Uri geller vind ik altijd wel grappig om te zien blijft lekker mysterieus wat die mensen op de tv laten zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Charisma het volgende:
ben ik weer...![]()
helaas werkt mijn log in nog steeds niet op werk, heb remlof maar weer een mail gestuurden hoop op hulp
![]()
over slapen gesproken, oooh wat ben ik blij als ik alleen kan slapen, zonder snurkgeluiden of wakker worden als de ander naar de wc moet![]()
want een keer wakker val ik zo snel niet meer in slaap
echter - als ik vrij ben dan blijf ik graag liggen maar tot 17uur ???? dat vind ik 3 keer niets![]()
dan kan je toch zo eel dingen doen![]()
walter -ego, hoe gaat het met je hutje??? keuken is mooi geworden hoor !!!
nou to tmorgen maar weer !!!kijken jullie ook Uri Geller ?? of x factior of niets van allebei , lekker een discussie los maken
board laten waxen, vanavond body pumpen (quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef ook_gek het volgende:
gaan we nog gekke dinge doen het weekend dan?
Heb ik dus weer voor niets meegedaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Bij X factor willen ze geen retards meer laten zien he , jammer de audities waren wel altijd leuk
vorige week voor het eerst gedaan, viel best wel tegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Elegy het volgende:
Ik ga ook bodypumpen vanaaf, maar dan in Amsterdam en niet in Den Haag. Best praktisch, dat je overal bij Sportcity binnen kan wandelen
Sporten is voor gezonde mensen ..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:39 schreef Elegy het volgende:
Ja, je verkijkt je snel. "Ach, het is maar 7,5 kilo", totdat je dus aan de eerste oefening begint
Tis zeker leuk, zo'n groepsles, anders zit je idd maar een beetje voor je uit te staren met je oordoppen in.
Dus zeemonster, kom ook!
nou.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Sporten is voor gezonde mensen ..
We kunnen zaterdag of zondag ter voorbereiding die mooie tocht naar Hoek van Holland weer eens maken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet ook weer gaan sporten.. zodra t weer t toelaat ga ik weer op de fiets naar me werk
Nog niet, maar wil jij hijgend en puffend op de fiets gezien worden door al die leuke dames die met mooi weer ook weer tevoorschijn komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Atreidez het volgende:
Oh, hebben ze 20 graden voorspelt dan?
In mijn herinnering is dat toch anders...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga meestal 35km/u, dus t enige wat ik zie zijn de mensen die ik inhaal hun rug
feeestuh!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef ook_gek het volgende:
gaan we nog gekke dinge doen het weekend dan?
Langer al. Toen kende ik mijn vrouw nog niet volgens mij. Het wordt weer tijd voor een woensdagavond - sportavond. Jij hebt nu thuis een beamer he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef Atreidez het volgende:
Yep, dat was 3 jaar geleden alweer denk ik?
Ja heb ik. Is de kast eigenlijk niet meer uitgeweest sinds ik me lcd tv hebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef AirwiN het volgende:
Langer al. Toen kende ik mijn vrouw nog niet volgens mij. Het wordt weer tijd voor een woensdagavond - sportavond. Jij hebt nu thuis een beamer he?
http://www.p1.nl/www/scripts/home.phpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me vertellen waar je het best kunt parkeren in het centrum van Den Haag zonder dat het veel kost (het liefst gratis natuurlijk)? Het gaat me vooral om de avonden en de weekends.
Hoe groot is die van jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
Ja heb ik. Is de kast eigenlijk niet meer uitgeweest sinds ik me lcd tv heb
niet echt gratis :pquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.p1.nl/www/scripts/home.php
Voor niets gaat de zon op..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:54 schreef CaLeX het volgende:
niet echt gratis :p
46" en ik ook maar vier meter...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Atreidez het volgende:
37", maar ik zit er maar 4 meter vanaf
oeh ga je nog ergens speciaal heen?quote:
Aftakelen? Wat dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
nee ga nergens naar toe, ga mezelf thuis kansloos lampzuipen om ik vanaf vandaag echt ga aftakelen.
nee jo gekkie die niet zo mal!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
nee ga nergens naar toe, ga mezelf thuis kansloos lampzuipen om ik vanaf vandaag echt ga aftakelen.
Je bent jarig!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek valt op oudere vrouwen.
Dus je hebt geluk becky
die tennisleraar bungelt nog steeds aan mijn haak hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Je had toch al een tennisleraar aan de haak geslagen? Of ben je alweer vogelvrij verklaard?
Wie weet gaat ze overstag als jij met 35 km/h voorbij komt fietsen in het voorjaar?quote:
das toch niet zo hard?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet gaat ze overstag als jij met 35 km/h voorbij komt fietsen in het voorjaar?
Bedankt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.p1.nl/www/scripts/home.php
haha ja de meet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Jammer![]()
Wel leuk te zien dat we zoveel dertigers hebben hier! Wordt vast een leuke meet.. als we er ooit een krijgen.
De verbouwing ligt nu uit geldgebrek compleet stil. Ik heb nog veel kleine klusjes te doen, maar daar heb ik wel geld voor nodig. Eerst een buffer opbouwen voordat ik verder kan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Charisma het volgende:
walter -ego, hoe gaat het met je hutje??? keuken is mooi geworden hoor !!!
Dan ben ik jarigquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:
* Arnem_ is afgelopen week voor een tientje opgelicht.
Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten. Beetje jammer.
Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef Arnem_ het volgende:
* Arnem_ is afgelopen week voor een tientje opgelicht.
Hij zei m'n buurman te zijn en belde na 12-en in paniek aan. Ik ook niet helemaal scherp vraag op welk nummer hij dan zou wonen. Op een niet bestaand nummer dus en dat had ik best kunnen weten. Beetje jammer.
Gij zijt gewaarschuwd voor onbekende mannen die met een zielig verhaal om een tientje komen bedelen!
gewoon doorzetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:22 schreef zeemonster het volgende:
Nou dan heb ik het dus geprobeerd en houdt het weer op als niemand of bijna niemand kan.
Want of ik nu 27 februari roep of 27 novemberhet lukt toch niet ben ik bang
.
Maar ach het is weer weekend! Ik ga shoppen.
Net de auto helemaal schoongemaakt en alle rommel van mijn vriend in een bigshopper gegooid .quote:
Ik had al zo'n vermoeden. Daarom ga ik straks maar gewoon hardlopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakkerGeen fietsweer Airwin, sorry!
Het is wel zwemweerquote:Op zondag 18 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren om uurtje of 00.00 in slaap gevallen, dus nu ook al wakkerGeen fietsweer Airwin, sorry!
Bij mij voor de deur Fed-Fan. Vanaf 17:00 gratis en in het weekend gratis. 5 min lopen vanaf de Grote Marktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me vertellen waar je het best kunt parkeren in het centrum van Den Haag zonder dat het veel kost (het liefst gratis natuurlijk)? Het gaat me vooral om de avonden en de weekends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |