Oeh, dat is ook topicwaardig ja. Trekhaken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, aanhangers![]()
Mensen met een trekhaak op hun auto
Heb even gezocht in de ruime geschiedenis van KLB, maar een trekhaak topique is er opmerkelijk genoeg nog niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook topicwaardig ja. Trekhaken.
trekhaak dop gejat :(quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb even gezocht in de ruime geschiedenis van KLB, maar een trekhaak topique is er opmerkelijk genoeg nog niet.
Die zag ik ook, maar die klacht gaat niet over trekhaak zelf.quote:
Zie het maar als opbouwende kritiek dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef Registratiedienst het volgende:
Je houdt je bek dicht over SalvadOr.. Je mag GS wel tof vinden, maar geen kritiek op dit schatje.
Ook niet. Je blijft van mijn SalvadOr af. Zeik Lambiekje maar af.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zie het maar als opbouwende kritiek dan.
Goeie fipoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, aanhangers![]()
Mensen met een trekhaak op hun auto
Sorry, ik kan niet anders.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ook niet. Je blijft van mijn SalvadOr af. Zeik Lambiekje maar af.
Ah, oke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ook niet. Je blijft van mijn SalvadOr af. Zeik Lambiekje maar af.
Reltopics!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef Quir het volgende:
TVP voor als de tegenpartij langskomt.
Ik bewonder SalvadOr om zijn schoonheid en intelligentie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, oke.
Maar ben jij nu een kloon van hem? Of hij een kloon van jou?
'Ontkennen heeft geen zin'. De juistheid van zo'n opmerkelijk en controversieel standpunt beargumenteert hij door te stellen dat ontkennen simpelweg geen zin heeft. Sjongejonge. Vervolgens is iedereen die dit niet klakkeloos aanneemt naïef. Hieruit spreekt een stuitende arrogantie en minachtig voor die paar mensen die nog daadwerkelijk de moeite nemen om zich in te lezen in zo'n onzinverhaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ontkennen dat de geciviliseerde wereld onstaan is in Iraq door de Annunaki, heeft geen zin. Daar is te veel informatie van om te negeren.
Is men nu werkelijk waar zo naief.
Niet gevolgd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:31 schreef Registratiedienst het volgende:
Vanavond is toch PowNedcafe? Of niet? Was dat gisteren?
Jij gelooft in Christus/God. Bek dicht, creationist.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef koningdavid het volgende:
Een volledigeeens
met TS.
Ik word strontziek van die psuedo-docu Zeitgeist (en dan met name het gedeelte over het geloof). Ik heb het al tig keer ontkracht hier op Fok! maar mensen blijven het graag geloven.
Falert, ik ben geen creationist.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jij gelooft in Christus/God. Bek dicht, creationist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |