Ik ben alweer wakkerquote:
Ja ga ik ook maar doen denk ik, kga nu maar ff tosti makenquote:
Ik ga ook maar ff een kom brinta maken, kiwi eten en thee zettenquote:Op donderdag 15 januari 2009 04:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ga ik ook maar doen denk ik, kga nu maar ff tosti makenen waarom ben jij nu al wakker dan?
zelfs als ik aan het werk moet sta ik niet voor 8en op, laat staan als ik vrij benquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef Elegy het volgende:
Ik hou juist niet van uitslapen, dat vind ik echt zo zonde van mijn dag. Ook al ik vrij heb ben ik meestal wel vroeg wakker (tussen zes en acht).
Alle lullige excuses hebben ze al gehoord , dus gewoon bellen en vertellen dat je hebt verzaakt en stom bent geweest en dat je het direct wil betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben een wanbetalerGisteren me post van 2008 uitgepakt, bleek dat een verzekering niet betaald was, en nu ben ik sinds half december geregistreerd als Sjonnie!
Hopen dat ik t nog recht kan breien..
Ik ben meer van dit, als ik in het weekend 'natuurlijk' wakker word, kan ik meteen aan het avond eten beginnen....quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef Walter-Ego het volgende:
Jemig, wat kunnen mensen hier vroeg opstaan! Ik kan dat dus echt totaal niet. Maarja, ik kan ook nooit vroeg in slaap komen en heb al tijden lang geen vakantie gehad.
Behalve die van je verzekeringen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Zat gister ook al ff te kijken wat de temperatuur in Egypte/Rode Zee is.. Voor 200 euro daar een weekje vakantievieren in februari is zo'n slecht idee nog niet. En zeker met dat Israel gedoe zullen de prijzen niet snel stijgen
Als dat geen teken van boven is om maar even niet op reis te gaan, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Atreidez het volgende:
Het was een doorlopende reisverzekering, ironisch he
ééééééécht?? idioot! hoe doe je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef ook_gek het volgende:
ik kan echt heel slecht wakker worden. En als ik vrij ben slaap ik tot 13uur uit. En dan blijf ik met gemak tot 17uur liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |