Huhquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef PkrMart het volgende:
Misschien omdat dat een verklaring omtrent goed gedrag heet ipv een verklaring voor 'mijn gedrag'
Jij hebt afgekeken!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Het heet ook een verklaring van goed gedrag. Geen verklaring van je gedrag. Terecht dus, ik zou ook lachen.
quote:
Omdat ik 'verklaring omtrent gedrag' had moeten zeggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom werd je uitgelachen dan? Omdat je nooit met justitie in aanraking bent geweest?
Ik mag werkschuw tuig aan een baan of uitkering gaan helpen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef omg-rmc het volgende:
Zo'n verklaring heb je ook nodig als je bij het onderwijs gaat werken.
TS is dus een zielige 22 jarige leraar die gesloopt gaat worden door de jeugd, maar wel stoer gaat doen met een zogenaamde vertrouwelijke baan op een internet forum
Hetgeen je nodig hebt is een verklaring OMTRENT je gedrag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:38 schreef enchufa het volgende:
Ik heb een zeer verantwoordelijke baan waarbij geld en privacy een rol spelen. Dus ik moest een verklaring bij de gemeente halen dat ik nooit met justitie in aanraking ben geweest.
Ik naar het gemeentehuis en vroeg om een verklaring voor mijn gedrag...
... en ik werd keihard uitgelachen door die sukkel van een receptionist
Klacht: receptionist die niet professioneel ist.
Ah daaromquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef enchufa het volgende:
[..]
Omdat ik 'verklaring omtrent gedrag' had moeten zeggen
Voor Duitsers welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Halfe.Deutscher het volgende:
Telt een boete voor een kapot fietslicht ook als in aanraking met justitie?
een duitser met een fiets is sowieso al een strafblad waardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Halfe.Deutscher het volgende:
Telt een boete voor een kapot fietslicht ook als in aanraking met justitie?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
een duitser met een fiets is sowieso al een strafblad waardig
Beter nog die fiets hebben of niet maakt ook geen zak uit eigenlijkquote:
uitzendbureauquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:13 schreef sinadO het volgende:
halve tammen aan een baan of utikering helpen zeg je? Je gaat bij de gemeente of bij werkbedrijf werken?
Reken maar dat die uitspraak weer in het werknemerskrantje komt, met foto enzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:50 schreef wise het volgende:
als ik die baliemedewerker was, zou ik het zelfs omroepen via de speakers
verklaring van mijn gedrag. BWHAHAHAHA
Ja!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:13 schreef sinadO het volgende:
halve tammen aan een baan of utikering helpen zeg je? Je gaat bij de gemeente of bij werkbedrijf werken?
Bedankt voor deze nuttige toevoegingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:01 schreef Rasher het volgende:
Verklaring voor goed gedrag. Heb je niet alleen nodig bij geld en privacy baantjes hoor.
Waar had jij hem voor nodig dan? Baantje als vuilnisman?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:01 schreef Rasher het volgende:
Verklaring voor goed gedrag. Heb je niet alleen nodig bij geld en privacy baantjes hoor.
Wees blij dat je nog eens iemand die achter een balie staat tegenkomt die lacht. Is een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:38 schreef enchufa het volgende:
Ik heb een zeer verantwoordelijke baan waarbij geld en privacy een rol spelen. Dus ik moest een verklaring bij de gemeente halen dat ik nooit met justitie in aanraking ben geweest.
Ik naar het gemeentehuis en vroeg om een verklaring voor mijn gedrag...
... en ik werd keihard uitgelachen door die sukkel van een receptionist
Klacht: receptionist die niet professioneel ist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |