ik heb chocolate fudge browniequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben & Jerry's Vanilla Caramel Fudge werkt ook.
apart, want alle aanpassingen die ik heb gemaakt in de wiki staan nu nog wel goed :Squote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Walter-Ego het volgende:
Het stond in de vorige goed.Ik ben 30-3 jaar oud i.p.v. 26.
@Jill: Dat levert ook rampen op?
Als je nou nog erbij vermeldt dat heel het kantoor nu vervallen is tot primair gedrag, dan is het wellicht nog interessantquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een down printerserver (das ook een soort ramp!)... Niet dat Jill daar op af gaat komen
Sp00k13 - 29 ambtenaar niets doen is het hoogstequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
apart, want alle aanpassingen die ik heb gemaakt in de wiki staan nu nog wel goed :S
Zal het VANMIDDAG wel ff aanpassen,
Nog meer mensen die hun gegevens aangepast willen???
Zullen we dan met z'n allen bij Jill thuis de ramptoerist gaan uithangen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou als er wat gebeurd dan moet het een echt goede ramp zijn want ik ga zo toch echt lekker mn mandje in. ZiekjesBleh...
Je mag mij in de OP knallen als je wilquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
apart, want alle aanpassingen die ik heb gemaakt in de wiki staan nu nog wel goed :S
in de OP wordt moeilijk :pquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je mag mij in de OP knallen als je wil
Ja of dat natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
in de OP wordt moeilijk :p
maar ik kan wel de wiki aanpassen voor de volgende.
Tx.quote:
Mwa, ik gok op 21 maartquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef soapie het volgende:
Wanneer wordt het voorjaar in Den Haag???
nee joh ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Walter-Ego het volgende:
Fokken op werk!![]()
Gelukkig hebben we bij mij op het werk nog genoeg te doen.
Ze heeft wel nachtdiensten, maar ze werkt niet in de zorgquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde baanWie weet zit ze in de dag/nachtdienst wel op een rustige plek qua werk . De zorg bijvoorbeeld .
Ik zeg ook niet dat ze in de Zorg werkt .quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze heeft wel nachtdiensten, maar ze werkt niet in de zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |