quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonde, dit maakt je toch een stuk minder autoritair.
Het schijnt dat sommigen dat nodig hebben om een en ander te compenseren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat autoriteit blijkbaar over hoofdletters en leestekens gaat tegenwoordig.
dat getuig van enig leveservaringquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat autoriteit blijkbaar over hoofdletters en leestekens gaat tegenwoordig.
Ipv er serieus op in te gaan gooien ze er meteen een slotje opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben het oneens met zijn beleid
Iedereen post plaatjes op KLB, dus ik ook
[..]
Dat ik geen cranefoto's mag plaatsen kan ik nog enigzins begrijpen, maar wie bepaald dat ik geen baasplaatjes mag posten?
Niemand, ook geen swarmahoer
Volgens hem kon ik hier terecht, dus ik verwacht nu een helder argument van dhr swarmahoer zonder dat mijn post steeds wordt bewerkt![]()
Misschien moet je gewoon eens wieberen met dat bazengebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
*zucht*
Nogmaals..
[..]
Ipv er serieus op in te gaan gooien ze er meteen een slotje op
ik heb in dat topic antwoord gegevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
*zucht*
Nogmaals..
[..]
Ipv er serieus op in te gaan gooien ze er meteen een slotje op
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
onder de mods is besproken dat deze plaatjes niet meer hoeven, dus daarom is hij gewijzigdik bedoelde idd klb fb, maar zo is het opgelost denk ik, anders pm maar
dan open je er een in MUZquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee swarma, doe eens open gooien. Potentieel discussietopic over muziek. Hoogstaand KLB-topic.
Mensen die toffe muziek dissen
-edit-: O ja, alsjeblieft.
Dat je dit nog vraagt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee swarma, doe eens open gooien. Potentieel discussietopic over muziek. Hoogstaand KLB-topic.
Mensen die toffe muziek dissen
-edit-: O ja, alsjeblieft.
nee, powned is een 1 aprilgrapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Punt voor de newbiemod.
Jij hebt potentie. [ afbeelding ]
Ben je trouwens al lid van PowNed?
die had ik gemist, was een topic voor mij denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Daar loop je dan met je tattoo
Waarom blijft dit topic in godsnaam open? Omdat het een dagdag topic is?
D_A, ik hou van jequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Swarmadrol, is dit je toetensebord?
Sssht, dat mag je niet zeggen, wordt gecensureerd:quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Swarmadrol, is dit je toetensebord?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
-edit-
Blijf nou niet aan de gang met dat gezemel.
Ik weet niet wat daar stond.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sssht, dat mag je niet zeggen, wordt gecensureerd:
[..]
ging over de discussie van mijn hoofdlettergebruik idd.. en natuurlijk heeft iedereen hier een universitaire studie afgerond en een iq van boven de 140, maar het gaat om de boodschap, niet om de hoofdlettersquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar stond.
Maar tering Jantje zeg, dat ze in ONZ zo mongolide zijn dat ze geen hoofdletters gebruiken kan ik nog wel begrijpen maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Typ dus alsjeblieft gewoon normaal swarmadrol
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Inderdaad, dagdag is toch een ingenieur?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar stond.
Maar tering Jantje zeg, dat ze in ONZ zo mongolide zijn dat ze geen hoofdletters gebruiken kan ik nog wel begrijpen maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Typ dus alsjeblieft gewoon normaal swarmadrol
Staat toch duidelijk in de sluitpost? Ik kan overal wel een topic over gaan openen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef jordeeeh het volgende:
Reclame van Conimex.
Waar slaat het nou weer op dat die dicht moet dan? Heb je ooit die kutreclame gehoord?
Er komt zo vaak een topic voorbij over een klacht van een reclame. Moet k eerst 300000 regels, de samenvatting, de klacht en de subklacht in een topic zetten ofzo?
Dit klinkt als slowchat bowa, kijk maar uit want zometeen is je post weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg jongens. Het is woensdag. Dag van de liefde.
Geef elkaar een pakkerd en ga door met leven.
Het is gewoon niet topicwaardig man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
Jezus, krijg ik daar al een note voor!!!
M'n klacht was gewoon valide, er is geen reden om m dicht te gooien. Geef eens een goede reden waarom die klacht niet topicwaardig is?
Heus wel want die reclame is fucking ranzigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is gewoon niet topicwaardig man.
Tenks.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Maar ben in een goeie bui (voor wat het waard is) en zal je topic heropenen.
Beetje wel, maar die lokte je (wel of niet terecht) zelf uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tenks.
Mag de note dan ook weg? Was wel een beetje een onzin note,
Mja truequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje wel, maar die lokte (wel of niet terecht) zelf uit.
Oh jawel. Zuigen, trollen, één pot nat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja true
Maar lang niet iedereen krijgt voor zo'n reply een note.
Don't feed the troll with notes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel. Zuigen, trollen, één pot nat.
mag wel gewoon blijven?quote:
Hou je bek of reageer gewoon met normale feedback.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
Ja, je past je in EEN topic GVD maar eens aan de stijlvereisten aan!
Groetjes,
Adelante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |