Het moest wel een meisje zijn hoor om te zien dat de borsten niet symmetrisch zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef Min-e het volgende:
G. F. heeft ook een nieuwe avatar! Veel mooier dan die van ACT-F!
Mijn avatar is uiteraard prachtig. Waarschijnlijk weten alleen maar weinigen in dit topic waar het voor staatquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef Min-e het volgende:
G. F. heeft ook een nieuwe avatar! Veel mooier dan die van ACT-F!
quote:
Maar ik wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn avatar is uiteraard prachtig. Waarschijnlijk weten alleen maar weinigen in dit topic waar het voor staat
Hell fucking yeahquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:37 schreef Min-e het volgende:
Ik ben er 20 nov niet bijgeweest, maar jij wel dus?
Het is het logo van Machine Head! En variant hiervan is idd gebruikt voor de cd 'Supercharger'quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:29 schreef msnk het volgende:
Oh.. Da's de logo op Supercharger of zo?
Heej die is goed man! Daar moeten wij moslims altijd zo om lachen! Ik hoop de niet-moslims net zo hard met ons! Kom please, maak nog meer van die grapjes!quote:
zoveel mogelijk!quote:Op zondag 7 december 2008 23:40 schreef Min-e het volgende:
Herkesin bayramini mubarek olsun!!
P.S Hoeveel schaapjes zouden nou morgen het leven moeten laten?
We krijgen wel lekkere kipnuggets hierdoor .quote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
Ach ja, er gaan elke dag honderden kuikens de versnipperaar in, dat is pas wreed.
Ik doelde op de mannetjes kuikens die nutteloos zijn omdat ze geen eieren leggen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
We krijgen wel lekkere kipnuggets hierdoor .
kipnuggetsquote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik doelde op de mannetjes kuikens die nutteloos zijn omdat ze geen eieren leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |