Uri geller vind ik altijd wel grappig om te zien blijft lekker mysterieus wat die mensen op de tv laten zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Charisma het volgende:
ben ik weer...![]()
helaas werkt mijn log in nog steeds niet op werk, heb remlof maar weer een mail gestuurden hoop op hulp
![]()
over slapen gesproken, oooh wat ben ik blij als ik alleen kan slapen, zonder snurkgeluiden of wakker worden als de ander naar de wc moet![]()
want een keer wakker val ik zo snel niet meer in slaap
echter - als ik vrij ben dan blijf ik graag liggen maar tot 17uur ???? dat vind ik 3 keer niets![]()
dan kan je toch zo eel dingen doen![]()
walter -ego, hoe gaat het met je hutje??? keuken is mooi geworden hoor !!!
nou to tmorgen maar weer !!!kijken jullie ook Uri Geller ?? of x factior of niets van allebei , lekker een discussie los maken
board laten waxen, vanavond body pumpen (quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef ook_gek het volgende:
gaan we nog gekke dinge doen het weekend dan?
Heb ik dus weer voor niets meegedaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Bij X factor willen ze geen retards meer laten zien he , jammer de audities waren wel altijd leuk
vorige week voor het eerst gedaan, viel best wel tegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Elegy het volgende:
Ik ga ook bodypumpen vanaaf, maar dan in Amsterdam en niet in Den Haag. Best praktisch, dat je overal bij Sportcity binnen kan wandelen
Sporten is voor gezonde mensen ..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:39 schreef Elegy het volgende:
Ja, je verkijkt je snel. "Ach, het is maar 7,5 kilo", totdat je dus aan de eerste oefening begint
Tis zeker leuk, zo'n groepsles, anders zit je idd maar een beetje voor je uit te staren met je oordoppen in.
Dus zeemonster, kom ook!
nou.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Sporten is voor gezonde mensen ..
We kunnen zaterdag of zondag ter voorbereiding die mooie tocht naar Hoek van Holland weer eens maken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet ook weer gaan sporten.. zodra t weer t toelaat ga ik weer op de fiets naar me werk
Nog niet, maar wil jij hijgend en puffend op de fiets gezien worden door al die leuke dames die met mooi weer ook weer tevoorschijn komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Atreidez het volgende:
Oh, hebben ze 20 graden voorspelt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |