Ik heb het van de NOS hoor......quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk er zijn idd geen andere nieuwsbronnen dan HvN.
Zo'n beest geeft jou een schop en je bent dood maar idd zij zijn de zwakkeren.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef Tism het volgende:
Wat een zwakke luie kut beesten, je zou toch verwachten dat zo'n dier tegen een stootje kan, geen wonder dat je ze niet mag voeren, ze zouden zich nog verslikken in een pinda!..
Net als elk ander wezenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef Tism het volgende:
Wat een zwakke luie kut beesten, je zou toch verwachten dat zo'n dier tegen een stootje kan, geen wonder dat je ze niet mag voeren, ze zouden zich nog verslikken in een pinda!..
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef Tism het volgende:
Ik vind 't leuker om de reacties daarop te lezen!..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]_!
Eigenlijk best wel gierenbrullen om te lezen hoe zwakzinnig iemand kan reageren.
Ik ook! Want een zwakzinnige reactie leest liever niemandquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik vind 't leuker om de reacties daarop te lezen!..
Jaja!..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook! Want een zwakzinnige reactie leest liever niemand
Maar wel de oudste van de kuddequote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef IHVK het volgende:
Op het jeugdjournaal zeiden ze dat ze gezond was.
IHVK kijkt naar het jeugdjournaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef IHVK het volgende:
Op het jeugdjournaal zeiden ze dat ze gezond was.
Broertje.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
IHVK kijkt naar het jeugdjournaal.
Die van mij ook niet. Oh wacht ik heb geen problemen met dierentuinen, helemaal vergetenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zij zijn niet de reden van mijn probleem met dierentuinen.
Garpig.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou de diepte of de aard van de wond hoeven ze niet te onderzoeken hoor
Jawel..... al was het voor mijn vermaakquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Olifanten horen niet in dierentuinen,
Dat is ook niet grappig.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Duik anders even die olifant achterna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |