keer een olifant niet goed oplet en erin valt. Bijvoorbeeld als ze lekker aan het spelen zijn, en wie zegt dat olifanten niet slaapwandelen?
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:17 schreef Repeat het volgende:
Dat is een val van misschien max 2 meter ofzo
Hoe kan zo'n groot dier dat nou niet overleven
[ afbeelding ]
Ja ja ja, troll trollquote:Op maandag 2 maart 2009 12:17 schreef Repeat het volgende:
Dat is een val van misschien max 2 meter ofzo
Hoe kan zo'n groot dier dat nou niet overleven
[ afbeelding ]
Annelies! HET STAAT OP DE FOTO DUS HET IS WAARquote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de overige olifanten die kijken naar de plek waar annabel lag...
Het land is in economisch crisis en PVV moet vragen stellen over de dood van een olifant, die niemand had kunnen voorkomenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
PVV verbolgen voer dood olifant, Graus (:')) gaat kamervragen stellen
Het was te verwachten
Wat een knurft:quote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
PVV verbolgen over dood olifant, Dion Graus (:')) gaat kamervragen stellen
Het was te verwachten
Gedissed door de Volkskrant.quote:Alleen overlijden ze niet altijd, en dan horen we er niets over. En dit is al de tweede keer in een paar jaar tijd dat er in Emmen een olifant verongelukt door die droge gracht.’
Interviewer: Het ongeluk met babyolifantje Bo Gyi waar u op doelt is al ruim 15 jaar geleden.
‘Gezien de lange levensverwachting van een olifant noem ik dat een paar jaar.’
wtf??!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Die Dion Graus presenteerde 4 jaar geleden nog een dierenprogramma op de Limburgse televisie. Toen was hij al tenenkrommend slecht.
En nuOMFG. Kamervragen stellen over een val van een olifant
blijkt het een 1 april grap te zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
PVV verbolgen over dood olifant, Dion Graus (:')) gaat kamervragen stellen
Het was te verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |