abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_66763732
TS, werkelijk. Jij bent echt het jankwijf van het jaar.

Waar maak je je druk om, man? En dan ook nog een OP van dat formaat in elkaar knutselen. Wat een misere.
pi_66763864
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik reageer op de FP ook vaker op zijn reacties, moet even zoeken maar er is zelf een reactie geweest waarin hij (per ongeluk) tekst kopieerde van een vorige wedstrijd, stonden nog de namen in van spelers die eerder gevoetbald hadden, maar niet die avond.

Dus
Koop een lolly en ga het vieren.

Als je de wedstrijden van Evert bekijkt zie je vaak echt wel details terug uit het oorspronkelijke commentaar. Dat de echte Evert zich nou eenmaal vaak van herhaling bedient, kan andere Evert ook niks aan doen.

Derhalve faaltopic.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:31:37 #53
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_66764019
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef Beauregard het volgende:
TS, werkelijk. Jij bent echt het jankwijf van het jaar.

Waar maak je je druk om, man? En dan ook nog een OP van dat formaat in elkaar knutselen. Wat een misere.
Zegt een levenloze lutser die alleen maar actief kan zijn in KLB om kritiek te leveren op TS of andere posters. Dan vraag ik me af wie hier het jankwijf is

Kritiek van Beauregard
pi_66764056
Evert_ten_Napel
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:34:09 #55
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66764113
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef Beauregard het volgende:
TS, werkelijk. Jij bent echt het jankwijf van het jaar.

Waar maak je je druk om, man? En dan ook nog een OP van dat formaat in elkaar knutselen. Wat een misere.
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:37:38 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_66764285
De echte Evert is de Baas der Bazen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_66764290
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Zegt een levenloze lutser die alleen maar actief kan zijn in KLB om kritiek te leveren op TS of andere posters. Dan vraag ik me af wie hier het jankwijf is

Kritiek van Beauregard
'Levenloze lutser'? Kind, waar baseer je dat dan weer op?

Het is me inmiddels duidelijk dat je bar slecht kan omgaan met kritiek. Direct die ongefundeerde reflectie e.d., zo sneu. Echt, mannetjes als jij zouden ze naar Afrika moeten deporteren met dat gejank. Ga daar de negertjes maar verblijden met je waterlanders, dan heeft je bestaan in ieder geval nog een functie.
pi_66764345
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:

[..]

'Levenloze lutser'? Kind, waar baseer je dat dan weer op?

Het is me inmiddels duidelijk dat je bar slecht kan omgaan met kritiek. Direct die ongefundeerde reflectie e.d., zo sneu. Echt, mannetjes als jij zouden ze naar Afrika moeten deporteren met dat gejank. Ga daar de negertjes maar verblijden met je waterlanders, dan heeft je bestaan in ieder geval nog een functie.
In before the lock

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66764674
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_66764746
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef fathank het volgende:
De echte Evert is de Baas der Bazen.
Namaak Evert is de onderbaas.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:54:14 #61
33189 RM-rf
1/998001
pi_66764950
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik reageer op de FP ook vaker op zijn reacties, ....
daar valt mn bek eventjes echt van open....


Het zit je echt hoog hé?

gaan reageren op een gimmick-kloon is een beetje ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_66765418
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel

Bazenquotes.
Briljant!

Ik stel voor dat eenieder die meepost in dit topic die lijst uitprint, in een envelop stopt en opstuurt naar TS.

Oh. En wil ook even iemand zijn adres achterhalen? Da's wel zo handig. Of dat van z'n pappie en mammie, wat ik waarschijnlijker acht. Succes!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:11:41 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66765740
Het is juist grappig omdat het elke keer nagenoeg hetzelfde is.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:13:38 #64
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_66765811
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:

[..]

'Levenloze lutser'? Kind, waar baseer je dat dan weer op?

Het is me inmiddels duidelijk dat je bar slecht kan omgaan met kritiek. Direct die ongefundeerde reflectie e.d., zo sneu. Echt, mannetjes als jij zouden ze naar Afrika moeten deporteren met dat gejank. Ga daar de negertjes maar verblijden met je waterlanders, dan heeft je bestaan in ieder geval nog een functie.
Kritiek kan ik heel goed mee omgaan zelfs

Hetgene wat ik zo leuk vind is dat dit een klaagbaak topic is, daar posten dus users die iets te klagen hebben, andere users kunnen daarop reageren, meestal negatieve reacties, iets wat je gewoon weet als je in KLB post, maar dan krijg je reacties "stel je niet aan, je bent een jankert, lees het gewoon niet" dat zijn reacties van mensen die zich irriteren aan mijn KLB topic, dan vraag ik me af wat het verschil is met mij die zich beklaagd over een FOK user, of het verschil met mensen die zich beklagen over mij en daarbij vermelden dat ik het niet moet lezen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:14:00 #65
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_66765830
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Briljant!

Ik stel voor dat eenieder die meepost in dit topic die lijst uitprint, in een envelop stopt en opstuurt naar TS.

Oh. En wil ook even iemand zijn adres achterhalen? Da's wel zo handig. Of dat van z'n pappie en mammie, wat ik waarschijnlijker acht. Succes!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:16:32 #66
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66765928
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Kritiek kan ik heel goed mee omgaan zelfs

Hetgene wat ik zo leuk vind is dat dit een klaagbank topic is, daar posten dus users die iets te klagen hebben, andere users kunnen daarop reageren, meestal negatieve reacties, iets wat je gewoon weet als je in KLB post, maar dan krijg je reacties "stel je niet aan, je bent een jankert, lees het gewoon niet" dat zijn reacties van mensen die zich irriteren aan mijn KLB topic, dan vraag ik me af wat het verschil is met mij die zich beklaagd over een FOK user, of het verschil met mensen die zich beklagen over mij en daarbij vermelden dat ik het niet moet lezen.
Wat bedoel je precies met 'Klaagbank'? Waarom noem je dit steeds?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:17:33 #67
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_66765969
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'Klaagbank'? Waarom noem je dit steeds?
Klaagbaak dan
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:18:33 #68
33189 RM-rf
1/998001
pi_66766010
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef VatosLoco het volgende:

Hetgene wat ik zo leuk vind is dat dit een klaagbank topic is,
corectie: het is natuurlijk Klaagbankje

hét forum waar gezellig gekeuvelt kan worden over van alles waarvan je zo nu-en-dan denkt: "Hénee, getver moet dat nu zo zijn... drommels"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:56:31 #69
240618 Micson
The lonely stoner
pi_66775246
[
quote:
Wat bedoel je precies met 'Klaagbank'? Waarom noem je dit steeds?
Dit komt aan als een mokerslag!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:47:57 #70
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_66777125
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:14 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Gelukkig dat we nog simpele zielen hebben die niet veel nodig hebben om te lachen, simpele zielen die nog dubbel liggen bij de 400e herhaling, simpele zielen die dezelfde tekst 100x kunnen lezen en het dan nog fantastisch en orgineel vinden.
Gelukkig hebben we iemand die zich daar druk over maakt en sterker nog er een topic in "klaagbank" over opent.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:56:21 #71
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_66777434
Evert_ten_Napel is een kwaliteitsuser wiens samenvattingen ik altijd tegemoet zie na de wedstrijden. Onterechte klacht van TS dus.
pi_66778452
pi_66783757
Het zal nog lang onrustig blijven in dit topic!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:00:25 #74
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_66785697
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het zal nog lang onrustig blijven in dit topic!
valt wel mee, lig ziek op me bed (met laptop) dus zal komende dagen rustig zijn
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:16:50 #75
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66786420
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

valt wel mee, lig ziek op me bed (met laptop) dus zal komende dagen rustig zijn
maar wat moet ik nu met mijn geslepen messen?
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:18:50 #76
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_66786494
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Seam het volgende:
TS
Evert ten Napel is geweldig
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 7 maart 2009 @ 04:01:45 #77
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_66790965
* ScudRaket pakt er een goed glas wijn en een lekker blokje kaas bij.
Wat slalomt dit topic heen en weer zeg, als Alberto Tomba in zijn best jaren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:43:31 #78
247579 De_Jostiband
De enige echte!
pi_66804640
Waarom las ik Evert Tepel?
Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht, en de conclusie is dat jij de meest kansloze user in dit topic bent *O*
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:18:59 #79
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_66805674
Ik ben de enige echte Evert ten Napel-imitator;)
Niets is wat het lijkt
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:32:14 #80
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_66806050
Evert(_)ten(_)Napel
  zondag 8 maart 2009 @ 19:14:38 #81
210124 Evert_ten_Napel
Wat een klasbak!
pi_66834625
Ho ho hohoooooo goeie genade, wat een klasbak is de Blaise N'Kufo toch. De dekselse baltovenaar uit Kinshasa. Uit de sloppenwijken gehaald, gevlucht en vernederd in Congola. Maar een koning in Twente jawel. Goeie genade het lijkt wel of er bij Twente een tovenaar in de goal staat. Zelfs die beren van kerels achterin bij PSv, waren niet opgewassen tegen dat straatschoffie Elia. Wat een plaagboef is dat toch, heerlijk om naar te kijken, de grootmeester van Twente. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen.

Toen Theo Jansen erin kwam, dat kleine vechtersbaasje uit Arnhem, waren de Eindhovenaren niet meer opgewassen tegen die dekselse tukkers, gevaarlijk op iedere grasspriet. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Jansen de kleinste. Het pact van Enschede is gesloten hoor, het wonder van de Grolsch veste. De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Twente.


Goeie genade, De koninklijke ADO uit onze prachtige hofstad houden de godenzonen op een gelijkspel, jawel. Wat een sensatie, daar krijg je toch tranen van in je ogen? Werkelijk waar ontroerend mooi. Wesley Verhoek, de slagerszoon uit Leidschendam, wat een balgoochelaar. Loep en loepzuiver zijn doelpunt. Zonder de lange mannen achterin was Ajax vandaag kansloos, konden ze worden afgevoerd met het grofvuil. Leonardo, als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken, geliefd, verguisd, maar vandaag geen Slalom van Albert Tombarto door 4 poortjes. Alleen wat nare fopduiken. Dit komt aan als een mokerslag hoor in Amsterdam, de hoofdstad. Nu zijn de rapen gaar. Het circus van Marco van Basten kwam even langs in het Ado stadion, maar druipen als arme jochies weer af, roepend om hun moeder.
Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
pi_66835129
Sowieso al het Nederlands sportcommentaar

Om te huilen zo slecht

BBC
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 8 maart 2009 @ 19:39:32 #83
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_66835345
Al die lui op de FP die het serieus nemen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_66835588
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ho ho hohoooooo goeie genade, wat een klasbak is de Blaise N'Kufo toch. De dekselse baltovenaar uit Kinshasa. Uit de sloppenwijken gehaald, gevlucht en vernederd in Congola. Maar een koning in Twente jawel. Goeie genade het lijkt wel of er bij Twente een tovenaar in de goal staat. Zelfs die beren van kerels achterin bij PSv, waren niet opgewassen tegen dat straatschoffie Elia. Wat een plaagboef is dat toch, heerlijk om naar te kijken, de grootmeester van Twente. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen.

Toen Theo Jansen erin kwam, dat kleine vechtersbaasje uit Arnhem, waren de Eindhovenaren niet meer opgewassen tegen die dekselse tukkers, gevaarlijk op iedere grasspriet. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Jansen de kleinste. Het pact van Enschede is gesloten hoor, het wonder van de Grolsch veste. De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Twente.


Goeie genade, De koninklijke ADO uit onze prachtige hofstad houden de godenzonen op een gelijkspel, jawel. Wat een sensatie, daar krijg je toch tranen van in je ogen? Werkelijk waar ontroerend mooi. Wesley Verhoek, de slagerszoon uit Leidschendam, wat een balgoochelaar. Loep en loepzuiver zijn doelpunt. Zonder de lange mannen achterin was Ajax vandaag kansloos, konden ze worden afgevoerd met het grofvuil. Leonardo, als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken, geliefd, verguisd, maar vandaag geen Slalom van Albert Tombarto door 4 poortjes. Alleen wat nare fopduiken. Dit komt aan als een mokerslag hoor in Amsterdam, de hoofdstad. Nu zijn de rapen gaar. Het circus van Marco van Basten kwam even langs in het Ado stadion, maar druipen als arme jochies weer af, roepend om hun moeder.
TS powned in zijn eigen topic

Evert
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_66835796
De Evert-kloon is goed.. alleen z'n vele spel- en grammaticale fouten zijn jammer
  zondag 8 maart 2009 @ 19:53:43 #86
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66835873
Onterechte klacht
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_66836137
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ho ho hohoooooo goeie genade, wat een klasbak is de Blaise N'Kufo toch. De dekselse baltovenaar uit Kinshasa. Uit de sloppenwijken gehaald, gevlucht en vernederd in Congola. Maar een koning in Twente jawel. Goeie genade het lijkt wel of er bij Twente een tovenaar in de goal staat. Zelfs die beren van kerels achterin bij PSv, waren niet opgewassen tegen dat straatschoffie Elia. Wat een plaagboef is dat toch, heerlijk om naar te kijken, de grootmeester van Twente. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen.

Toen Theo Jansen erin kwam, dat kleine vechtersbaasje uit Arnhem, waren de Eindhovenaren niet meer opgewassen tegen die dekselse tukkers, gevaarlijk op iedere grasspriet. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Jansen de kleinste. Het pact van Enschede is gesloten hoor, het wonder van de Grolsch veste. De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Twente.


Goeie genade, De koninklijke ADO uit onze prachtige hofstad houden de godenzonen op een gelijkspel, jawel. Wat een sensatie, daar krijg je toch tranen van in je ogen? Werkelijk waar ontroerend mooi. Wesley Verhoek, de slagerszoon uit Leidschendam, wat een balgoochelaar. Loep en loepzuiver zijn doelpunt. Zonder de lange mannen achterin was Ajax vandaag kansloos, konden ze worden afgevoerd met het grofvuil. Leonardo, als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken, geliefd, verguisd, maar vandaag geen Slalom van Albert Tombarto door 4 poortjes. Alleen wat nare fopduiken. Dit komt aan als een mokerslag hoor in Amsterdam, de hoofdstad. Nu zijn de rapen gaar. Het circus van Marco van Basten kwam even langs in het Ado stadion, maar druipen als arme jochies weer af, roepend om hun moeder.
Hahaha geweldig!

De messen zijn geslepen
pi_66836257
Zeg Evert, wat vond je van het wielrennen vandaag? Kon het helaas niet volgen..
  zondag 8 maart 2009 @ 20:07:10 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66836345
quote:
Wesley Verhoek, de slagerszoon uit Leidschendam, wat een balgoochelaar.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 8 maart 2009 @ 20:07:10 #90
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_66836346
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

TS powned in zijn eigen topic

Evert
OMG

Lees het gedeelte van Twente, als je überhaupt de wedstrijd gezien hebt is dit een verzonnen verslag, slaat nergens op, stond wederom gewoon al klaar, standaard verslagen bij spelersnamen.

Daarbij lees het gedeelte van Leonardo, dan lees het gedeelte van Leonardo in de OP (2e quote) nee hoor, Evert Pwnd zichzelf, niet de TS
  zondag 8 maart 2009 @ 20:07:44 #91
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66836362
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:07 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

OMG

Lees het gedeelte van Twente, als je überhaupt de wedstrijd gezien hebt is dit een verzonnen verslag, slaat nergens op, stond wederom gewoon al klaar, standaard verslagen bij spelersnamen.

Daarbij lees het gedeelte van Leonardo, dan lees het gedeelte van Leonardo in de OP (2e quote) nee hoor, Evert Pwnd zichzelf, niet de TS
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_66836463
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:07 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

OMG

Lees het gedeelte van Twente, als je überhaupt de wedstrijd gezien hebt is dit een verzonnen verslag, slaat nergens op, stond wederom gewoon al klaar, standaard verslagen bij spelersnamen.

Daarbij lees het gedeelte van Leonardo, dan lees het gedeelte van Leonardo in de OP (2e quote) nee hoor, Evert Pwnd zichzelf, niet de TS
Ik heb de wedstrijd gezien ja

Het slaat 9 van de 10 keer nergens op, maar je neemt het allemaal veel te serieus op man

Leave Evert alone!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 8 maart 2009 @ 20:13:22 #93
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66836547
Evert
  zondag 8 maart 2009 @ 20:15:10 #94
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66836606
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd gezien ja

Het slaat 9 van de 10 keer nergens op, maar je neemt het allemaal veel te serieus op man

Leave Evert alone!
Hij wil met dit topic laten zien dat ie Evert doorheeft. Dat Evert gebruik maakt van sjablonen. TS denkt dat hij hierin de enige is, en dat is natuurlijk topicopeningswaardig.

Tenminste, dat neem ik aan. Ik weiger vooralsnog te geloven dat TS zich druk maakt om FP berichten
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_66837043
Evert
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_66837645
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef Beauregard het volgende:
TS, werkelijk. Jij bent echt het jankwijf van het jaar.

Waar maak je je druk om, man? En dan ook nog een OP van dat formaat in elkaar knutselen. Wat een misere.
Eens, eigenlijk past er wel een 'TS is gay'-plaatje in dit topic!
pi_66837659
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ho ho hohoooooo goeie genade, wat een klasbak is de Blaise N'Kufo toch. De dekselse baltovenaar uit Kinshasa. Uit de sloppenwijken gehaald, gevlucht en vernederd in Congola. Maar een koning in Twente jawel. Goeie genade het lijkt wel of er bij Twente een tovenaar in de goal staat. Zelfs die beren van kerels achterin bij PSv, waren niet opgewassen tegen dat straatschoffie Elia. Wat een plaagboef is dat toch, heerlijk om naar te kijken, de grootmeester van Twente. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen.

Toen Theo Jansen erin kwam, dat kleine vechtersbaasje uit Arnhem, waren de Eindhovenaren niet meer opgewassen tegen die dekselse tukkers, gevaarlijk op iedere grasspriet. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Jansen de kleinste. Het pact van Enschede is gesloten hoor, het wonder van de Grolsch veste. De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Twente.


Goeie genade, De koninklijke ADO uit onze prachtige hofstad houden de godenzonen op een gelijkspel, jawel. Wat een sensatie, daar krijg je toch tranen van in je ogen? Werkelijk waar ontroerend mooi. Wesley Verhoek, de slagerszoon uit Leidschendam, wat een balgoochelaar. Loep en loepzuiver zijn doelpunt. Zonder de lange mannen achterin was Ajax vandaag kansloos, konden ze worden afgevoerd met het grofvuil. Leonardo, als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken, geliefd, verguisd, maar vandaag geen Slalom van Albert Tombarto door 4 poortjes. Alleen wat nare fopduiken. Dit komt aan als een mokerslag hoor in Amsterdam, de hoofdstad. Nu zijn de rapen gaar. Het circus van Marco van Basten kwam even langs in het Ado stadion, maar druipen als arme jochies weer af, roepend om hun moeder.
TS IS GEPWND WIE UNNE NOOB!
pi_66837686
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:07 schreef VatosLoco het volgende:
OMG

Lees het gedeelte van Twente, als je überhaupt de wedstrijd gezien hebt is dit een verzonnen verslag, slaat nergens op, stond wederom gewoon al klaar, standaard verslagen bij spelersnamen.

Daarbij lees het gedeelte van Leonardo, dan lees het gedeelte van Leonardo in de OP (2e quote) nee hoor, Evert Pwnd zichzelf, niet de TS
Net op het moment dat je denkt dat het niet triester kan..
  zondag 8 maart 2009 @ 20:55:29 #99
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_66838247
Een boerenpummel die zich vernoemd naar 1 of andere Mexicaanse gang waar ie helemaal niks mee te maken heeft vind ik ook behoorlijk sadness
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_66838629
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ho ho hohoooooo goeie genade, wat een klasbak is de Blaise N'Kufo toch. De dekselse baltovenaar uit Kinshasa. Uit de sloppenwijken gehaald, gevlucht en vernederd in Congola. Maar een koning in Twente jawel. Goeie genade het lijkt wel of er bij Twente een tovenaar in de goal staat. Zelfs die beren van kerels achterin bij PSv, waren niet opgewassen tegen dat straatschoffie Elia. Wat een plaagboef is dat toch, heerlijk om naar te kijken, de grootmeester van Twente. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen.

Toen Theo Jansen erin kwam, dat kleine vechtersbaasje uit Arnhem, waren de Eindhovenaren niet meer opgewassen tegen die dekselse tukkers, gevaarlijk op iedere grasspriet. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Jansen de kleinste. Het pact van Enschede is gesloten hoor, het wonder van de Grolsch veste. De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Twente.


Goeie genade, De koninklijke ADO uit onze prachtige hofstad houden de godenzonen op een gelijkspel, jawel. Wat een sensatie, daar krijg je toch tranen van in je ogen? Werkelijk waar ontroerend mooi. Wesley Verhoek, de slagerszoon uit Leidschendam, wat een balgoochelaar. Loep en loepzuiver zijn doelpunt. Zonder de lange mannen achterin was Ajax vandaag kansloos, konden ze worden afgevoerd met het grofvuil. Leonardo, als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken, geliefd, verguisd, maar vandaag geen Slalom van Albert Tombarto door 4 poortjes. Alleen wat nare fopduiken. Dit komt aan als een mokerslag hoor in Amsterdam, de hoofdstad. Nu zijn de rapen gaar. Het circus van Marco van Basten kwam even langs in het Ado stadion, maar druipen als arme jochies weer af, roepend om hun moeder.
geweldig
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')