Idd, SA was zeker zo goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik vond de sfeer in SA ook wel aardig hoor. Vooral de verschillen in de steden en dorpjes, dat was erg goed gedaan.
Nee mangg geen K-rose. Maar op je chopper en Steppenwolf - Born to be wild opzettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, SA was zeker zo goed![]()
Dat bosrijke berggebied was geniaal. Op je crossmotort helemaal naar boven rijden, of met de fiets eraf via de downhilltrack, of over die landwegen cruisen met K-rose op. Ik luisterde serieus K-rose ja
Oww dat jah dat snap ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Springen tegen een niet al te hoge muur.
De sfeer zuigt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Rosbief het volgende:
Hoe is de sfeer in GTA4 btw vergeleken met VC en SA? Heb hem hier wel op m'n schijf staan maar m'n pc draait hem niet echt soepel, zal eind dit jaar worden dat ik ga upgraden
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef TC03 het volgende:
GTA: SA > GTA IV in elk geval.
Kan me er nog steeds dood aan ergeren. Overal kreeg IV tienen. Het verhaal zou geweldig zijn, er zou enorm veel te doen zijn, blablabla. Nou, het viel vies tegen. Het spel zag er aardig uit, maar was niet revolutionair. Dat je kan biljarten en bowlen is leuk, maar niet meer dan dat. Verder is er niks veranderd, en is het spel alleen maar saaier geworden. Die journalisten die zeiden dat 'het verhaal zo geweldig was' zijn in hun jeugd waarschijnlijk niet verder gekomen dan de achterkant van de Donald Duck, want het verhaal was erbarmelijk slecht. Het ging ongeveer zo:
- Nico: I am looking for that special someone.
- Willekeurige opdrachtgever: Oké, maar je moet eerst even dit doen.
Herhaal dit 300x en je hebt het verhaal van GTA IV. Nico is niet meer dan een figurant, en deze constatering heeft mij diep gekwetst toen ik de eindcredits voorbij zag rollen in mei 2008.
Hoe anders was dit in San Andreas, het spel der spellen. Natuurlijk, je speelt met een neger, en de jaren '80 sfeer vind ik persoonlijk ook leuker, maar San Andreas was veel beter uitgewerkt dan Vice City. De omgeving was prachtig. Gevarieerd ook. Dorpjes, grote steden, ghetto's, rijke buurten, bergen, woestijnen, moerassen, bossen. Grote bruggen, landweggetjes, snelwegen, alles zat erin. Het verhaal was ook honderd keer beter dan IV en naar mijn mening ook beter uitgewerkt dan VC, alhoewel het een nek-aan-nek race zou zijn. Hoe dan ook, in tegenstelling tot IV heb je in SA ook echt het idee zelf vooruitgang te boeken.
Je hebt echt het idee dat het spel om jou draait en dat het verhaal verandert naarmate de situatie van CJ verandert. Het is ook leuk om te zien dat veel personages aan het begin aan het eind een totaal andere rol hebben. Natuurlijk, het is geen Scorsese, maar het verhaal zit wel daadwerkelijk vol intriges en verraad. In GTA IV is de enige identiteit die je aan Niko kan ontlenen aan het eind van het verhaal dat hij nog steeds bij elke missie zegt 'as long if you pay me, I will do the job' ook al heb je $500k aan geld (waar je niks mee kan doen). In San Andreas is het karakter van CJ een product van het verhaal.
Buiten dat was SA tien keer grappiger en waren de missies veel leuker en gevarieerder.
Zo, ik heb gesproken.
QFTquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden
Aub geen Nederlandse versie, voor we muziek van band zonder banaan en frans bauer horen, tijdens het neuken van een hoer in een oude daf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hoop eigenlijk eens een keer op een andere stad. Londen, Tokyo of Moskou ofzo
Jawel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:38 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Aub geen Nederlandse versie, voor we muziek van band zonder banaan en frans bauer horen, tijdens het neuken van een hoer in een oude daf.
Zoals jij het verteld is het leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawel.GTA Damsco!
En dan een jay klappen terwijl je in de plaatselijke soos onder genot van een jajem een smerig wijf played. En dan thuis aangekomen baas topics openen op FOK! over je vrijer. Jeweet! En dat je in oude golfjes kunt racen op weilanden en een drijfhuis kopen als save-place. Geniaal toch!
mij gelukt hoor maar het spel ligt alweer een half jaar niet afgemaakt in de kast, ik ben meer van hetw illekeurig moorden ipv missiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:14 schreef Pacmaniac het volgende:
GTA IV is zoveel beter dan de voorgaande delen. Nico slechts een figurant? Mwoah je kan in het spel zelf bepaalde keuzes maken (wie je wel of niet afmaakt maar ook welke chick je wilt hosselen)
Nadeel vond ik de makkelijke missies ( story uitgespeeld in ca 24 uur)en natuurlijk het feit dat het schijnbaar niemand lukt om die frigide teringhoer Kate een beurt te geven.
Daarnaast de graphics:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Vice City en Sa waren geweldige games maar inmiddels grafisch zeer gedateerd.
Dat is niet meer dan een gimmick. Niko zelf is in de verhaallijn verder passief aanwezig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:14 schreef Pacmaniac het volgende:
Mwoah je kan in het spel zelf bepaalde keuzes maken (wie je wel of niet afmaakt maar ook welke chick je wilt hosselen)
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef TC03 het volgende:
GTA: SA > GTA IV in elk geval.
Kan me er nog steeds dood aan ergeren. Overal kreeg IV tienen. Het verhaal zou geweldig zijn, er zou enorm veel te doen zijn, blablabla. Nou, het viel vies tegen. Het spel zag er aardig uit, maar was niet revolutionair. Dat je kan biljarten en bowlen is leuk, maar niet meer dan dat. Verder is er niks veranderd, en is het spel alleen maar saaier geworden. Die journalisten die zeiden dat 'het verhaal zo geweldig was' zijn in hun jeugd waarschijnlijk niet verder gekomen dan de achterkant van de Donald Duck, want het verhaal was erbarmelijk slecht. Het ging ongeveer zo:
- Nico: I am looking for that special someone.
- Willekeurige opdrachtgever: Oké, maar je moet eerst even dit doen.
Herhaal dit 300x en je hebt het verhaal van GTA IV. Nico is niet meer dan een figurant, en deze constatering heeft mij diep gekwetst toen ik de eindcredits voorbij zag rollen in mei 2008.
Hoe anders was dit in San Andreas, het spel der spellen. Natuurlijk, je speelt met een neger, en de jaren '80 sfeer vind ik persoonlijk ook leuker, maar San Andreas was veel beter uitgewerkt dan Vice City. De omgeving was prachtig. Gevarieerd ook. Dorpjes, grote steden, ghetto's, rijke buurten, bergen, woestijnen, moerassen, bossen. Grote bruggen, landweggetjes, snelwegen, alles zat erin. Het verhaal was ook honderd keer beter dan IV en naar mijn mening ook beter uitgewerkt dan VC, alhoewel het een nek-aan-nek race zou zijn. Hoe dan ook, in tegenstelling tot IV heb je in SA ook echt het idee zelf vooruitgang te boeken.
Je hebt echt het idee dat het spel om jou draait en dat het verhaal verandert naarmate de situatie van CJ verandert. Het is ook leuk om te zien dat veel personages aan het begin aan het eind een totaal andere rol hebben. Natuurlijk, het is geen Scorsese, maar het verhaal zit wel daadwerkelijk vol intriges en verraad. In GTA IV is de enige identiteit die je aan Niko kan ontlenen aan het eind van het verhaal dat hij nog steeds bij elke missie zegt 'as long if you pay me, I will do the job' ook al heb je $500k aan geld (waar je niks mee kan doen). In San Andreas is het karakter van CJ een product van het verhaal.
Buiten dat was SA tien keer grappiger en waren de missies veel leuker en gevarieerder.
Zo, ik heb gesproken.
Juist wel! En dan vooral als je frontaal tegen een muur rijdt dat je door de vooruit klaptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef Wooldoor het volgende:
Het beste van GTA VC vergeleken met GTA 4 is het simpelweg rijden in auto's. Hoe verschrikkelijk kut de auto's in 4 rijden, het is gewoon niet leuk meer. Waar je in VC nog de ergste chrashes maakte waar je helemaal kapot om ging zie je dat in 4 maar zelden.
VC kon je na een tijdje gewoon met je ogen dicht spelen en het verveelde nog niet.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:58 schreef Pacmaniac het volgende:
GTA IV heeft ook een of ander Duits nummer. Ein zwei drei lalala . Geen polizei.
Dat sowieso. Maar wellicht dat mensen er nog aan moeten wennen ook. Toen SA uitkwam was het ook een deceptie t.o.v. Vice City. En nu is SA opeens legend vergeleken met IV?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:27 schreef Gamer_V het volgende:
Rockstar weet hun muziek goed uit te zoeken![]()
[..]
Ook een verrassend tof nummer. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |