quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een top artiest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Uh jawel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef saban het volgende:
Turken nemen FOK!Forum over
..alhoewel TS de Turkse nationaliteit niet heeft
Zargon = Blauw & Turkquote:
Ooh. TS=Triggershotquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:41 schreef saban het volgende:
[..]
Zargon = Blauw & Turk
Jij = Blauw & Turk
TS = Blauw & ...ik wilde ook Turk zeggen, maar is hij niet
vandaar dat de Turken het forum overnemen, kapisch?
U riep?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef Min-e het volgende:
Voor alle zanikende mannen :
quote:Tarkan was hartstikke leuk![]()
Dat klinkt best gay, is hij er eindelijk voor uit gekomen dat hij gay is?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef Min-e het volgende:
Hij zei op een gegeven moment "yerim sizi ben",
Ik dacht eigenlijk van te voren, dus voor hem te hebben gezien, dat hij ook gay was. Maar nu geloof ik niet dat dat zo is en mijn gaydar is meestal erg accuraat.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat klinkt best gay, is hij er eindelijk voor uit gekomen dat hij gay is?
Je hebt genoeg mannen die getrouwd zijn en dagelijks terug te vinden zijn bij het stokkebosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
Hij heeft een vriendin dus zal wel niet.
Een vriendin? Een alibi in zijn geval!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
stokkebosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt genoeg mannen die getrouwd zijn en dagelijks terug te vinden zijn bij het stokkebos, dus dat zegt niets.
Nee, ze zijn uit elkaarquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:18 schreef xminator het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die zich ermee bezig houden of hij nog een vriendin heeft etc.
Wacht, iedereen weet dat ze gay zijn maar ze zijn nog steeds getrouwd met een vrouwquote:Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef Min-e het volgende:
Trouwens kennen jullie Turkse mannen die ervoor durven uit te komen? Ik ken twee mannen waarvan iedereen weet dat ze gay zijn, maar zijn beiden getrouwd met een vrouw (de een pas op zijn 45 ste).
Druk van de familie, gok ik zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht, iedereen weet dat ze gay zijn maar ze zijn nog steeds getrouwd met een vrouw![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht, iedereen weet dat ze gay zijn maar ze zijn nog steeds getrouwd met een vrouw![]()
Oh is het al eens langs gekomen? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Druk van de familie, gok ik zo?
Dit is ook terugkomend onderwerp hier trouwens.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef ClioSporT het volgende:
Welke forum admin of mod wil beste vriendjes met mij worden trouwens. Wel zo handig schijnt!
Ja vroeger een aantal keer.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh is het al eens langs gekomen? Heb ik gemist.
Ik denk dat men denkt: liever de schijn ophouden dan leven met de schaamte?quote:Maar men accepteerd dat de schijn wordt opgehouden![]()
In elk geval is het verschrikkelijk hypocriet en jammer voor de betrokkenen. Ik heb weleens geprobeerd erover te praten met hem, maar het ligt zo gevoelig dat dat erg moeilijk is.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat men denkt: liever de schijn ophouden dan leven met de schaamte?
Ja tis inderdaad wel jammer.
Collectieve samenleving heeft zo zijn voor en nadelen he..
WTF. Waarom trouw je als vrouw daarmee?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef Min-e het volgende:
Trouwens kennen jullie Turkse mannen die ervoor durven uit te komen? Ik ken twee mannen waarvan iedereen weet dat ze gay zijn, maar zijn beiden getrouwd met een vrouw (de een pas op zijn 45 ste).
In de Turkse samenleving is het bijna erger om niet getrouwd te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:50 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
WTF. Waarom trouw je als vrouw daarmee?
Jawel, het is te begrijpen. Maar dat je dan zo een leven moet leiden, da's gewoon mensonterend. Enzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
In de Turkse samenleving is het bijna erger om niet getrouwd te zijn.
En daarnaast waarom niet? Ze hebben nu een leuk huis, een man met een inkomen, dus financiele stabiliteit. (Wat overigens ook voor veel Ned. vrouwen een reden is om te trouwen). Èn ze hebben leuke kinderen, die ze anders waarschiinlijk niet zouden hebben.
Hmmm misschien is het juist wel heel handig..altijd maar die vieze seks, bahquote:Op donderdag 18 december 2008 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, het is te begrijpen. Maar dat je dan zo een leven moet leiden, da's gewoon mensonterend. Enzo.
Nou ja, kan je mij niet meer op een normale manier afwijzen ofzo ?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hmmm misschien is het juist wel heel handig..altijd maar die vieze seks, bah
Jou afwijzen? Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, kan je mij niet meer op een normale manier afwijzen ofzo ?.
Over seks hebben in het bijzijn van jou. Ik ben nog niet levensmoe.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jou afwijzen? Ik zou niet durven![]()
En jij vind seks toch niet zo belangrijk, je hebt het er nooit over...
Ben blij dat ik je tenminste iets van manieren heb kunnen bijbrengen, dat was vroeger wel anders, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over seks hebben in het bijzijn van jou. Ik ben nog niet levensmoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |