De krakers zijn er uit geschopt en binnen kort gaan ze beginnen met de verbouwing.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef Charisma het volgende:
even melden dat ik er ook nog ben ....![]()
woningen in de kerk? jeemig de kerk is al zo vaak inopsprssk geweest, slopen, dichttimmeren , slopen, doen ze nu eindelijk iets nuttigs mee
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie me zelf al wonen in een ouwe kerk![]()
is me oma toch nog trots op me dat ik elke dag naar de kerk ga
Ja, niemand kanquote:Op maandag 19 januari 2009 08:59 schreef Sp00k13 het volgende:
Ja word steeds later he![]()
Misschien het effect van de kredietcrisis minder mensen die met de auto gaan of minder mensen die werken.
Of griepepidemie minder mensen aan het werk
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een grafhekel aan kerken en zou er nooit kunnen wonen, die geur blijft toch en al dat gegalm,...uhgh!
Iedereen die langsloopt een kaarsje laten opstekenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef CaLeX het volgende:
en hoe krijg je die gebouwen in GODSNAAM warm
ik wil wel gaan skienquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
wanneer komt er een uithof schaatsbaan meet?
Of sneeuwbaan
Goede houding! door je knieën, kont naar achter, schouders laten hangen!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar ik heb zo snel last van mijn voeten
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Goede houding! door je knieën, kont naar achter, schouders laten hangen!
ow maar dat maakt niet uit hoor, kan ik ook allebei nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan niet schaatsen en ook niet skien anders had ik wel meegegaan.
Ik heb niet eens schaatsen , maar je kan ze huren daar toch? zijn dat niet van die gare dingen waar ik helemaal mijn enkels in breek?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Qrious het volgende:
[..]
ow maar dat maakt niet uit hoor, kan ik ook allebei nietJe kunt nog wel met me carpoolener ook woon toch bij je om de hoek
Elkaar vasthouden en als anderen lachen dan tackelen we zequote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kan ook niet schaatsen of goed skiën Dat is alleen maar leuker
We nemen gewoon kauwgomballen mee en gooien ze voor hun schaatsen. HA!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Elkaar vasthouden en als anderen lachen dan tackelen we ze
Ik heb nog een hele zak vol met knikkersquote:Op maandag 19 januari 2009 19:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
We nemen gewoon kauwgomballen mee en gooien ze voor hun schaatsen. HA!
nee jo hoe kom je daarbij dan. Is iets met huur subsiedi een kleine 350 euro per maand.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo even globaal gelezen, wat een snelheid weer.
Aanvulling op het Hengelolaan ongeluk: Het stel was dus op weg naar het ziekenhuis, want het meisje had weeen. Vandaar ook de grote haast van de jongen. Uiteraard niet echt slim om dan zo te rijden, maar aan de andere kant wel begrijpelijk natuurlijk. Echt intens sneu.
En idd DSO gaat appartementen realiseren in de kerk aan de Duinstraat. Plannen zijn nog niet concreet, geloof dat ik ooit wel een schetsontwerp voorbij heb zien komen, maar het is niet zo dat er dit jaar al kant en klare woningen in zitten.
Die woningen t.o. Muzee zijn idd ook wel leuk. Wel een btje duur, de huurwoningen dan. Nouja ik vond het duur. Denk als het nou iets van 500 in de maand incl. is ofzo das wel leuk. Maar was iets van 800 en dan heb je een 1 kamer iets. Nou dan kan ik nog wel even thuis blijven woningen tot er een leuk koophuisje naar mijn wens vrijkomt![]()
Nou schaatsen waag ik me ook niet aan hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb niet eens schaatsen , maar je kan ze huren daar toch? zijn dat niet van die gare dingen waar ik helemaal mijn enkels in breek?
Ik overdrijf ik kan wel schaatsen .. een beetje.. ik kan alleen absoluut niet remmen!
Carpoolen kan. Ja jij woont echt zowat aan de overkant he Qrious?
De Van Swietenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef theclansman het volgende:
Zo onderweg van uit den haag naar zeeland vanaf feb zal ik den haag wonenik heb een kamer gevonden in de van swietenstraat heb er veel zin in eindelijk in de bewoonde wereld te gaan wonen
Duinoord is super, erg tof buurtje, en prima afstand naar Scheveningen en naar het Centrum. Hangt er overigens wel dus een beetje vanaf welk deel van de van Swiet je gaat wonen. Ik heb zelf op het deel vanaf de LvM gewoond, nummer 137. Heb ook op de 2e Schuytstraat gewoond en het kantoor van mijn bedrijf aan het Sweelinckplein, ook erg mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef theclansman het volgende:
zo veel mensen hier![]()
meer als in het Zeeland topic![]()
is dat een beetje gezellige buurt?
en zijn er leuke kroegen in de buurt
ik kom te wonen op 139quote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Duinoord is super, erg tof buurtje, en prima afstand naar Scheveningen en naar het Centrum. Hangt er overigens wel dus een beetje vanaf welk deel van de van Swiet je gaat wonen. Ik heb zelf op het deel vanaf de LvM gewoond, nummer 137. Heb ook op de 2e Schuytstraat gewoond en het kantoor van mijn bedrijf aan het Sweelinckplein, ook erg mooi.
Voor kroegen kan je het beste 5 tot 10 minuten fietsen naar de stad, daar zijn er voldoende.
dank u dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where facts are few, experts are many.
de huur woniningen daar zijn ook speciaal voor mensen met een laag inkome . Of in iederegeval een deel.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef zeemonster het volgende:
Huursubsidie krijg je niet zomaar , dan moet je onder een bepaald inkomen zitten.
Alhoewel het bovenstaande is een beetje kort door de bocht.
Maar als alleenstaande of gezin krijg je afhankelijk van je jaarinkomen een bepaalde hoeveelheid huurtoeslag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Hey, ook_gek!whoei!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En binnen kort lost
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo even globaal gelezen, wat een snelheid weer.
Aanvulling op het Hengelolaan ongeluk: Het stel was dus op weg naar het ziekenhuis, want het meisje had weeen. Vandaar ook de grote haast van de jongen. Uiteraard niet echt slim om dan zo te rijden, maar aan de andere kant wel begrijpelijk natuurlijk. Echt intens sneu.
Het zijn misschien niet de meest verstandige mensen en het is ontzettend stom van die jongen. Maar toch, moet er niet aan denken wat voor schuldgevoel hij nou zal hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal
De weeen zijn begonnen na het ongeluk (wat een normale reactie is van je lichaam op een trauma)
Maar het blijft stom, 2 bussen inhalen daar (tis vlakbij mijn ouderlijk huis). Vraag me altijd af wat voor mensen dat zijn. 19 jaar, auto, zwangere vriendin enz.
huh ze zijn allemaal omgekomen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het zijn misschien niet de meest verstandige mensen en het is ontzettend stom van die jongen. Maar toch, moet er niet aan denken wat voor schuldgevoel hij nou zal hebben
Ja inderdaad, dat wens je echt niemand toe, stom of nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef knnth het volgende:
Jezus, ik lees dat verhaal van dat ongeluk op de Hengelolaan nu pas, wat een drama, echt m'n maag draait ervan om
Ontzettend domme actie van die gast, maar hij zal inderdaad voor het leven een schuldgevoel hebbenEn de familie van dat meisje .... denk je dat je op het punt staat oma/opa te worden ....
moeten de huidige gebruikers van de kerk er wel eerst uit.. beter duurt dat nog heeeeel langquote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:
En idd DSO gaat appartementen realiseren in de kerk aan de Duinstraat. Plannen zijn nog niet concreet, geloof dat ik ooit wel een schetsontwerp voorbij heb zien komen, maar het is niet zo dat er dit jaar al kant en klare woningen in zitten.
die zijn er al uit. Zitten nu ergens in een vila in de stad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
moeten de huidige gebruikers van de kerk er wel eerst uit.. beter duurt dat nog heeeeel lang
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ik mag weer posten
Goeiemiddag Den Haag
Ooh een discussie met VampireDemonic in V&A waar we beide dezelfde mening deelde alleen zij als mod vond dat ik me er niet mee moest bemoeien en ik vond dat ik mocht discussieren... en toen ben ik grof geworden en ging ze huilen bij een FAquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Yorrit het volgende:
uh oh.. wordt A_A vader?
wie belt de kinderbescherming?
Meestal spammen mensen om geld te verdienen, niet om het uit te geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[GEZ] (stations)Fiets in Den Haag / Scheveningen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Hey, ook_gek!*binnen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lost komt vandaag of morgen geloof ik in amerika. Weet niet meer hoe het zat, of ie nou op woensdag uitkwam of dat ik m op woensdag downloade. En Heroes op twee februari
Laatste CSI met Gil Grissom gisteren eindelijk gekekenBen blij dat al mn series weer beginnen.
Het eerste deel, direct aan de LvM is Duinoord. Enne Sint Joris is iddquote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef knnth het volgende:
Van Swietenstraat, is dat niet meer Regentes? Duinoord is toch andere kant van LvM?
Als ik er nog had gewoond, was je dus mijn buurman gewordenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef theclansman het volgende:
[..]
ik kom te wonen op 139
heb er echt zin in woon nu in zuidzande (zeeuws vlaanderen)
Morgen in de US vrijdag downloadn, zaterdag NL subquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*binnen*
Lost komt vandaag of morgen geloof ik in amerika. Weet niet meer hoe het zat, of ie nou op woensdag uitkwam of dat ik m op woensdag downloade. En Heroes op twee februari
Laatste CSI met Gil Grissom gisteren eindelijk gekekenBen blij dat al mn series weer beginnen.
Download nooit subs. Ga me meestal ergeren aan rare of foutieve ondertiteling.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Morgen in de US vrijdag downloadn, zaterdag NL sub
met lost heb je dat soms wel nodigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Download nooit subs. Ga me meestal ergeren aan rare of foutieve ondertiteling.
House was een goede aflevering....met die leidingen in zn badkamer ook, op het eind. De sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |