Je dicht jezelf teveel eer toe. 1 Ontgroeningstopic vond ik meer dan genoeg. Deze is gewoon op waarheid gebaseerd en heeft helemaal niets met jou van doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kreeg een vaag vermoeden van een lemming, maar als jij me kan overtuigen dat dat niet het geval is zal ik overwegen het topic te herzien
Enthousiasme denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ja en dan nu de uitleg over het hoe en waarom? [ afbeelding ]
quote:
Ik wou 'Ah bahquote:
Wat stond daar? Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wou 'Ah bah' posten', maar het topic zat al op slot.
Een heel vies plaatje, that's all.quote:
wees blijquote:
Tubgirl in het kwadraat! Rommel dat het gaf!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
is de boodschap anders niet duidelijk?
Dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
Swarmahoer, zou je misschien met hoofdletters willen typen?
Dan krijg ik het idee dat je echt een mod bent en niet gewoon in een plas blauwe verf bent gevallen.
Wie is hier zwakbegaafd?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus?
Ik neem niets aan van mensen die overkomen alsof ze zwakbegaafd zijn.
Wel een komma.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
je punt is gemaakt, maar ik gebruik hem niet
Zonde, dit maakt je toch een stuk minder autoritair.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
je punt is gemaakt, maar ik gebruik hem niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonde, dit maakt je toch een stuk minder autoritair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |