abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65180637
't Zal denk ik niet goedkoop zijn. Het kost misschien niet zoveel om te realiseren, maar het is wel populair...
pi_65183168
Zal sowieso een fortuin kosten alleen al om de lokatie. Wat k er over heb gelezen stond en keer in de Haagse Courant/AD of posthoorn o.i.d., iig een of ander lokaal blad een flinke tijd geleden
Just being curious.. ofzo
  zondag 18 januari 2009 @ 21:05:28 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65186194
heeft in de posthoorn gestaan.

Maar die nieuwbouw tegen over het scheveningens museum is ook niet duur.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_65188515
even melden dat ik er ook nog ben ....
woningen in de kerk? jeemig de kerk is al zo vaak inopsprssk geweest, slopen, dichttimmeren , slopen, doen ze nu eindelijk iets nuttigs mee
  zondag 18 januari 2009 @ 22:05:49 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65189234
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef Charisma het volgende:
even melden dat ik er ook nog ben ....
woningen in de kerk? jeemig de kerk is al zo vaak inopsprssk geweest, slopen, dichttimmeren , slopen, doen ze nu eindelijk iets nuttigs mee
De krakers zijn er uit geschopt en binnen kort gaan ze beginnen met de verbouwing.
Ik zie me zelf al wonen in een ouwe kerk

is me oma toch nog trots op me dat ik elke dag naar de kerk ga
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 19 januari 2009 @ 07:00:14 #206
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65196970
morguh
  maandag 19 januari 2009 @ 07:20:33 #207
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65197049
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie me zelf al wonen in een ouwe kerk

is me oma toch nog trots op me dat ik elke dag naar de kerk ga
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65197697
mogguh luitjes iedereen weer wakker/hard aan het werk?
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  maandag 19 januari 2009 @ 08:54:07 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65197842
Jep. Opvallend trouwens dat ik de laatste paar dagen 's ochtends gewoon door kan rijden op de wegen. Net alsof er minder mensen aan het werk zijn?
Toch neem ik niet de A4, dat doe ik alleen op vrijdag.

Enne, wanneer doen we de meet? Eerste week van maart?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65197910
Ja word steeds later he
Misschien het effect van de kredietcrisis minder mensen die met de auto gaan of minder mensen die werken.
Of griepepidemie minder mensen aan het werk
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  maandag 19 januari 2009 @ 09:08:32 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65198026
de a13 staat elke keer vast
  maandag 19 januari 2009 @ 09:56:52 #212
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65198928
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:59 schreef Sp00k13 het volgende:
Ja word steeds later he
Misschien het effect van de kredietcrisis minder mensen die met de auto gaan of minder mensen die werken.
Of griepepidemie minder mensen aan het werk
Ja, niemand kan

Mwah, volgens mij zijn de meeste mensen in de spits leaserijders oid en die krijgen toch wel peutvergoeding.
Ik gooi het op de griepepidemie
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65199625
Gaaf, wonen in een kerk! Waar kan je je inschrijven?
Where facts are few, experts are many.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:17:25 #214
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65203224
Kan je eventuele kind later wel zeggen dat ze in de kerk geboren zijn als ze deuren niet dichtdoen
pi_65203441
In leiden ofzo stond een jaar geleden een kerk te koop als woonhuis.
Voices tell me I'm the shit.
pi_65203935
ja het is echt wel een grappig idee waarom niet die gebouwen worden toch haast niet meer gebruikt
pi_65204154
Ik heb een grafhekel aan kerken en zou er nooit kunnen wonen, die geur blijft toch en al dat gegalm,...uhgh!
pi_65204181
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een grafhekel aan kerken en zou er nooit kunnen wonen, die geur blijft toch en al dat gegalm,...uhgh!
precies

en hoe krijg je die gebouwen in GODSNAAM warm
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:52:28 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65204345
in dit geval laten ze de gevel staan en bouwen ze er achter een volledig nieuw woon complex. Dus dat is goed warm te houden.

Maaar jill weet jij hier meer over? Want dan wil ik me gaan inschrijven
pi_65204419
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef CaLeX het volgende:
en hoe krijg je die gebouwen in GODSNAAM warm
Iedereen die langsloopt een kaarsje laten opsteken
  maandag 19 januari 2009 @ 13:20:09 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65205399
als je er woont sta je ook aardig met 2 benen in het graf
  maandag 19 januari 2009 @ 13:22:52 #222
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65205517
En je kan nog eens voor het zingen de kerk uit
  maandag 19 januari 2009 @ 13:30:29 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65205830
whehehe heerlijl
pi_65208975
wanneer komt er een uithof schaatsbaan meet?
Of sneeuwbaan
pi_65210433
Ik wil wel met je schaatsen Mel! De rest van die rakkers hier durft denk ik niet, dus dan wordt t een date en geen meet
pi_65210663
Zo onderweg van uit den haag naar zeeland vanaf feb zal ik den haag wonen ik heb een kamer gevonden in de van swietenstraat heb er veel zin in eindelijk in de bewoonde wereld te gaan wonen
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 19 januari 2009 @ 15:33:55 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65210743
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
wanneer komt er een uithof schaatsbaan meet?
Of sneeuwbaan
ik wil wel gaan skien
pi_65211076
Ik wil, add me.
pi_65211910
Schaatsen mits genoeg gelegenheid om om de 5 minuten te zitten.
Skiën mits gelegenheid op ehbo.
pi_65211990
Een ex haagse meld zich. Was er van het weekend weer even. Nou ja in scheveningen en even in den haag.
  maandag 19 januari 2009 @ 16:10:59 #231
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65212304
Zitten als je gaat schaatsen? Pfff, ik ga schaatsen, niet bankhangen
pi_65212424
Maar ik heb zo snel last van mijn voeten
pi_65212485
schaatsen liever niet, maar als we gaan boarden

Al ben ik indoor best wel een prutser
  maandag 19 januari 2009 @ 16:17:28 #234
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65212568
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar ik heb zo snel last van mijn voeten
Goede houding! door je knieën, kont naar achter, schouders laten hangen!
pi_65212611
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Goede houding! door je knieën, kont naar achter, schouders laten hangen!
  maandag 19 januari 2009 @ 16:24:20 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65212841
En dan wel een strakke schaatsbroek aan hè
pi_65213393
broek?

wie had het over een broek?
  maandag 19 januari 2009 @ 17:33:16 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65215238
stringetje er boven uit

Maar in zoetermeer skien is dus een goed idee?
pi_65216063
Sneeuwbaan doe ik wel mee, heb al een abbo en eigen board dus kom maar op
pi_65216761
Wie wat waar, welke kerk? Die aan de Duinstraat? Ik ga zo wel ff teruglezen, heb een bladzij of 3 in te halen zie ik

Was ook slachtoffer van de griepepi. Sjees wat een drama. Migraineaanvallen kan ik na bijna 20 jaar wel handlen, maar dit was echt te grappig meer. Als ik mn bed uit had gekund, had ik mezelf donderdag onder een vrachtwagen gerold...alles deed pijn, als ik dan bewoog moest ik overgeven, het ene moment was ik doorweekt, het volgende had ik het ijskoud. No fun at all.
Vandaag nog niet helemaal optimaal, maar die arbeit roept. Even twee dagen bikkelen en dan zie ik woensdag wel of ik weer ga instorten.
pi_65217024
Je zegt t op een manier dat je normaal de slingers ophangt, een taart besteld en al je vrienden uitnodigd als je ziek bent Beterschap iig!
pi_65217184
Zo even globaal gelezen, wat een snelheid weer.

Aanvulling op het Hengelolaan ongeluk: Het stel was dus op weg naar het ziekenhuis, want het meisje had weeen. Vandaar ook de grote haast van de jongen. Uiteraard niet echt slim om dan zo te rijden, maar aan de andere kant wel begrijpelijk natuurlijk. Echt intens sneu.

En idd DSO gaat appartementen realiseren in de kerk aan de Duinstraat. Plannen zijn nog niet concreet, geloof dat ik ooit wel een schetsontwerp voorbij heb zien komen, maar het is niet zo dat er dit jaar al kant en klare woningen in zitten.
Die woningen t.o. Muzee zijn idd ook wel leuk. Wel een btje duur, de huurwoningen dan. Nouja ik vond het duur. Denk als het nou iets van 500 in de maand incl. is ofzo das wel leuk. Maar was iets van 800 en dan heb je een 1 kamer iets. Nou dan kan ik nog wel even thuis blijven woningen tot er een leuk koophuisje naar mijn wens vrijkomt
pi_65217577
Het lijkt mij leuk!
Schaatsen en of skiën!!!
pi_65218116
Ik kan niet schaatsen en ook niet skien anders had ik wel meegegaan .
pi_65218162
Ik dacht vandaag gelezen te hebben dat ze niet op weg waren naar het leyenburg maar naar gewoon afspraak.
pi_65219569
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan niet schaatsen en ook niet skien anders had ik wel meegegaan .
ow maar dat maakt niet uit hoor, kan ik ook allebei niet Je kunt nog wel met me carpoolener ook woon toch bij je om de hoek
pi_65219772
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Qrious het volgende:

[..]

ow maar dat maakt niet uit hoor, kan ik ook allebei niet Je kunt nog wel met me carpoolener ook woon toch bij je om de hoek
Ik heb niet eens schaatsen , maar je kan ze huren daar toch? zijn dat niet van die gare dingen waar ik helemaal mijn enkels in breek?
Ik overdrijf ik kan wel schaatsen .. een beetje.. ik kan alleen absoluut niet remmen!
Carpoolen kan . Ja jij woont echt zowat aan de overkant he Qrious?
pi_65220127
Ik kan ook niet schaatsen of goed skiën Dat is alleen maar leuker
pi_65220414
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kan ook niet schaatsen of goed skiën Dat is alleen maar leuker
Elkaar vasthouden en als anderen lachen dan tackelen we ze
pi_65220461
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Elkaar vasthouden en als anderen lachen dan tackelen we ze
We nemen gewoon kauwgomballen mee en gooien ze voor hun schaatsen. HA!
pi_65220966
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:56 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

We nemen gewoon kauwgomballen mee en gooien ze voor hun schaatsen. HA!
Ik heb nog een hele zak vol met knikkers
  maandag 19 januari 2009 @ 20:33:41 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65222031
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:

Aanvulling op het Hengelolaan ongeluk: Het stel was dus op weg naar het ziekenhuis, want het meisje had weeen. Vandaar ook de grote haast van de jongen. Uiteraard niet echt slim om dan zo te rijden, maar aan de andere kant wel begrijpelijk natuurlijk. Echt intens sneu.

En idd DSO gaat appartementen realiseren in de kerk aan de Duinstraat. Plannen zijn nog niet concreet, geloof dat ik ooit wel een schetsontwerp voorbij heb zien komen, maar het is niet zo dat er dit jaar al kant en klare woningen in zitten.
Die woningen t.o. Muzee zijn idd ook wel leuk. Wel een btje duur, de huurwoningen dan. Nouja ik vond het duur. Denk als het nou iets van 500 in de maand incl. is ofzo das wel leuk. Maar was iets van 800 en dan heb je een 1 kamer iets. Nou dan kan ik nog wel even thuis blijven woningen tot er een leuk koophuisje naar mijn wens vrijkomt
nee jo hoe kom je daarbij dan. Is iets met huur subsiedi een kleine 350 euro per maand.
pi_65222246
Huursubsidie krijg je niet zomaar , dan moet je onder een bepaald inkomen zitten.
Alhoewel het bovenstaande is een beetje kort door de bocht.
Maar als alleenstaande of gezin krijg je afhankelijk van je jaarinkomen een bepaalde hoeveelheid huurtoeslag.
pi_65222410
zo veel mensen hier
meer als in het Zeeland topic

heb nog wel zat vragen over Den Haag , zit ik hier vast wel goed.

ik kom dus in de van swietenstraat terecht.

is dat een beetje gezellige buurt?
en zijn er leuke kroegen in de buurt
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_65223259
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik heb niet eens schaatsen , maar je kan ze huren daar toch? zijn dat niet van die gare dingen waar ik helemaal mijn enkels in breek?
Ik overdrijf ik kan wel schaatsen .. een beetje.. ik kan alleen absoluut niet remmen!
Carpoolen kan . Ja jij woont echt zowat aan de overkant he Qrious?
Nou schaatsen waag ik me ook niet aan hoor En dan lijk ik nóg langer en schrik ik jullie alleen maar af
Maar woon idd 100 meter bij t Sav Lohmanplein vandaan
pi_65224821
mijn vriendje is 2 meter dus ik schrik denk ik niet.
pi_65227377
dan zul je van mij idd niet schrikken, ben precies even lang
Maarruuh, wekker staat weer op half 6 dusssss.. Truste
pi_65230208
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef theclansman het volgende:
Zo onderweg van uit den haag naar zeeland vanaf feb zal ik den haag wonen ik heb een kamer gevonden in de van swietenstraat heb er veel zin in eindelijk in de bewoonde wereld te gaan wonen
De Van Swieten . Heb ik ook nog gewoond! Welk deel ga je wonen?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_65230322
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef theclansman het volgende:
zo veel mensen hier
meer als in het Zeeland topic

is dat een beetje gezellige buurt?
en zijn er leuke kroegen in de buurt
Duinoord is super, erg tof buurtje, en prima afstand naar Scheveningen en naar het Centrum. Hangt er overigens wel dus een beetje vanaf welk deel van de van Swiet je gaat wonen. Ik heb zelf op het deel vanaf de LvM gewoond, nummer 137. Heb ook op de 2e Schuytstraat gewoond en het kantoor van mijn bedrijf aan het Sweelinckplein, ook erg mooi .

Voor kroegen kan je het beste 5 tot 10 minuten fietsen naar de stad, daar zijn er voldoende .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_65230537
Van Swietenstraat, is dat niet meer Regentes? Duinoord is toch andere kant van LvM?

Neemt niet weg dat het een mooie plek is om te wonen ... je zit inderdaad zo in Scheef, zo in de stad, en eventueel heb je bij Koningsplein nog St. Joris en op de hoek Weimar/Emmakade nog de Klap. Waar ik nooit kom, maar iedereen over hoor
pi_65230585
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Duinoord is super, erg tof buurtje, en prima afstand naar Scheveningen en naar het Centrum. Hangt er overigens wel dus een beetje vanaf welk deel van de van Swiet je gaat wonen. Ik heb zelf op het deel vanaf de LvM gewoond, nummer 137. Heb ook op de 2e Schuytstraat gewoond en het kantoor van mijn bedrijf aan het Sweelinckplein, ook erg mooi .

Voor kroegen kan je het beste 5 tot 10 minuten fietsen naar de stad, daar zijn er voldoende .
ik kom te wonen op 139
heb er echt zin in woon nu in zuidzande (zeeuws vlaanderen)
pi_65231176
Welkom in de bewoonde wereld!
pi_65231281
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:06 schreef Walter-Ego het volgende:
Welkom in de bewoonde wereld!
dank u dank u
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:50:49 #264
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65234867
goedemorgen en welkom!
pi_65235279
Mogge

Hey, ook_gek!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:59:49 #266
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65237642
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef zeemonster het volgende:
Huursubsidie krijg je niet zomaar , dan moet je onder een bepaald inkomen zitten.
Alhoewel het bovenstaande is een beetje kort door de bocht.
Maar als alleenstaande of gezin krijg je afhankelijk van je jaarinkomen een bepaalde hoeveelheid huurtoeslag.
de huur woniningen daar zijn ook speciaal voor mensen met een laag inkome . Of in iederegeval een deel.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:01:25 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65237680
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Mogge

Hey, ook_gek!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whoei!!!

En binnen kort lost
pi_65239491
quote:

Dat klopt niet helemaal

De weeen zijn begonnen na het ongeluk (wat een normale reactie is van je lichaam op een trauma)

Maar het blijft stom, 2 bussen inhalen daar (tis vlakbij mijn ouderlijk huis). Vraag me altijd af wat voor mensen dat zijn. 19 jaar, auto, zwangere vriendin enz.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:09:51 #269
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65239757
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:02 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal

De weeen zijn begonnen na het ongeluk (wat een normale reactie is van je lichaam op een trauma)

Maar het blijft stom, 2 bussen inhalen daar (tis vlakbij mijn ouderlijk huis). Vraag me altijd af wat voor mensen dat zijn. 19 jaar, auto, zwangere vriendin enz.
Het zijn misschien niet de meest verstandige mensen en het is ontzettend stom van die jongen. Maar toch, moet er niet aan denken wat voor schuldgevoel hij nou zal hebben
pi_65241316
Jezus, ik lees dat verhaal van dat ongeluk op de Hengelolaan nu pas, wat een drama, echt m'n maag draait ervan om
Ontzettend domme actie van die gast, maar hij zal inderdaad voor het leven een schuldgevoel hebben En de familie van dat meisje .... denk je dat je op het punt staat oma/opa te worden ....
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:08:33 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65241412
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het zijn misschien niet de meest verstandige mensen en het is ontzettend stom van die jongen. Maar toch, moet er niet aan denken wat voor schuldgevoel hij nou zal hebben
huh ze zijn allemaal omgekomen toch?
pi_65241522
Die jongen zelf was lichtgewond, is inmiddels het ziekenhuis weer uit.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:12:41 #273
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65241556
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef knnth het volgende:
Jezus, ik lees dat verhaal van dat ongeluk op de Hengelolaan nu pas, wat een drama, echt m'n maag draait ervan om
Ontzettend domme actie van die gast, maar hij zal inderdaad voor het leven een schuldgevoel hebben En de familie van dat meisje .... denk je dat je op het punt staat oma/opa te worden ....
Ja inderdaad, dat wens je echt niemand toe, stom of niet
pi_65241714
quote:

moeten de huidige gebruikers van de kerk er wel eerst uit.. beter duurt dat nog heeeeel lang
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:20:44 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65241856
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Yorrit het volgende:

[..]

moeten de huidige gebruikers van de kerk er wel eerst uit.. beter duurt dat nog heeeeel lang
die zijn er al uit. Zitten nu ergens in een vila in de stad.
pi_65241931
ow ik loop weer lekker achter

wel beter.. schevenignen was toch altijd een beetje ver
pi_65243037
*wacht geduldig tot heroes weer verder gaat*
pi_65243645
wanneer gaan we skiën?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:21:33 #279
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65244278
Skieën? Neh, schaatsen!
pi_65244582
schaatsen? dat kan al niet meer
pi_65244621
Skiën?

We gingen toch boarden??
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:39:47 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65245010
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65245027
kan toch allebei? of heb je daar aparte afdalingen voor
En schaatsen ook goed
pi_65245084
schaatsen op een afdaling lijkt me wel moeilijk

maar boarden en skieën kunnen best (ondanks de natuurlijke haat naar elkaar) naast elkaar naar beneden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:48:43 #285
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65245385
De Uithof heeft een schaatsbaan en je kan er skieën. Iedereen blij
pi_65246548
Zo ik mag weer posten
Goeiemiddag Den Haag
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:21:52 #287
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65249304
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ik mag weer posten
Goeiemiddag Den Haag
Wat had je gedaan?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65250332
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wat had je gedaan?
Ooh een discussie met VampireDemonic in V&A waar we beide dezelfde mening deelde alleen zij als mod vond dat ik me er niet mee moest bemoeien en ik vond dat ik mocht discussieren... en toen ben ik grof geworden en ging ze huilen bij een FA niet veel boeiends dus maar tja...
Morgen uitgerekende datum van bevalling en nu maar wachten wanneer de beeb eruit wil komen
pi_65250474
uh oh.. wordt A_A vader?
wie belt de kinderbescherming?
pi_65250647
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Yorrit het volgende:
uh oh.. wordt A_A vader?
wie belt de kinderbescherming?
pi_65250978
Dat ongeluk op Hengelolaan .... wat ik heb gehoord (door iemand die er dichtbij staat) waren ze op weg naar vrienden en niet naar ziekenhuis (ze hadden hun bevallingstas ook thuis gelaten) en zijn de weeën idd na de botsing op gang gekomen.

En huursubsidie is aan te vragen voor woningen met een huur tot volgens mij 630 euro. En dan nog afhankelijk van je inkomen en meerdere voorwaarde zoals eigen deur/douche/toilet bijv....
pi_65251047
quote:
Meestal spammen mensen om geld te verdienen, niet om het uit te geven.
pi_65255439
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Mogge

Hey, ook_gek!
SPOILER
*binnen*

Lost komt vandaag of morgen geloof ik in amerika. Weet niet meer hoe het zat, of ie nou op woensdag uitkwam of dat ik m op woensdag downloade. En Heroes op twee februari

Laatste CSI met Gil Grissom gisteren eindelijk gekeken Ben blij dat al mn series weer beginnen.
pi_65255573
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef knnth het volgende:
Van Swietenstraat, is dat niet meer Regentes? Duinoord is toch andere kant van LvM?
Het eerste deel, direct aan de LvM is Duinoord. Enne Sint Joris is idd .
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef theclansman het volgende:

[..]

ik kom te wonen op 139
heb er echt zin in woon nu in zuidzande (zeeuws vlaanderen)
Als ik er nog had gewoond, was je dus mijn buurman geworden !

Maar je zit aan de goede kant dus .
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:20:16 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65261167
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

*binnen*

Lost komt vandaag of morgen geloof ik in amerika. Weet niet meer hoe het zat, of ie nou op woensdag uitkwam of dat ik m op woensdag downloade. En Heroes op twee februari

Laatste CSI met Gil Grissom gisteren eindelijk gekeken Ben blij dat al mn series weer beginnen.
Morgen in de US vrijdag downloadn, zaterdag NL sub
pi_65261634
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Morgen in de US vrijdag downloadn, zaterdag NL sub
Download nooit subs. Ga me meestal ergeren aan rare of foutieve ondertiteling.
House was een goede aflevering....met die leidingen in zn badkamer ook, op het eind. De sukkel
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:43:54 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65262382
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Download nooit subs. Ga me meestal ergeren aan rare of foutieve ondertiteling.
House was een goede aflevering....met die leidingen in zn badkamer ook, op het eind. De sukkel
met lost heb je dat soms wel nodig

ik moet alles van house nog kijke
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:31:11 #298
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65272884
Engels gesproken series/films kijk je toch gewoon zonder ondertiteling? Met japans, italiaans, spaans of russisch kan ik het me wel voorstellen, maar engels...
pi_65273253
Juist het kijken zonder subs zorgt ervoor dat je Engels (meer amerikaans natuurlijk) steeds beter kent.
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:56:55 #300
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65273444
Precies. Ik keek toen ik nog een kleine klaagzang was veel naar de Funfactory op Sky Channel op zaterdag- en zondagochtend en dat was dus gewoon engels zonder ondertiteling. Zodoende was mijn engelse woordenschat veel groter dan die van leeftijdsgenootjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')