quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef IHVK het volgende:
Galatasaray heeft wel geluk gehad de laatste paar minuten.
Inderdaad, was dik penalty voor Hertha Berlijn, maar goed... Laten we de scheids maar bedanken.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:51 schreef IHVK het volgende:
Even de Fipo bemachtigen.
Dit was de lapo uit vorige topic.
[..]
PI is zijn die gele poppetjes die je links boven ziet. Ik heb er nu een die een tong uitsteekt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef saban het volgende:
Inderdaad. Het kon zomaar 2-1 worden.
xminator: Ik was het dus niet en wat je bedoelt met PI begrijp ik niet echt helemaal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, was dik penalty voor Hertha Berlijn, maar goed... Laten we de scheids maar bedanken.
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
PI is zijn die gele poppetjes die je links boven ziet. Ik heb er nu een die een tong uitsteekt bijvoorbeeld.
Het staat voor Post Icon en verduidelijkt wat je precies bedoelt. Bijvoorbeeld of je een grapje maakt ja of nee.
Jep, het was spannend.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar was wel lekker spannend. Dat is ook leuk.
Dit was een overwinning voor heel Turkeiquote:Op donderdag 4 december 2008 19:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik toonde als BJK'er een beetje sportiviteit.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit was een overwinning voor heel Turkei
Nee we hebben veel aan FBquote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
Als ze nou vorig jaar hadden gewonnen had Turkije er wat aan.
Maar nu maakt het geen bal uit .
Ik kom niet met uitspraken zoals:quote:
Wij zijn nog de enige club die voor Turkije belangrijke cups heeft binnengehaaldquote:Op donderdag 4 december 2008 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kom niet met uitspraken zoals:
Overwinning voor heel Turkije.
Oh en dankzij Fenerbahçe is Turkije wel een paar rangen omhoog gestegen
80 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef saban het volgende:
[..]
Wij zijn nog de enige club die voor Turkije belangrijke cups heeft binnengehaald
Mussen Sie pipi machen?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:17 schreef msnk het volgende:
PI XMINATOR PI PI PI PI PI PI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PIIIIIIIIIIIIIIIII
GS PI PI P PI P I I II)I)I)I)IFSA)IFA)OASFIAK)GOJSKIAAO(jasiogagjai9gt2jq0g-1hg0ui1hng1ujf3n1c32g4153f151g315g31
80 jaar geledenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
80 jaar geleden ofzo, doe het dan nog eens en dan op hetzelfde niveau blijven.
Behalve de Uefa cup hebben wij ook de Super Uefa cupquote:
Daarnaast was de wedstrijd tegen Arsenal ook in 2000:quote:The 2000 UEFA Super Cup was a football match played on 25 August 2000 between Real Madrid of Spain and Galatasaray of Turkey. Real Madrid qualified by beating Valencia CF in the 2000 UEFA Champions League Final, while Galatasaray had made it to the Super Cup after beating Arsenal F.C. in the 2000 UEFA Cup Final. Galatasaray won the match 2–1.
quote:The 2000 UEFA Cup Final took place at Parken Stadium in Copenhagen, Denmark on May 17, 2000. The match was between Galatasaray of Turkey and Arsenal of England. After a goalless 90 minutes and extra-time, Galatasaray won 4-1 on penalties and raised the cup.
Misschien moet jij maar tennis volgen in plaats van voetbal.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:08 schreef xminator het volgende:
PI PI PI heeft slecht voorspelt .
Heb het over het weerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef saban het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar tennis volgen in plaats van voetbal.
Ja, een hele bekende klassieker.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
Zijn het stukjes uit een film?
Tieten of een vuilnisemmer?? Inventiefquote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga ook maar eens een avatar uitkiezen. Iets met tieten of zo.
Zeur niet mens! Wat wordt het: tieten of pedaalemmer?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
Tieten of een vuilnisemmer?? Inventief
Die linker hangtquote:Op donderdag 4 december 2008 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeur niet mens! Wat wordt het: tieten of pedaalemmer?
Ja daag, waar vind ik die nog zo laat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die linker hangt![]()
Neem er dan een die tenminste symetrisch is!
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja daag, waar vind ik die nog zo laat?
Deze moet je echt zien!!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:54 schreef IHVK het volgende:
Jah sorry qua films ben ik één grote cultuurbarbaar. Ik had ooit met mezelf afgesproken om het in te halen, maar is er nog niet van gekomen.
NSFWquote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef ACT-F het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Hoezo wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Deze moet je echt zien!!
NIet alleen, want dan wordt je misschien wel bang
Boing!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef Min-e het volgende:
Gatver haal dat walgelijke wijf weg uit mijn buurt!
Dat gedril is misselijkmakend.
Ik vertrouw vogels sowieso al niet. En nu nog minderquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is horror, maar heel langzaam en meeslepend. Je zal een vogel nooit meer vertrouwen!!!
Als je hem echt nog nooit hebt gezien, is het echt een aanrader!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vertrouw vogels sowieso al niet. En nu nog minder
TRustenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:07 schreef IHVK het volgende:
Okey, anyway ik ga maffen.
Ik wens de nachtdienst nog een fijne nacht toe.
Welkom!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:10 schreef Burakius het volgende:
tee van de pee
quote:
You'll know when I knowquote:
Het moest wel een meisje zijn hoor om te zien dat de borsten niet symmetrisch zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef Min-e het volgende:
G. F. heeft ook een nieuwe avatar! Veel mooier dan die van ACT-F!
Mijn avatar is uiteraard prachtig. Waarschijnlijk weten alleen maar weinigen in dit topic waar het voor staatquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef Min-e het volgende:
G. F. heeft ook een nieuwe avatar! Veel mooier dan die van ACT-F!
quote:
Maar ik wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn avatar is uiteraard prachtig. Waarschijnlijk weten alleen maar weinigen in dit topic waar het voor staat
Hell fucking yeahquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:37 schreef Min-e het volgende:
Ik ben er 20 nov niet bijgeweest, maar jij wel dus?
Het is het logo van Machine Head! En variant hiervan is idd gebruikt voor de cd 'Supercharger'quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:29 schreef msnk het volgende:
Oh.. Da's de logo op Supercharger of zo?
Heej die is goed man! Daar moeten wij moslims altijd zo om lachen! Ik hoop de niet-moslims net zo hard met ons! Kom please, maak nog meer van die grapjes!quote:
zoveel mogelijk!quote:Op zondag 7 december 2008 23:40 schreef Min-e het volgende:
Herkesin bayramini mubarek olsun!!
P.S Hoeveel schaapjes zouden nou morgen het leven moeten laten?
We krijgen wel lekkere kipnuggets hierdoor .quote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
Ach ja, er gaan elke dag honderden kuikens de versnipperaar in, dat is pas wreed.
Ik doelde op de mannetjes kuikens die nutteloos zijn omdat ze geen eieren leggen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
We krijgen wel lekkere kipnuggets hierdoor .
kipnuggetsquote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik doelde op de mannetjes kuikens die nutteloos zijn omdat ze geen eieren leggen.
quote:
Morgen heb ik de tijd er niet voor om dat te posten, dus doe ik het nu alvastquote:Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Het is pas 'Bayram' na de 'Bayram namazı'.
Maar toch alvast een gezegend offerfeest toegewenst iedereen.![]()
Kurban bayramınız mübarek olsun. <> Eid al-adha mubarak.
En niet te veel eten hè! Denk aan jullie gezondheid.
Goed gedrag moet je belonenquote:Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Het is pas 'Bayram' na de 'Bayram namazı'.
Vieren de overwinning van GALATASARAY is toch al een mooie TT..quote:Op maandag 8 december 2008 13:45 schreef xminator het volgende:
Ga je geld geven dan![]()
TT change > Vieren Offerfeest.
quote:Op maandag 8 december 2008 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Kurban bayraminiz mubarek olsun! (een gezegend offerfeest)
Klinkt lekker, mên.quote:Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef Min-e het volgende:
Ehm.. hoe wij het vieren? Gewoon, de hele dag door komt er allerlei volk. Ik of mijn zusje schotelen voor, een gevarieerde selectie van baklava dan wel borek, gecomplimenteerd met heel veel thee en voor de liefhebbers koffie.
En jij... Hehehe,quote:Op maandag 8 december 2008 13:34 schreef saban het volgende:
Elimi öpün....
Jaoh, ik had je nog gezocht na ons gesprek, maar toen ik eenmaal buiten stond, had het geen nut meer door de drukte. Wou ook nog even praten met Ömer.quote:Op maandag 8 december 2008 23:38 schreef saban het volgende:
[..]
Je was ineens foetsie man, waar was je
Out of nowhere, ik denk dat we een uur lang in het zelfde gebouw waren.quote:Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
Ik schrok trouwens wel een beetje van je, toen je zo out of nowhere kwam. Ik had je niet verwacht te zien,.
Met out of nowhere bedoelde ik meer dat ik je zag op een moment dat ik je niet verwachtte. En met geen nut bedoel ik dus dat het te druk was om nog iemand te zoeken in die drukte. Je bleef ook binnen, waardoor ik niet eens wist of je buiten was gekomen,quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:34 schreef saban het volgende:
[..]
Out of nowhere, ik denk dat we een uur lang in het zelfde gebouw waren.
Waarom geen nut? Lekker boeiend de drukte...
Zo, een heel verhaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met out of nowhere bedoelde ik meer dat ik je zag op een moment dat ik je niet verwachtte. En met geen nut bedoel ik dus dat het te druk was om nog iemand te zoeken in die drukte. Je bleef ook binnen, waardoor ik niet eens wist of je buiten was gekomen,.
Wilde je nog wat bespreken?
Mjah, ben jij nog te vinden rondom/in de moskee, de komende tijd? Of, jij ging toch naar Rotterdam naar school...quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:42 schreef saban het volgende:
[..]
Zo, een heel verhaal
Ja, best een hoop eigelijk....
Ik studeer niet, ik werk in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah, ben jij nog te vinden rondom/in de moskee, de komende tijd? Of, jij ging toch naar Rotterdam naar school...
Praten kan altijd,.
Centrum.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:55 schreef zarGon het volgende:
Okay fine, geen student maar loonslaaf..
Ergens in de buurt van metro Coolhaven station?
Morning.quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:28 schreef saban het volgende:
[..]
Morning.
Zargon, ik werk op hetzelfde gebouw als waardat jij ICT(?) hebt gevolgd.
Benthem inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Benthem? Oh my, the memories. PM je MSN eens,.
Zegt de stichter?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:07 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet hoe ze die OP's maken. Dus vraag maar aan Zargon.
Deze is hier al langsgekomen. Maar geweldig.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
*proest* daar ging mijn raki
Wat?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
Heeft er een massale slachtpartij plaatsgevonden ofzo?
Waarom heeft niemand dat mij verteld
Heb je nog tekst die jij er graag bij wil? 3 woorden over jezelf bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zegt de stichter?
Zargon!!! Zet me in die OP!!
Alleen al vanwege de waardigheid, klasse en elegantie waarmee ik deze ellende heb moeten trotseren![]()
Zie Turken op FOK! #110 - *hebben weer vrouwelijk gezelschap*
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zegt de stichter?
Zargon!!! Zet me in die OP!!
Alleen al vanwege de waardigheid, klasse en elegantie waarmee ik deze ellende heb moeten trotseren![]()
Zie Turken op FOK! #110 - *hebben weer vrouwelijk gezelschap*
3 woorden over mij? 3 maar?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nog tekst die jij er graag bij wil? 3 woorden over jezelf bijvoorbeeld?
En de OP moet eens gewijzigd worden. Kijken wat ik ermee kan doen.
Ze zijn allemaal geofferd.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is iedereen dood? Hebben alleen jij en ik het overleefd?
Ik mis die goede ouwe tijd...quote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Je kreeg wel de harde newbie behandeling.
Nou ja zeg! 3 maar?! Een hele essay! En wel nu, godverredomme!quote:
Ehm..even denken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja zeg! 3 maar?! Een hele essay! En wel nu, godverredomme!
Post maar wat je wil, kijken of het haalbaar is..
Hehehe 2 mannenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:50 schreef IHVK het volgende:
Wij zijn The Chosen Three en onze taak is het herbevolken van dit topic.
Nou kijk eens wat een geluk je hebt.quote:
Met Emel was het een tikje leuker en ondeugender, omdat zij niet als een gek alles en iedereen aan het afstoten was en tekeerging.quote:
Ok goed opletten nu!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met Emel was het een tikje leuker en ondeugender, omdat zij niet als een gek alles en iedereen aan het afstoten was en tekeerging.
Maar oh well, lief zijn.
Welterusten.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou kijk eens wat een geluk je hebt.![]()
Trouwens, ik kan bijna geen vriendschappen onderhouden met Turken buiten mijn familie. Het mislukt altijd.![]()
We zitten vaak op andere golflengtes. Puur persoonlijk. Niet eens qua opvattingen.
Daarom kom ik in dit topic. Om te compenseren.![]()
Een superklein percentage van mijn vrienden is Turks. Gelukkig heb ik een hele grote familie.
Anyway, ik ga slapen vriendjes.
Tot de volgende keer.
Zie het dilemma voor de man. De vrouw wil dat de man eerlijk is, maar als hij dat is, wordt hij erop afgerekend. Daarom liegt de man. Om de vrouw een plezier te doen. Maar als de vrouw denkt dat je als man liegt, zelfs als het is om haar een plezier te doen, dan wordt hij daar nog harder op afgerekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ok goed opletten nu!
Hier komt een cruciaal onderdeel van het programma wat levenslessen heet:
Nooit, maar dan ook nooit tegen een vrouw zeggen dat een andere vrouw leuker was.
Al betekent dit dat je moet liegen, lieg dan, lieg dat je paars ziet.
Begrepen?????
Canim, tatlim, bir tanem benim;quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie het dilemma voor de man. De vrouw wil dat de man eerlijk is, maar als hij dat is, wordt hij erop afgerekend. Daarom liegt de man. Om de vrouw een plezier te doen. Maar als de vrouw denkt dat je als man liegt, zelfs als het is om haar een plezier te doen, dan wordt hij daar nog harder op afgerekend.
Dus voor de man wil ik de tip geven, die in het programma levenslessen 'Mannen voor vrouwen' als leermoment aangedragen is.
"Wat mannen ook doen, het is nooit goed."
Ik heb je even voor eeuwig vastgelegd in mijn signature.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Canim, tatlim, bir tanem benim;
Het antwoord is wederom FOUT![]()
Het correcte antwoord had moeten zijn: het was allemaal een leugen, ik vind jou, en alleen jou vele malen leuker
Ik heb het dan ook overgenomen uit de link die Min-e hier neer had gepleurd. Had hem nl niet eerder gezien en vond het reactie waardigquote:Op donderdag 11 december 2008 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Deze is hier al langsgekomen. Maar geweldig.
Pfieuw....dacht even dat ik dat per ongeluk had gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb je even voor eeuwig vastgelegd in mijn signature.
Haha, alsof hij deze gaat zingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Saban, dit wordt ons liedje, kun je alvast gaan oefenen voor zondag:
Zing ik wel even voor:quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:49 schreef saban het volgende:
[..]
Haha, alsof hij deze gaat zingenmaar leuke titel
quote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
En parkeren was ook turkish stijl, een paar jongens hielden de slagbomen vast zodat de halve parkeergarage zonder te betalen uit kon rijden
Waar was je?!?!?!quote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
Net thuis, was leuk! Ik hem in tijden niet zo gedanst!!!
En parkeren was ook turkish stijl, een paar jongens hielden de slagbomen vast zodat de halve parkeergarage zonder te betalen uit kon rijden
Waar was jij?!?!?!quote:
Waar was jij?? Ik was gisteren ook in Amsterdam. Ik riep nog Min-e! Maar geen reactiequote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef Min-e het volgende:
Waar was jij?!?!?!
Tuurlijk joh en ik ben vanochtend gewekt met een ontbijtje doorTarkan himself, hij had het brood laten aanbranden, maar hij zet een verdomd goeie bak koffiequote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar was jij?? Ik was gisteren ook in Amsterdam. Ik riep nog Min-e! Maar geen reactieIk heb mijn moves maar met één van de fotomodellen gedaan. Sorry
Pics, or it ain't happenquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
Tuurlijk joh en ik ben vanochtend gewekt met een ontbijtje doorTarkan himself, hij had het brood laten aanbranden, maar hij zet een verdomd goeie bak koffie
Tot hier was het herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Min-e het volgende:
Moest vandaag aan iets denken wat helemaal niets te maken heeft met het laatste restje Turkse identiteit dat voor de meesten de reden zal zijn om hier in dit topic te willen posten.
Maar het is wel cultureel, dus hoort hier wel thuis.
Heel lang geleden toen ik nog nachten moest doorhalen, omdat ik te lui was om op tijd voor mijn tentamens te leren, deed ik dit bij voorkeur ondertussen kijkend naar allerlei nietszeggende tv programma's.
En dit stukje was beetje een anti-climax.quote:Zo hadden wij toen een zender uit Hong Kong of iets dergelijks, waar een oudere mevrouw demonstreerde hoe je, ik geloof, Chinese gerechten moest bereiden.
Dit deed ze in verschillende grote woks gevuld met olie en andere voor mij vreemde vloeistoffen, die ze omschepte met een soort schep, nadat ze de ingredienten met een grote hakbijl in mootjes had gehakt. Soms gigantische krabben, of rare vissen waarbij ze eerst de voelsprieten liet zien (ik denk hoe groter, de beter ofzo).
Op een nacht zag ik hoe ze een kip, marineerde, vilde en weet ik veel wat allemaal nog meer. Toen ie uiteindelijk klaar was hakte ze em in stukjes en verspreidde de vier pootjes over allemaal groenten of iets wat daar op leek.
De volgende dag tijdens het tentamen besefte ik me pas iets, waar ik tot op de dag van vandaag mee zit.
Kippen hebben helemaal geen 4 poten! Maar het leek er echt op, had ook zo'n kippevel en zo'n kort dik lijfje.
Wat zou het nou zijn geweest?
Anti-climaxquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tot hier was het herkenbaar.![]()
[..]
En dit stukje was beetje een anti-climax.![]()
Ik gok dat het twee kippen waren. Of dat je door je slaaptekort aan het hallucineren was.
Hmm. Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Anti-climaxik zie nog voor me hoe ze dat beest ontleedde, het was er echt maar 1! Met een kippenekje etc. En het had een kleine stompe uiteinde
![]()
Met dikke gedrongen pootjes, dus geen kat of iets dergelijks.
Thx!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Min-e het volgende:
IHVK je bent blauw geworden! Gefeli![]()
(Had nog nooit in C&H gekeken, maar zal er vanaf nu zeker eens een blik werpen)
Waarom dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:09 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteerd, maar C & H? Ik zie in jou meer iemand die in ONZ modereter is
Weet het ook niet, maar sowieso C & H vinnik niet bij jou passen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom dan?![]()
Ik kom nooit in ONZ: Meestal -> GC, NWS, POL en KLB
Okey.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar sowieso C & H vinnik niet bij jou passen.
Gc+Klb = Onz![]()
Het is een top artiest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een top artiest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Uh jawel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef saban het volgende:
Turken nemen FOK!Forum over
..alhoewel TS de Turkse nationaliteit niet heeft
Zargon = Blauw & Turkquote:
Ooh. TS=Triggershotquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:41 schreef saban het volgende:
[..]
Zargon = Blauw & Turk
Jij = Blauw & Turk
TS = Blauw & ...ik wilde ook Turk zeggen, maar is hij niet
vandaar dat de Turken het forum overnemen, kapisch?
U riep?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef Min-e het volgende:
Voor alle zanikende mannen :
quote:Tarkan was hartstikke leuk![]()
Dat klinkt best gay, is hij er eindelijk voor uit gekomen dat hij gay is?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef Min-e het volgende:
Hij zei op een gegeven moment "yerim sizi ben",
Ik dacht eigenlijk van te voren, dus voor hem te hebben gezien, dat hij ook gay was. Maar nu geloof ik niet dat dat zo is en mijn gaydar is meestal erg accuraat.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat klinkt best gay, is hij er eindelijk voor uit gekomen dat hij gay is?
Je hebt genoeg mannen die getrouwd zijn en dagelijks terug te vinden zijn bij het stokkebosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
Hij heeft een vriendin dus zal wel niet.
Een vriendin? Een alibi in zijn geval!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
stokkebosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt genoeg mannen die getrouwd zijn en dagelijks terug te vinden zijn bij het stokkebos, dus dat zegt niets.
Nee, ze zijn uit elkaarquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:18 schreef xminator het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die zich ermee bezig houden of hij nog een vriendin heeft etc.
Wacht, iedereen weet dat ze gay zijn maar ze zijn nog steeds getrouwd met een vrouwquote:Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef Min-e het volgende:
Trouwens kennen jullie Turkse mannen die ervoor durven uit te komen? Ik ken twee mannen waarvan iedereen weet dat ze gay zijn, maar zijn beiden getrouwd met een vrouw (de een pas op zijn 45 ste).
Druk van de familie, gok ik zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht, iedereen weet dat ze gay zijn maar ze zijn nog steeds getrouwd met een vrouw![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht, iedereen weet dat ze gay zijn maar ze zijn nog steeds getrouwd met een vrouw![]()
Oh is het al eens langs gekomen? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Druk van de familie, gok ik zo?
Dit is ook terugkomend onderwerp hier trouwens.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef ClioSporT het volgende:
Welke forum admin of mod wil beste vriendjes met mij worden trouwens. Wel zo handig schijnt!
Ja vroeger een aantal keer.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh is het al eens langs gekomen? Heb ik gemist.
Ik denk dat men denkt: liever de schijn ophouden dan leven met de schaamte?quote:Maar men accepteerd dat de schijn wordt opgehouden![]()
In elk geval is het verschrikkelijk hypocriet en jammer voor de betrokkenen. Ik heb weleens geprobeerd erover te praten met hem, maar het ligt zo gevoelig dat dat erg moeilijk is.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat men denkt: liever de schijn ophouden dan leven met de schaamte?
Ja tis inderdaad wel jammer.
Collectieve samenleving heeft zo zijn voor en nadelen he..
WTF. Waarom trouw je als vrouw daarmee?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef Min-e het volgende:
Trouwens kennen jullie Turkse mannen die ervoor durven uit te komen? Ik ken twee mannen waarvan iedereen weet dat ze gay zijn, maar zijn beiden getrouwd met een vrouw (de een pas op zijn 45 ste).
In de Turkse samenleving is het bijna erger om niet getrouwd te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:50 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
WTF. Waarom trouw je als vrouw daarmee?
Jawel, het is te begrijpen. Maar dat je dan zo een leven moet leiden, da's gewoon mensonterend. Enzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
In de Turkse samenleving is het bijna erger om niet getrouwd te zijn.
En daarnaast waarom niet? Ze hebben nu een leuk huis, een man met een inkomen, dus financiele stabiliteit. (Wat overigens ook voor veel Ned. vrouwen een reden is om te trouwen). Èn ze hebben leuke kinderen, die ze anders waarschiinlijk niet zouden hebben.
Hmmm misschien is het juist wel heel handig..altijd maar die vieze seks, bahquote:Op donderdag 18 december 2008 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, het is te begrijpen. Maar dat je dan zo een leven moet leiden, da's gewoon mensonterend. Enzo.
Nou ja, kan je mij niet meer op een normale manier afwijzen ofzo ?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hmmm misschien is het juist wel heel handig..altijd maar die vieze seks, bah
Jou afwijzen? Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, kan je mij niet meer op een normale manier afwijzen ofzo ?.
Over seks hebben in het bijzijn van jou. Ik ben nog niet levensmoe.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jou afwijzen? Ik zou niet durven![]()
En jij vind seks toch niet zo belangrijk, je hebt het er nooit over...
Ben blij dat ik je tenminste iets van manieren heb kunnen bijbrengen, dat was vroeger wel anders, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over seks hebben in het bijzijn van jou. Ik ben nog niet levensmoe.
Alleen het goede! Ik ben niet verantwoordelijk te houden voor het overige.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:02 schreef zarGon het volgende:
Ah, meteen alles weer op jezelf betrekken en al het goede toe-eigenen.
Waarom doe je nou al mijn goede werken tenietquote:Op donderdag 18 december 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
Eigenlijk wil ik jou gewoon hard nemen, zodat je een maand lang mank loopt en niet meer op je guitige bipsje kan zitten.
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom doe je nou al mijn goede werken teniet![]()
Moet ik weer van vooraf aan beginnen...hardleers....zucht...
Ai.... mijn oortjes!!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.
HET IS GEEN PRAATPAAL, ANDERS HEDDE IK HET GEEL GEVARFD.
Ik probeerde alleen maar in je pants te komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waar blijft nou die goede platonische vriendschap die we in weken hebben opgebouwd?
Dit wordt me te complexquote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar in je pants te komen.
Als je niet oplet komen daar zelfs kindertjes van. Trouwens, kindertjes maken?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt een Turk hè, loszittende handjes.
Behalve jij dan, want jij hebt er al eentje.quote:
Gewoon bezig blijven hoor...quote:Op donderdag 18 december 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Behalve jij dan, want jij hebt er al eentje.![]()
.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef djay19 het volgende:
is dit een of ander Turkse grappenmaker..
(He = George Clooney)
He is currently preparing for the role of Abdullah Gül-recent president of Turkey- in the movie "God"
bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Clooney
Voglens mij is de benzine in Turkije zelfs wat duurder nog dan in Nederland. Weet niet de precieze prijs op dit moment...quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Djaser het volgende:
Mensen, heeft iemand enig idee hoe duur de benzine in Turkije kost en of het uitmaakt met Nederland. Jullie zouden me hier erg mee helpen.
Het is zowiezo niet goedkoper.. Weet ff niet hoe het nu zit omdat de euro nogal in waarde is gestegen t.o.v de zomer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Djaser het volgende:
Ik dacht het ook, maar het erg belangrijk om te weten met hoeveel ik ongeveer rekening moet houden.
Misschien beter om gewoon niet te reageren op haar, zoals je ziet volgt ze mij op de voeten in de hoop mij direct weer te kunnen bannen. Jammer voor haar ga ik daar niet aan meewerken.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook één (of meerdere)
Tijd voor een FB - GS rel dusquote:Op donderdag 18 december 2008 17:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Misschien beter om gewoon niet te reageren op haar, zoals je ziet volgt ze mij op de voeten in de hoop mij direct weer te kunnen bannen. Jammer voor haar ga ik daar niet aan meewerken.
Blijkbaar was dat al 1x teveelquote:Op donderdag 18 december 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mini, je liegt dat je barst met je "ik heb je gemist" Ik heb je maar 1 x zien vragen om mij, terwijl ik elke dag braaf al jouw berichtjes heb gelezen tijdens m'n 48 uurs 2 weken tijdelijke/permanente yvonne ban.
Stiekem val ik op milfsquote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat al 1x teveelSinds je terugkomst van je ballingschap zie ik je alleen maar om Yvonne's aandacht roepen. Als dat is om mij jaloers te krijgen, is dat je gelukt
![]()
Mini heb ik uitgevonden en mag alleen door mij gebruikt wordenquote:P.S. Je had beter mijn berichten moeten lezen, elke 3e letter in het kwadraat, vermenigvuldigt met pi, gedeeld door de laatste letter, leidde tot een geheime boodschap![]()
P.P.S Ik lieg nooit!!
P.P.P.S Mini zo heeft niemand me meer genoemd
he Clio naber lan..quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Stiekem val ik op milfs![]()
[..]
Mini heb ik uitgevonden en mag alleen door mij gebruikt worden
Ben je vlieft?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef zarGon het volgende:
Heb je wel van die dagen waarbij je denkt... Wat is het nut van een blindevlek?
Baklava? Chocolade schijnt beter te werken in dit soort situaties heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:49 schreef zarGon het volgende:
Nee, was.
Maar laat staan een blindevlek, aan ogen had ik toen ook niets. Blind. Zwart. Prrr.
Ik wil baklava.
Ik doe het ook niet meer sinds deze zomer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:10 schreef zarGon het volgende:
Ik eet chocolade op als brood. Een hele Milka-bar van 300 gram is binnen 10 minuten verorberd. No problem.
En baklava wil ik. Het is lekker.
En verliefd zijn is stom.
Ja jij was er niet, dus we geven even girl talk houden om te compenseren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef Min-e het volgende:
Hoi,
Waar hebben we het over? Chocola? lekker. Verliefd zijn? Ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |