quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje 27j-jarige meneer), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Iets fout gedaan ? Volgende topic welke door mij gestart wordt, daar komt jouw naam in goed?quote:
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik de wiki aan moet passen maar u bent dus eigenlijk 27 ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Walter-Ego het volgende:
Hey, ik ben weer 26!
Zometeen naar de Paap: een vriendin van me treed op. Ben benieuwd!
Yepz, als ik daarna op de weegschaal ga staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Walter-Ego het volgende:
@Jill: Dat levert ook rampen op?
Heb je ook een pratende weegschaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz, als ik daarna op de weegschaal ga staan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:35 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Heb je ook een pratende weegschaal?
ik heb chocolate fudge browniequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben & Jerry's Vanilla Caramel Fudge werkt ook.
apart, want alle aanpassingen die ik heb gemaakt in de wiki staan nu nog wel goed :Squote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Walter-Ego het volgende:
Het stond in de vorige goed.Ik ben 30-3 jaar oud i.p.v. 26.
@Jill: Dat levert ook rampen op?
Als je nou nog erbij vermeldt dat heel het kantoor nu vervallen is tot primair gedrag, dan is het wellicht nog interessantquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een down printerserver (das ook een soort ramp!)... Niet dat Jill daar op af gaat komen
Sp00k13 - 29 ambtenaar niets doen is het hoogstequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
apart, want alle aanpassingen die ik heb gemaakt in de wiki staan nu nog wel goed :S
Zal het VANMIDDAG wel ff aanpassen,
Nog meer mensen die hun gegevens aangepast willen???
Zullen we dan met z'n allen bij Jill thuis de ramptoerist gaan uithangen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou als er wat gebeurd dan moet het een echt goede ramp zijn want ik ga zo toch echt lekker mn mandje in. ZiekjesBleh...
Je mag mij in de OP knallen als je wilquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
apart, want alle aanpassingen die ik heb gemaakt in de wiki staan nu nog wel goed :S
in de OP wordt moeilijk :pquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je mag mij in de OP knallen als je wil
Ja of dat natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
in de OP wordt moeilijk :p
maar ik kan wel de wiki aanpassen voor de volgende.
Tx.quote:
Mwa, ik gok op 21 maartquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef soapie het volgende:
Wanneer wordt het voorjaar in Den Haag???
nee joh ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Walter-Ego het volgende:
Fokken op werk!![]()
Gelukkig hebben we bij mij op het werk nog genoeg te doen.
Ze heeft wel nachtdiensten, maar ze werkt niet in de zorgquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde baanWie weet zit ze in de dag/nachtdienst wel op een rustige plek qua werk . De zorg bijvoorbeeld .
Ik zeg ook niet dat ze in de Zorg werkt .quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze heeft wel nachtdiensten, maar ze werkt niet in de zorg.
Ik ben alweer wakkerquote:
Ja ga ik ook maar doen denk ik, kga nu maar ff tosti makenquote:
Ik ga ook maar ff een kom brinta maken, kiwi eten en thee zettenquote:Op donderdag 15 januari 2009 04:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ga ik ook maar doen denk ik, kga nu maar ff tosti makenen waarom ben jij nu al wakker dan?
zelfs als ik aan het werk moet sta ik niet voor 8en op, laat staan als ik vrij benquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef Elegy het volgende:
Ik hou juist niet van uitslapen, dat vind ik echt zo zonde van mijn dag. Ook al ik vrij heb ben ik meestal wel vroeg wakker (tussen zes en acht).
Alle lullige excuses hebben ze al gehoord , dus gewoon bellen en vertellen dat je hebt verzaakt en stom bent geweest en dat je het direct wil betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben een wanbetalerGisteren me post van 2008 uitgepakt, bleek dat een verzekering niet betaald was, en nu ben ik sinds half december geregistreerd als Sjonnie!
Hopen dat ik t nog recht kan breien..
Ik ben meer van dit, als ik in het weekend 'natuurlijk' wakker word, kan ik meteen aan het avond eten beginnen....quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef Walter-Ego het volgende:
Jemig, wat kunnen mensen hier vroeg opstaan! Ik kan dat dus echt totaal niet. Maarja, ik kan ook nooit vroeg in slaap komen en heb al tijden lang geen vakantie gehad.
Behalve die van je verzekeringen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Zat gister ook al ff te kijken wat de temperatuur in Egypte/Rode Zee is.. Voor 200 euro daar een weekje vakantievieren in februari is zo'n slecht idee nog niet. En zeker met dat Israel gedoe zullen de prijzen niet snel stijgen
Als dat geen teken van boven is om maar even niet op reis te gaan, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Atreidez het volgende:
Het was een doorlopende reisverzekering, ironisch he
ééééééécht?? idioot! hoe doe je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef ook_gek het volgende:
ik kan echt heel slecht wakker worden. En als ik vrij ben slaap ik tot 13uur uit. En dan blijf ik met gemak tot 17uur liggen
hoe doe ik wat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
ééééééécht?? idioot! hoe doe je dat?
de rest van de week te weinig slapen? Zo komt het bij mij iig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
ééééééécht?? idioot! hoe doe je dat?
Ik vind dat juist heerlijk, als je vroeg/'s nachts wakker bent is de wereld van jou zegmaar. Alles is stil tussen grofweg twee en vijf uur 's nachts. Net alsof je alleen op de wereld bent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef zeemonster het volgende:
Ik denk aan de Quote gezien, dat ze niet het skieen maar het uitslapen bedoelde ook_gek.
Ik slaap gewoon weinig , gemiddeld vijf uur per nacht en eens in de zoveel tijd haal ik dat weer in met een ochtendje uitslapen .
Maar het is gewoon zo saai om zo lang wakker te blijvenaangezien normaal Nederland wel slaapt.
Ik pasquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef ook_gek het volgende:
bij deze nodig ik alle vrouwen uit om samen met mij uit te slapen en dan lekker tot 17 uur in bed blijven liggen
He! Dat deed ik ook! Vooral met examens, dan zat alle stof nog vers in mijn geheugen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef Elegy het volgende:
Vroeger deed ik het ook vaak als ik een tentamen had. Ging ik de avond ervoor vroeg naar bed (rond een uur of negen) en dan om half drie ofzo opstaan en nog even leren. Tot diep in de nacht doorleren is juist iets wat ik absoluut niet kan, dan ben ik de dag erna helemaal gesloopt.
ik doe ook op locatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik pasSlaap het liefst in mijn eigen bed
Precies, tot diep in de nacht doorleren en dan met een slaperig hoofd boven je tentamen zitten heeft bij mij nooit geholpen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
He! Dat deed ik ook! Vooral met examens, dan zat alle stof nog vers in mijn geheugen.
Mmmm wakker worden in mijn 1tje vind ik toch prettiger, derhalve blijf ik meestal ook niet slapen maar zorg ik dat ik 'nadien' weer naar huis kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Walter-Ego het volgende:
Uitslapen in je eentje is leuk, maar met een leuke meid naast me is het nog vele malen beter. Dan kom ik er helemaal niet meer uit. :p
quote:Een 18-jarige hoogzwangere vrouw uit Den Haag is donderdag 15 januari overleden aan de gevolgen van een ongeval. Ook haar baby kon niet worden gered in het ziekenhuis.
afbeelding vergroten FOTO ANP
De vrouw reed om 10.30 uur met haar partner, een 19-jarige Hagenaar, in een auto op de Hengelolaan. Ter hoogte van de Hertenrade haalde haar partner via de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer twee HTM-bussen voor hem in.
Toen de man naast de eerste bus reed, zag hij verkeer uit tegenovergestelde richting komen en stuurde hij zijn auto weer naar rechts. Hierbij raakte de achterzijde van de auto de voorzijde van de bus, waardoor de man de macht over het stuur kwijt raakte. De auto waarin het tweetal reed, botste op een geparkeerde auto en daarna frontaal op een boom.
Door de klap van de aanrijding raakte de vrouw zwaargewond en kwam de bevalling op gang. De vrouw is door de GGD naar een ziekenhuis vervoerd, waar zij aan het begin van de middag aan de gevolgen van de aanrijding overleed. Ook haar baby overleed. Haar partner raakte gewond aan zijn hoofd.
Het is enorm belangrijk 3 seconden eerder op je bestemming te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef Atreidez het volgende:
En zij natuurlijk d'r gordel niet om, vanwege d'r dikke buikIk snap die mensen dan ook niet, waarom je nou weer perse moet inhalen op van die linke punten met zo'n kostbare lading aan boord..
Als gevolg van dat ongeluk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:34 schreef Atreidez het volgende:
Heb net me moeder aan de lijn, die meldde dat die vent die op de westduinweg over de kop sloeg (wat op youtube staat) nu bij hun in het mortuarium ligt ... Ja, ze werkt bij een uitvaartonderneming
Naar het schijnt wel.. Hij was al even overleden, maar de politie had t lijk geconfisceerd ivm de video op youtube. Ze vonden t verdacht dat iemand toevallig filmde op t moment dat t gebeurde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef jna het volgende:
Als gevolg van dat ongeluk?
Wil jij bij me slapen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet niet hoe ik me zou voelen als ik zou worden afgewezen door een 'monster', lijkt me pijnlijk
Dat hangt er vanaf of het monster bijtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wil jij bij me slapen dan. Ik denk eerder dat het vrij pijnlijk zou zijn als een monster je niet afwijst:P .
Uri geller vind ik altijd wel grappig om te zien blijft lekker mysterieus wat die mensen op de tv laten zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Charisma het volgende:
ben ik weer...![]()
helaas werkt mijn log in nog steeds niet op werk, heb remlof maar weer een mail gestuurden hoop op hulp
![]()
over slapen gesproken, oooh wat ben ik blij als ik alleen kan slapen, zonder snurkgeluiden of wakker worden als de ander naar de wc moet![]()
want een keer wakker val ik zo snel niet meer in slaap
echter - als ik vrij ben dan blijf ik graag liggen maar tot 17uur ???? dat vind ik 3 keer niets![]()
dan kan je toch zo eel dingen doen![]()
walter -ego, hoe gaat het met je hutje??? keuken is mooi geworden hoor !!!
nou to tmorgen maar weer !!!kijken jullie ook Uri Geller ?? of x factior of niets van allebei , lekker een discussie los maken
board laten waxen, vanavond body pumpen (quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef ook_gek het volgende:
gaan we nog gekke dinge doen het weekend dan?
Heb ik dus weer voor niets meegedaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Bij X factor willen ze geen retards meer laten zien he , jammer de audities waren wel altijd leuk
vorige week voor het eerst gedaan, viel best wel tegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Elegy het volgende:
Ik ga ook bodypumpen vanaaf, maar dan in Amsterdam en niet in Den Haag. Best praktisch, dat je overal bij Sportcity binnen kan wandelen
Sporten is voor gezonde mensen ..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:39 schreef Elegy het volgende:
Ja, je verkijkt je snel. "Ach, het is maar 7,5 kilo", totdat je dus aan de eerste oefening begint
Tis zeker leuk, zo'n groepsles, anders zit je idd maar een beetje voor je uit te staren met je oordoppen in.
Dus zeemonster, kom ook!
nou.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Sporten is voor gezonde mensen ..
We kunnen zaterdag of zondag ter voorbereiding die mooie tocht naar Hoek van Holland weer eens maken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet ook weer gaan sporten.. zodra t weer t toelaat ga ik weer op de fiets naar me werk
Nog niet, maar wil jij hijgend en puffend op de fiets gezien worden door al die leuke dames die met mooi weer ook weer tevoorschijn komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Atreidez het volgende:
Oh, hebben ze 20 graden voorspelt dan?
In mijn herinnering is dat toch anders...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga meestal 35km/u, dus t enige wat ik zie zijn de mensen die ik inhaal hun rug
feeestuh!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef ook_gek het volgende:
gaan we nog gekke dinge doen het weekend dan?
Langer al. Toen kende ik mijn vrouw nog niet volgens mij. Het wordt weer tijd voor een woensdagavond - sportavond. Jij hebt nu thuis een beamer he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef Atreidez het volgende:
Yep, dat was 3 jaar geleden alweer denk ik?
Ja heb ik. Is de kast eigenlijk niet meer uitgeweest sinds ik me lcd tv hebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef AirwiN het volgende:
Langer al. Toen kende ik mijn vrouw nog niet volgens mij. Het wordt weer tijd voor een woensdagavond - sportavond. Jij hebt nu thuis een beamer he?
http://www.p1.nl/www/scripts/home.phpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me vertellen waar je het best kunt parkeren in het centrum van Den Haag zonder dat het veel kost (het liefst gratis natuurlijk)? Het gaat me vooral om de avonden en de weekends.
Hoe groot is die van jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
Ja heb ik. Is de kast eigenlijk niet meer uitgeweest sinds ik me lcd tv heb
niet echt gratis :pquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.p1.nl/www/scripts/home.php
Voor niets gaat de zon op..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:54 schreef CaLeX het volgende:
niet echt gratis :p
46" en ik ook maar vier meter...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Atreidez het volgende:
37", maar ik zit er maar 4 meter vanaf
oeh ga je nog ergens speciaal heen?quote:
Aftakelen? Wat dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
nee ga nergens naar toe, ga mezelf thuis kansloos lampzuipen om ik vanaf vandaag echt ga aftakelen.
nee jo gekkie die niet zo mal!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
nee ga nergens naar toe, ga mezelf thuis kansloos lampzuipen om ik vanaf vandaag echt ga aftakelen.
Je bent jarig!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek valt op oudere vrouwen.
Dus je hebt geluk becky
die tennisleraar bungelt nog steeds aan mijn haak hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Je had toch al een tennisleraar aan de haak geslagen? Of ben je alweer vogelvrij verklaard?
Wie weet gaat ze overstag als jij met 35 km/h voorbij komt fietsen in het voorjaar?quote:
das toch niet zo hard?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet gaat ze overstag als jij met 35 km/h voorbij komt fietsen in het voorjaar?
Bedankt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.p1.nl/www/scripts/home.php
haha ja de meet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Jammer![]()
Wel leuk te zien dat we zoveel dertigers hebben hier! Wordt vast een leuke meet.. als we er ooit een krijgen.
De verbouwing ligt nu uit geldgebrek compleet stil. Ik heb nog veel kleine klusjes te doen, maar daar heb ik wel geld voor nodig. Eerst een buffer opbouwen voordat ik verder kan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Charisma het volgende:
walter -ego, hoe gaat het met je hutje??? keuken is mooi geworden hoor !!!
Dan ben ik jarigquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:
* Arnem_ is afgelopen week voor een tientje opgelicht.
Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten. Beetje jammer.
Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:
* Arnem_ is afgelopen week voor een tientje opgelicht.
Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten. Beetje jammer.
Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
gewoon doorzetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:22 schreef zeemonster het volgende:
Nou dan heb ik het dus geprobeerd en houdt het weer op als niemand of bijna niemand kan.
Want of ik nu 27 februari roep of 27 novemberhet lukt toch niet ben ik bang
.
Maar ach het is weer weekend! Ik ga shoppen.
Net de auto helemaal schoongemaakt en alle rommel van mijn vriend in een bigshopper gegooid .quote:
Ik had al zo'n vermoeden. Daarom ga ik straks maar gewoon hardlopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakkerGeen fietsweer Airwin, sorry!
Het is wel zwemweerquote:Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakkerGeen fietsweer Airwin, sorry!
Bij mij voor de deur Fed-Fan. Vanaf 17:00 gratis en in het weekend gratis. 5 min lopen vanaf de Grote Marktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me vertellen waar je het best kunt parkeren in het centrum van Den Haag zonder dat het veel kost (het liefst gratis natuurlijk)? Het gaat me vooral om de avonden en de weekends.
De krakers zijn er uit geschopt en binnen kort gaan ze beginnen met de verbouwing.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef Charisma het volgende:
even melden dat ik er ook nog ben ....![]()
woningen in de kerk? jeemig de kerk is al zo vaak inopsprssk geweest, slopen, dichttimmeren , slopen, doen ze nu eindelijk iets nuttigs mee
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie me zelf al wonen in een ouwe kerk![]()
is me oma toch nog trots op me dat ik elke dag naar de kerk ga
Ja, niemand kanquote:Op maandag 19 januari 2009 08:59 schreef Sp00k13 het volgende:
Ja word steeds later he![]()
Misschien het effect van de kredietcrisis minder mensen die met de auto gaan of minder mensen die werken.
Of griepepidemie minder mensen aan het werk
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een grafhekel aan kerken en zou er nooit kunnen wonen, die geur blijft toch en al dat gegalm,...uhgh!
Iedereen die langsloopt een kaarsje laten opstekenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef CaLeX het volgende:
en hoe krijg je die gebouwen in GODSNAAM warm
ik wil wel gaan skienquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
wanneer komt er een uithof schaatsbaan meet?
Of sneeuwbaan
Goede houding! door je knieën, kont naar achter, schouders laten hangen!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar ik heb zo snel last van mijn voeten
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Goede houding! door je knieën, kont naar achter, schouders laten hangen!
ow maar dat maakt niet uit hoor, kan ik ook allebei nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan niet schaatsen en ook niet skien anders had ik wel meegegaan.
Ik heb niet eens schaatsen , maar je kan ze huren daar toch? zijn dat niet van die gare dingen waar ik helemaal mijn enkels in breek?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Qrious het volgende:
[..]
ow maar dat maakt niet uit hoor, kan ik ook allebei nietJe kunt nog wel met me carpoolener ook woon toch bij je om de hoek
Elkaar vasthouden en als anderen lachen dan tackelen we zequote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kan ook niet schaatsen of goed skiën Dat is alleen maar leuker
We nemen gewoon kauwgomballen mee en gooien ze voor hun schaatsen. HA!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Elkaar vasthouden en als anderen lachen dan tackelen we ze
Ik heb nog een hele zak vol met knikkersquote:Op maandag 19 januari 2009 19:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
We nemen gewoon kauwgomballen mee en gooien ze voor hun schaatsen. HA!
nee jo hoe kom je daarbij dan. Is iets met huur subsiedi een kleine 350 euro per maand.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo even globaal gelezen, wat een snelheid weer.
Aanvulling op het Hengelolaan ongeluk: Het stel was dus op weg naar het ziekenhuis, want het meisje had weeen. Vandaar ook de grote haast van de jongen. Uiteraard niet echt slim om dan zo te rijden, maar aan de andere kant wel begrijpelijk natuurlijk. Echt intens sneu.
En idd DSO gaat appartementen realiseren in de kerk aan de Duinstraat. Plannen zijn nog niet concreet, geloof dat ik ooit wel een schetsontwerp voorbij heb zien komen, maar het is niet zo dat er dit jaar al kant en klare woningen in zitten.
Die woningen t.o. Muzee zijn idd ook wel leuk. Wel een btje duur, de huurwoningen dan. Nouja ik vond het duur. Denk als het nou iets van 500 in de maand incl. is ofzo das wel leuk. Maar was iets van 800 en dan heb je een 1 kamer iets. Nou dan kan ik nog wel even thuis blijven woningen tot er een leuk koophuisje naar mijn wens vrijkomt![]()
Nou schaatsen waag ik me ook niet aan hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb niet eens schaatsen , maar je kan ze huren daar toch? zijn dat niet van die gare dingen waar ik helemaal mijn enkels in breek?
Ik overdrijf ik kan wel schaatsen .. een beetje.. ik kan alleen absoluut niet remmen!
Carpoolen kan. Ja jij woont echt zowat aan de overkant he Qrious?
De Van Swietenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef theclansman het volgende:
Zo onderweg van uit den haag naar zeeland vanaf feb zal ik den haag wonenik heb een kamer gevonden in de van swietenstraat heb er veel zin in eindelijk in de bewoonde wereld te gaan wonen
Duinoord is super, erg tof buurtje, en prima afstand naar Scheveningen en naar het Centrum. Hangt er overigens wel dus een beetje vanaf welk deel van de van Swiet je gaat wonen. Ik heb zelf op het deel vanaf de LvM gewoond, nummer 137. Heb ook op de 2e Schuytstraat gewoond en het kantoor van mijn bedrijf aan het Sweelinckplein, ook erg mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef theclansman het volgende:
zo veel mensen hier![]()
meer als in het Zeeland topic![]()
is dat een beetje gezellige buurt?
en zijn er leuke kroegen in de buurt
ik kom te wonen op 139quote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Duinoord is super, erg tof buurtje, en prima afstand naar Scheveningen en naar het Centrum. Hangt er overigens wel dus een beetje vanaf welk deel van de van Swiet je gaat wonen. Ik heb zelf op het deel vanaf de LvM gewoond, nummer 137. Heb ook op de 2e Schuytstraat gewoond en het kantoor van mijn bedrijf aan het Sweelinckplein, ook erg mooi.
Voor kroegen kan je het beste 5 tot 10 minuten fietsen naar de stad, daar zijn er voldoende.
dank u dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where facts are few, experts are many.
de huur woniningen daar zijn ook speciaal voor mensen met een laag inkome . Of in iederegeval een deel.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef zeemonster het volgende:
Huursubsidie krijg je niet zomaar , dan moet je onder een bepaald inkomen zitten.
Alhoewel het bovenstaande is een beetje kort door de bocht.
Maar als alleenstaande of gezin krijg je afhankelijk van je jaarinkomen een bepaalde hoeveelheid huurtoeslag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Hey, ook_gek!whoei!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En binnen kort lost
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo even globaal gelezen, wat een snelheid weer.
Aanvulling op het Hengelolaan ongeluk: Het stel was dus op weg naar het ziekenhuis, want het meisje had weeen. Vandaar ook de grote haast van de jongen. Uiteraard niet echt slim om dan zo te rijden, maar aan de andere kant wel begrijpelijk natuurlijk. Echt intens sneu.
Het zijn misschien niet de meest verstandige mensen en het is ontzettend stom van die jongen. Maar toch, moet er niet aan denken wat voor schuldgevoel hij nou zal hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal
De weeen zijn begonnen na het ongeluk (wat een normale reactie is van je lichaam op een trauma)
Maar het blijft stom, 2 bussen inhalen daar (tis vlakbij mijn ouderlijk huis). Vraag me altijd af wat voor mensen dat zijn. 19 jaar, auto, zwangere vriendin enz.
huh ze zijn allemaal omgekomen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het zijn misschien niet de meest verstandige mensen en het is ontzettend stom van die jongen. Maar toch, moet er niet aan denken wat voor schuldgevoel hij nou zal hebben
Ja inderdaad, dat wens je echt niemand toe, stom of nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef knnth het volgende:
Jezus, ik lees dat verhaal van dat ongeluk op de Hengelolaan nu pas, wat een drama, echt m'n maag draait ervan om
Ontzettend domme actie van die gast, maar hij zal inderdaad voor het leven een schuldgevoel hebbenEn de familie van dat meisje .... denk je dat je op het punt staat oma/opa te worden ....
moeten de huidige gebruikers van de kerk er wel eerst uit.. beter duurt dat nog heeeeel langquote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:
En idd DSO gaat appartementen realiseren in de kerk aan de Duinstraat. Plannen zijn nog niet concreet, geloof dat ik ooit wel een schetsontwerp voorbij heb zien komen, maar het is niet zo dat er dit jaar al kant en klare woningen in zitten.
die zijn er al uit. Zitten nu ergens in een vila in de stad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
moeten de huidige gebruikers van de kerk er wel eerst uit.. beter duurt dat nog heeeeel lang
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ik mag weer posten
Goeiemiddag Den Haag
Ooh een discussie met VampireDemonic in V&A waar we beide dezelfde mening deelde alleen zij als mod vond dat ik me er niet mee moest bemoeien en ik vond dat ik mocht discussieren... en toen ben ik grof geworden en ging ze huilen bij een FAquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Yorrit het volgende:
uh oh.. wordt A_A vader?
wie belt de kinderbescherming?
Meestal spammen mensen om geld te verdienen, niet om het uit te geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[GEZ] (stations)Fiets in Den Haag / Scheveningen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Hey, ook_gek!*binnen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lost komt vandaag of morgen geloof ik in amerika. Weet niet meer hoe het zat, of ie nou op woensdag uitkwam of dat ik m op woensdag downloade. En Heroes op twee februari
Laatste CSI met Gil Grissom gisteren eindelijk gekekenBen blij dat al mn series weer beginnen.
Het eerste deel, direct aan de LvM is Duinoord. Enne Sint Joris is iddquote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef knnth het volgende:
Van Swietenstraat, is dat niet meer Regentes? Duinoord is toch andere kant van LvM?
Als ik er nog had gewoond, was je dus mijn buurman gewordenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef theclansman het volgende:
[..]
ik kom te wonen op 139
heb er echt zin in woon nu in zuidzande (zeeuws vlaanderen)
Morgen in de US vrijdag downloadn, zaterdag NL subquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*binnen*
Lost komt vandaag of morgen geloof ik in amerika. Weet niet meer hoe het zat, of ie nou op woensdag uitkwam of dat ik m op woensdag downloade. En Heroes op twee februari
Laatste CSI met Gil Grissom gisteren eindelijk gekekenBen blij dat al mn series weer beginnen.
Download nooit subs. Ga me meestal ergeren aan rare of foutieve ondertiteling.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Morgen in de US vrijdag downloadn, zaterdag NL sub
met lost heb je dat soms wel nodigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Download nooit subs. Ga me meestal ergeren aan rare of foutieve ondertiteling.
House was een goede aflevering....met die leidingen in zn badkamer ook, op het eind. De sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |