Dan ben ik jarigquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:
* Arnem_ is afgelopen week voor een tientje opgelicht.
Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten. Beetje jammer.
Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:
* Arnem_ is afgelopen week voor een tientje opgelicht.
Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten. Beetje jammer.
Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
gewoon doorzetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:22 schreef zeemonster het volgende:
Nou dan heb ik het dus geprobeerd en houdt het weer op als niemand of bijna niemand kan.
Want of ik nu 27 februari roep of 27 novemberhet lukt toch niet ben ik bang
.
Maar ach het is weer weekend! Ik ga shoppen.
Net de auto helemaal schoongemaakt en alle rommel van mijn vriend in een bigshopper gegooid .quote:
Ik had al zo'n vermoeden. Daarom ga ik straks maar gewoon hardlopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakkerGeen fietsweer Airwin, sorry!
Het is wel zwemweerquote:Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakkerGeen fietsweer Airwin, sorry!
Bij mij voor de deur Fed-Fan. Vanaf 17:00 gratis en in het weekend gratis. 5 min lopen vanaf de Grote Marktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me vertellen waar je het best kunt parkeren in het centrum van Den Haag zonder dat het veel kost (het liefst gratis natuurlijk)? Het gaat me vooral om de avonden en de weekends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |