abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66697504
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zelfkennis heb je ook al niet, nog zo'n typische eigenschap van complotdenkers. Als het je werkelijk te doen was om zieltjes te winnen had je wel een andere toon aangeslagen. Dat doe je niet omdat jij graag een bepaald beeld van jezelf wil geven, tenzij je daartoe domweg niet in staat bent. Dat zijn doorgaans de grootste idioten.
De zieltjes van slavernij-verheerlijkende figuren hoef ik niet te winnen. Die zijn al lang verloren.
Gezien de minimale inbreng die ik op internet doe het effect heeft dat alle slavernij-aanhangers zich verzamelen om mij te gaan haten, toont mij aan dat ik gewoon Succesvol ben, en dat jullie Falen .

Dus fuck you. Als jouw kinderen je ooit vragen waarom jij niets hebt gedaan om de slavernij te stoppen, dan vertel je ze maar dat "de toon" van degene die het wilde veranderen je niet genoeg aanstond. Prutsert.

Deel 1: Conspiracy-aanhangers die iedereen voor gek verklaren
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:23:40 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_66697633
Terug naar je BNW-kooi svp.
pi_66697714
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Terug naar je BNW-kooi svp.
Op grond van welke beweringen?

Ik heb nog steeds geen enkel voorbeeld gezien van de zogenaamde "wazige websites" en "vage bronnen" die ik gebruik, voor alle stellingen die ik doe.

Ik heb nu zeker 5 x mensen uitgedaagd met voorbeelden te komen, wat ze gewoon nalaten. Vervolgens blijven ze subjectief minachten, in plaats van objectief een werkelijke discussie aan te gaan.

Ik vind het wel goed vermaak, vind het prima om hun nep-persoonlijkheid hier in het rond te schoppen tot ze duizelig zijn, maar het is wel een slechte ontwikkeling. Heb het liever over ideeën dan over personen. Dit, in tegenstelling tot de slavernij-aanbidders.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:27:36 #4
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66697763
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Op grond van welke beweringen?

Ik heb nog steeds geen enkel voorbeeld gezien van de zogenaamde "wazige websites" en "vage bronnen" die ik gebruik, voor alle stellingen die ik doe.
Dat klopt. Voor de bewering dat half Manhattan had moeten instorten, heb je namelijk geen enkele bron geleverd.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:27:57 #5
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66697778
Jah hey, wie moet er anders vreten voor me maken en mijn blokhut poetsen en bier halen ? Daar heb je verdomme een slaaf voor
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_66697827
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Dat klopt. Voor de bewering dat half Manhattan had moeten instorten, heb je namelijk geen enkele bron geleverd.
Als iemand beweert dat WTC7 is ingestort omdat de krachten van de instorting van WTC1 & WTC2 door de grond, onder WTC5 & WTC6 door zijn gegaan, vervolgens het fundament van WTC7 dusdanig hebben aangetast, dat het 7 uur na de 1e twee instortingen perfect in haar eigen footprint instortte, dan concludeer ik aan de hand van die theorie dat half Manhattan dan in haar eigen footprint moest instorten, wat niet gebeurd is en wat die theorie dus ontkracht.

.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:30:23 #7
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66697847
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als iemand beweert dat WTC7 is ingestort omdat de krachten van de instorting van WTC1 & WTC2 door de grond, onder WTC5 & WTC6 door zijn gegaan, vervolgens het fundament van WTC7 dusdanig hebben aangetast, dat het 7 uur na de 1e twee instortingen perfect in haar eigen footprint instortte, dan concludeer ik aan de hand van die theorie dat half Manhattan dan in haar eigen footprint moest instorten, wat niet gebeurd is en wat die theorie dus ontkracht.

.
Ja, maar niemand beweert dat, grappenmaker.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:30:33 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_66697852
En, nog iemand tot zelfmoord gedreven de laatste tijd?
pi_66697863
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gezien de minimale inbreng die ik op internet doe het effect heeft dat alle slavernij-aanhangers zich verzamelen om mij te gaan haten, toont mij aan dat ik gewoon Succesvol ben, en dat jullie Falen .

wat
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:33:35 #10
242485 Luth.
Een echte.
pi_66697918
Met salvador moet je niet gaan liggen steggelen, daar wordt hij alleen maar geiler van
They're taking the hobbits to Isengard!
pi_66697960
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nergens blijkt uit dat jij zieltjes wilt winnen, ik denk eerder dat de achteloze voorbijganger die jouw jeugdige agressie met een neiging tot zelfbevlekking ziet, zal afhaken. Tenzij ze in dezelfde levensfase zitten natuurlijk. Ook het stempeltje van hater dat jij zo graag op andersdenkenden wilt plakken is er een die je zelf verzint en blieft. Je bent in wezen heel erg conformistisch bezig, iets waarvan jij zegt juist op af te geven.
Wat een ongelooflijke crap spuw jij daar zeg.
Ten eerste plak ik geen stempel op "andersdenkenden". Er wordt een stempel van ridiculisering en minachting op mij geplakt door degenen die denken zoals de media graag wil dat zij denken.
En wat doe je quotes uit dit topic quoten in een ander topic, kanker eens op met je gezuig.
pi_66698000
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:30 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Ja, maar niemand beweert dat, grappenmaker.
Conspiracy-aanhangers die iedereen voor gek verklaren
pi_66698070
Onterechte klacht!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66698087
...En nog steeds geen voorbeelden, alleen maar subjectieve minachting richting mijn persoon.

Het begint saai te worden jongens.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:39:44 #15
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_66698126

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je serieus bent
pi_66698154
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:38 schreef Salvad0R het volgende:
...En nog steeds geen voorbeelden, alleen maar subjectieve minachting richting mijn persoon.

Het begint saai te worden jongens.
Dat zei ik in het vorige topic al, eventjes leuk, dat stoeien met BNW-ers maar het verveelt zo snel.

Mooie zet om er dus nog maar een topic over te openen. FAIL!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:40:55 #17
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66698164
quote:
Kom zeg.
pi_66698196
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je serieus bent
Dan zul je je gedachtengang eens aan moeten passen totdat die voorstelling er wel in past.
pi_66698235
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dan zul je je gedachtengang eens aan moeten passen totdat die voorstelling er wel in past.
Zout op met je postcount-opkriktopic!!
pi_66698262
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zei ik in het vorige topic al, eventjes leuk, dat stoeien met BNW-ers maar het verveelt zo snel.

Mooie zet om er dus nog maar een topic over te openen. FAIL!
Wat ijl je nou?
Ik heb niet gevraagd om een topic waarin slavernij-aanhangers mij subjectief minachten. Dat initiatief ligt volledig bij de overheid-verheerlijkende figuren.

Nu gaan ze gewoon oogsten wat ze zaaien.
pi_66698278
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66698292
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zout op met je postcount-opkriktopic!!
Zou je dit ook tegen mij zeggen als het topic van je vriendje Terecht open was gebleven? Bitch.
pi_66698323
Ben ik hier goed voor de ongenuanceerde ad hominem aanvallen?
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." İ
pi_66698339
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat ijl je nou?
Ik heb niet gevraagd om een topic waarin slavernij-aanhangers mij subjectief minachten. Dat initiatief ligt volledig bij de overheid-verheerlijkende figuren.

Nu gaan ze gewoon oogsten wat ze zaaien.
Wat ijl je nou? Je vindt het maar saai en dan ga je er nog een nieuw topic over openen ook?

En maar opkrikken die postcount....
pi_66698350
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
I can has some?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')