De zieltjes van slavernij-verheerlijkende figuren hoef ik niet te winnen. Die zijn al lang verloren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je ook al niet, nog zo'n typische eigenschap van complotdenkers. Als het je werkelijk te doen was om zieltjes te winnen had je wel een andere toon aangeslagen. Dat doe je niet omdat jij graag een bepaald beeld van jezelf wil geven, tenzij je daartoe domweg niet in staat bent. Dat zijn doorgaans de grootste idioten.
Op grond van welke beweringen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Terug naar je BNW-kooi svp.
Dat klopt. Voor de bewering dat half Manhattan had moeten instorten, heb je namelijk geen enkele bron geleverd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Op grond van welke beweringen?
Ik heb nog steeds geen enkel voorbeeld gezien van de zogenaamde "wazige websites" en "vage bronnen" die ik gebruik, voor alle stellingen die ik doe.
Als iemand beweert dat WTC7 is ingestort omdat de krachten van de instorting van WTC1 & WTC2 door de grond, onder WTC5 & WTC6 door zijn gegaan, vervolgens het fundament van WTC7 dusdanig hebben aangetast, dat het 7 uur na de 1e twee instortingen perfect in haar eigen footprint instortte, dan concludeer ik aan de hand van die theorie dat half Manhattan dan in haar eigen footprint moest instorten, wat niet gebeurd is en wat die theorie dus ontkracht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor de bewering dat half Manhattan had moeten instorten, heb je namelijk geen enkele bron geleverd.
Ja, maar niemand beweert dat, grappenmaker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als iemand beweert dat WTC7 is ingestort omdat de krachten van de instorting van WTC1 & WTC2 door de grond, onder WTC5 & WTC6 door zijn gegaan, vervolgens het fundament van WTC7 dusdanig hebben aangetast, dat het 7 uur na de 1e twee instortingen perfect in haar eigen footprint instortte, dan concludeer ik aan de hand van die theorie dat half Manhattan dan in haar eigen footprint moest instorten, wat niet gebeurd is en wat die theorie dus ontkracht..
watquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gezien de minimale inbreng die ik op internet doe het effect heeft dat alle slavernij-aanhangers zich verzamelen om mij te gaan haten, toont mij aan dat ik gewoon Succesvol ben, en dat jullie Falen .
Wat een ongelooflijke crap spuw jij daar zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nergens blijkt uit dat jij zieltjes wilt winnen, ik denk eerder dat de achteloze voorbijganger die jouw jeugdige agressie met een neiging tot zelfbevlekking ziet, zal afhaken. Tenzij ze in dezelfde levensfase zitten natuurlijk. Ook het stempeltje van hater dat jij zo graag op andersdenkenden wilt plakken is er een die je zelf verzint en blieft. Je bent in wezen heel erg conformistisch bezig, iets waarvan jij zegt juist op af te geven.
Conspiracy-aanhangers die iedereen voor gek verklarenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:30 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ja, maar niemand beweert dat, grappenmaker.
Dat zei ik in het vorige topic al, eventjes leuk, dat stoeien met BNW-ers maar het verveelt zo snel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:38 schreef Salvad0R het volgende:
...En nog steeds geen voorbeelden, alleen maar subjectieve minachting richting mijn persoon.
Het begint saai te worden jongens.
Kom zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Conspiracy-aanhangers die iedereen voor gek verklaren
Dan zul je je gedachtengang eens aan moeten passen totdat die voorstelling er wel in past.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan mij echt niet voorstellen dat je serieus bent
Zout op met je postcount-opkriktopic!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dan zul je je gedachtengang eens aan moeten passen totdat die voorstelling er wel in past.
Wat ijl je nou?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic al, eventjes leuk, dat stoeien met BNW-ers maar het verveelt zo snel.
Mooie zet om er dus nog maar een topic over te openen. FAIL!
Zou je dit ook tegen mij zeggen als het topic van je vriendje Terecht open was gebleven? Bitch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zout op met je postcount-opkriktopic!!
Wat ijl je nou? Je vindt het maar saai en dan ga je er nog een nieuw topic over openen ook?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ijl je nou?
Ik heb niet gevraagd om een topic waarin slavernij-aanhangers mij subjectief minachten. Dat initiatief ligt volledig bij de overheid-verheerlijkende figuren.
Nu gaan ze gewoon oogsten wat ze zaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |