abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65119705
Wat wordt er verstaan onder vrijdag.. avond dan neem ik aan?

ps... Weekendddd!!!!
Just being curious.. ofzo
pi_65120887
Beckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy van harte!! ik kon weer niet in op mijn werk op fok inloggen dus laat weer mijn password veranderen door remlof pffffttt...

heel fijn weekend iedereen !!! ik ben eindelijk ook eens vrij ... maar zit met de neus in mijn boeken

trouwens - ik was ook ooit eens begin 30 !! maar volgens mij ben ik de oudste hier, ik wordt 44 dit jaar !!! haha, wat een leeftijd ,maakt me totaal niet uit , ik meng me gewoon onder de dertigers

watler ego- ik kan me voorstellen dat het geld opeens op is, mijn klusjes stapelen zich nu ook weer op, morgen misschien naar de ikea om voor een nieuwe badkamermeubel te kijken
bij mijn badkamerspiegelkast is de deur afgebroken, niet meer te fixen dus...

zou graag willen meeten met iedereen maar zit vanaf 23feb 14 weken op cursus en er hangt nog eea van af. als er een meeting komt zou ik spontaan aansluiten afhankelijk van mijn situatie
pi_65121218
Charisma , ik vind dat jij er dan ook bij moet zijn . Ik hoop dat je kan aansluiten!
pi_65130164
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:04 schreef knnth het volgende:
vr 27 februari dus? Count me in
Dan ben ik jarig

Omg ik kom niet

Ik zit in Frankrijk te chillen dan
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_65132969
* Arnem_ is afgelopen week voor een tientje opgelicht.

Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten . Beetje jammer.

Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
pi_65134789
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:

Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten . Beetje jammer.

Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
waar woon je dan
  zaterdag 17 januari 2009 @ 09:23:43 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65134804
Waarom had hij een tientje nodig dan?

En wie gaat er nou na dat tijdstip nog opendoen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65136259
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:

Gij zult u buren beter moeten leren kennen..
Where facts are few, experts are many.
pi_65136338
Nou dan heb ik het dus geprobeerd en houdt het weer op als niemand of bijna niemand kan.
Want of ik nu 27 februari roep of 27 november het lukt toch niet ben ik bang .

Maar ach het is weer weekend! Ik ga shoppen .
pi_65136653
Shopmeet?
pi_65137878
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:22 schreef zeemonster het volgende:
Nou dan heb ik het dus geprobeerd en houdt het weer op als niemand of bijna niemand kan.
Want of ik nu 27 februari roep of 27 november het lukt toch niet ben ik bang .

Maar ach het is weer weekend! Ik ga shoppen .
gewoon doorzetten.

er kunnen altijd wel mensen niet!
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_65140126
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:38 schreef Atreidez het volgende:
Shopmeet?
Net de auto helemaal schoongemaakt en alle rommel van mijn vriend in een bigshopper gegooid .
Shopmeet als je mee wil om laarzen te zoeken , prima .
@ Calex , ja je hebt gelijk maar ik zou het wel leuker vinden als er minimaal een stuk of vijf/zes meegaan en dan zowel vrouwen als mannen . (de enige vrouw zijn is eng )

Nu ga ik echt er vandoor bye!
pi_65154856
ik heb een nieuw password!!!
nu even uitloggen en weer inloggen en kijken of het allemaal werkt
pi_65155014
jaaaaaaaaaa gelukt en ik heb weer mijn eigen password - feestje
pi_65160740
Nu niet meer kloten Charisma
pi_65163640
Veeeeeeeeeeeels te vroeg voor zondag .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_65163876
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakker Geen fietsweer Airwin, sorry!
  zondag 18 januari 2009 @ 09:56:22 #193
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65163892
quote:
Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakker Geen fietsweer Airwin, sorry!
Ik had al zo'n vermoeden. Daarom ga ik straks maar gewoon hardlopen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65164315
quote:
Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Het is wel zwemweer
pi_65165744
Yeah , ik ben ook weer uit bed! Wat een kutweekend was/is dit zeg, buikpijn, koppijn, koorts, kotsen, YEAH lang leve de griep! Nu heb ik alleen nog last van mijn buikje, de rest van de symptomen zijn gelukkig weg.

(en FOK is FOKKING traag lijkt wel).
  zondag 18 januari 2009 @ 12:10:18 #196
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65165850
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me vertellen waar je het best kunt parkeren in het centrum van Den Haag zonder dat het veel kost (het liefst gratis natuurlijk)? Het gaat me vooral om de avonden en de weekends.
Bij mij voor de deur Fed-Fan. Vanaf 17:00 gratis en in het weekend gratis. 5 min lopen vanaf de Grote Markt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65174630
nou ronnie bij mij begon het pas gisteren de paracetamol fabrikanten verdienen weer goudgeld aanme al die spierpijn altijd :/
maar goed voelt niet alsof ik er een week last van ga hebben misschieen een daggie of 3
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  zondag 18 januari 2009 @ 17:02:59 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65177126
Jill heb effe je hulp nodig!

Ik hoorde dat ze van de kerk bij de westduinweg ? heet dat daar al zo. Tegen over de ouwe bank zo gezegt.
De kerk die leeg staat

Dat ze daar huizen in gaan bouwen. Heb jij enig idee of daar iets van een site van is. Ik ben wel benieuwd wat dat moet gaan kosten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_65178258
Die plannen zijn er al een tijdje hoor, volgens mij willen ze een tussenverdieping maken in het schip zegmaar, de grootste ruimte... Wil er ook wel wat meer over weten iig
Just being curious.. ofzo
pi_65179075
klinkt goed dat is wel apart, ook wel benieuwd hoe groot ze worden en wat het moet gaan kosten.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')