hoe doe ik wat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
ééééééécht?? idioot! hoe doe je dat?
de rest van de week te weinig slapen? Zo komt het bij mij iig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
ééééééécht?? idioot! hoe doe je dat?
Ik vind dat juist heerlijk, als je vroeg/'s nachts wakker bent is de wereld van jou zegmaar. Alles is stil tussen grofweg twee en vijf uur 's nachts. Net alsof je alleen op de wereld bent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef zeemonster het volgende:
Ik denk aan de Quote gezien, dat ze niet het skieen maar het uitslapen bedoelde ook_gek.
Ik slaap gewoon weinig , gemiddeld vijf uur per nacht en eens in de zoveel tijd haal ik dat weer in met een ochtendje uitslapen .
Maar het is gewoon zo saai om zo lang wakker te blijvenaangezien normaal Nederland wel slaapt.
Ik pasquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef ook_gek het volgende:
bij deze nodig ik alle vrouwen uit om samen met mij uit te slapen en dan lekker tot 17 uur in bed blijven liggen
He! Dat deed ik ook! Vooral met examens, dan zat alle stof nog vers in mijn geheugen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef Elegy het volgende:
Vroeger deed ik het ook vaak als ik een tentamen had. Ging ik de avond ervoor vroeg naar bed (rond een uur of negen) en dan om half drie ofzo opstaan en nog even leren. Tot diep in de nacht doorleren is juist iets wat ik absoluut niet kan, dan ben ik de dag erna helemaal gesloopt.
ik doe ook op locatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik pasSlaap het liefst in mijn eigen bed
Precies, tot diep in de nacht doorleren en dan met een slaperig hoofd boven je tentamen zitten heeft bij mij nooit geholpen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
He! Dat deed ik ook! Vooral met examens, dan zat alle stof nog vers in mijn geheugen.
Mmmm wakker worden in mijn 1tje vind ik toch prettiger, derhalve blijf ik meestal ook niet slapen maar zorg ik dat ik 'nadien' weer naar huis kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Walter-Ego het volgende:
Uitslapen in je eentje is leuk, maar met een leuke meid naast me is het nog vele malen beter. Dan kom ik er helemaal niet meer uit. :p
quote:Een 18-jarige hoogzwangere vrouw uit Den Haag is donderdag 15 januari overleden aan de gevolgen van een ongeval. Ook haar baby kon niet worden gered in het ziekenhuis.
afbeelding vergroten FOTO ANP
De vrouw reed om 10.30 uur met haar partner, een 19-jarige Hagenaar, in een auto op de Hengelolaan. Ter hoogte van de Hertenrade haalde haar partner via de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer twee HTM-bussen voor hem in.
Toen de man naast de eerste bus reed, zag hij verkeer uit tegenovergestelde richting komen en stuurde hij zijn auto weer naar rechts. Hierbij raakte de achterzijde van de auto de voorzijde van de bus, waardoor de man de macht over het stuur kwijt raakte. De auto waarin het tweetal reed, botste op een geparkeerde auto en daarna frontaal op een boom.
Door de klap van de aanrijding raakte de vrouw zwaargewond en kwam de bevalling op gang. De vrouw is door de GGD naar een ziekenhuis vervoerd, waar zij aan het begin van de middag aan de gevolgen van de aanrijding overleed. Ook haar baby overleed. Haar partner raakte gewond aan zijn hoofd.
Het is enorm belangrijk 3 seconden eerder op je bestemming te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef Atreidez het volgende:
En zij natuurlijk d'r gordel niet om, vanwege d'r dikke buikIk snap die mensen dan ook niet, waarom je nou weer perse moet inhalen op van die linke punten met zo'n kostbare lading aan boord..
Als gevolg van dat ongeluk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:34 schreef Atreidez het volgende:
Heb net me moeder aan de lijn, die meldde dat die vent die op de westduinweg over de kop sloeg (wat op youtube staat) nu bij hun in het mortuarium ligt ... Ja, ze werkt bij een uitvaartonderneming
Naar het schijnt wel.. Hij was al even overleden, maar de politie had t lijk geconfisceerd ivm de video op youtube. Ze vonden t verdacht dat iemand toevallig filmde op t moment dat t gebeurde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef jna het volgende:
Als gevolg van dat ongeluk?
Wil jij bij me slapen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet niet hoe ik me zou voelen als ik zou worden afgewezen door een 'monster', lijkt me pijnlijk
Dat hangt er vanaf of het monster bijtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wil jij bij me slapen dan. Ik denk eerder dat het vrij pijnlijk zou zijn als een monster je niet afwijst:P .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |