quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Inderdaad, dagdag is toch een ingenieur?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar stond.
Maar tering Jantje zeg, dat ze in ONZ zo mongolide zijn dat ze geen hoofdletters gebruiken kan ik nog wel begrijpen maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Typ dus alsjeblieft gewoon normaal swarmadrol
Staat toch duidelijk in de sluitpost? Ik kan overal wel een topic over gaan openen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef jordeeeh het volgende:
Reclame van Conimex.
Waar slaat het nou weer op dat die dicht moet dan? Heb je ooit die kutreclame gehoord?
Er komt zo vaak een topic voorbij over een klacht van een reclame. Moet k eerst 300000 regels, de samenvatting, de klacht en de subklacht in een topic zetten ofzo?
Dit klinkt als slowchat bowa, kijk maar uit want zometeen is je post weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg jongens. Het is woensdag. Dag van de liefde.
Geef elkaar een pakkerd en ga door met leven.
Het is gewoon niet topicwaardig man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
Jezus, krijg ik daar al een note voor!!!
M'n klacht was gewoon valide, er is geen reden om m dicht te gooien. Geef eens een goede reden waarom die klacht niet topicwaardig is?
Heus wel want die reclame is fucking ranzigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is gewoon niet topicwaardig man.
Tenks.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Maar ben in een goeie bui (voor wat het waard is) en zal je topic heropenen.
Beetje wel, maar die lokte je (wel of niet terecht) zelf uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tenks.
Mag de note dan ook weg? Was wel een beetje een onzin note,
Mja truequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje wel, maar die lokte (wel of niet terecht) zelf uit.
Oh jawel. Zuigen, trollen, één pot nat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja true
Maar lang niet iedereen krijgt voor zo'n reply een note.
Don't feed the troll with notes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel. Zuigen, trollen, één pot nat.
mag wel gewoon blijven?quote:
Hou je bek of reageer gewoon met normale feedback.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
Ja, je past je in EEN topic GVD maar eens aan de stijlvereisten aan!
Groetjes,
Adelante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |