Wie zei dat ik niet betaald krijg, lutser!quote:
Stagevergoeding is te verwaarlozenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wie zei dat ik niet betaald krijg, lutser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Relatiegeschenken, 3 medewerkers, 9 tot half 6 (dat is nog het ergste, na 5 uur kan je niks meer doen omdat alle andere bedrijven dan al gestopt zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Het is ook nooit goed he..war voor bedrijf is het, en voor hoelang? en wat zijn je werktijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Lekker subtiel.quote:
Wat is dat nou weer voor nonsens, moet je ze soms inpakken ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Relatiegeschenken, 3 medewerkers, 9 tot half 6 (dat is nog het ergste, na 5 uur kan je niks meer doen omdat alle andere bedrijven dan al gestopt zijn)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef Echo99 het volgende:
En ergens anders is het beter? Heb je ooit wel eens iemand gehoord die riep: 'Hey wat een toffe stage!'Maar mijn stage was wel tof!1!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
je uiquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar mijn stage was wel tof!1!!11
En ergens anders is het beter? Heb je ooit wel eens iemand gehoord die riep: 'Hey wat een toffe stage!'Maar mijn stage was wel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ergens anders is het beter? Heb je ooit wel eens iemand gehoord die riep: 'Hey wat een toffe stage!'Maar mijn stage bevalt nu eenmaal erg goed tot nu toe. En mijn vorige is me ook goed bevallen, ik ben er zelfs nog een jaartje blijven werken na mijn stage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Topic titel vergeten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |