quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een top artiest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Uh jawel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef saban het volgende:
Turken nemen FOK!Forum over
..alhoewel TS de Turkse nationaliteit niet heeft
Zargon = Blauw & Turkquote:
Ooh. TS=Triggershotquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:41 schreef saban het volgende:
[..]
Zargon = Blauw & Turk
Jij = Blauw & Turk
TS = Blauw & ...ik wilde ook Turk zeggen, maar is hij niet
vandaar dat de Turken het forum overnemen, kapisch?
U riep?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef Min-e het volgende:
Voor alle zanikende mannen :
quote:Tarkan was hartstikke leuk![]()
Dat klinkt best gay, is hij er eindelijk voor uit gekomen dat hij gay is?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef Min-e het volgende:
Hij zei op een gegeven moment "yerim sizi ben",
Ik dacht eigenlijk van te voren, dus voor hem te hebben gezien, dat hij ook gay was. Maar nu geloof ik niet dat dat zo is en mijn gaydar is meestal erg accuraat.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat klinkt best gay, is hij er eindelijk voor uit gekomen dat hij gay is?
Je hebt genoeg mannen die getrouwd zijn en dagelijks terug te vinden zijn bij het stokkebosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
Hij heeft een vriendin dus zal wel niet.
Een vriendin? Een alibi in zijn geval!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
stokkebosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt genoeg mannen die getrouwd zijn en dagelijks terug te vinden zijn bij het stokkebos, dus dat zegt niets.
Nee, ze zijn uit elkaarquote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef IHVK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |