Het is zowiezo niet goedkoper.. Weet ff niet hoe het nu zit omdat de euro nogal in waarde is gestegen t.o.v de zomer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Djaser het volgende:
Ik dacht het ook, maar het erg belangrijk om te weten met hoeveel ik ongeveer rekening moet houden.
Misschien beter om gewoon niet te reageren op haar, zoals je ziet volgt ze mij op de voeten in de hoop mij direct weer te kunnen bannen. Jammer voor haar ga ik daar niet aan meewerken.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook één (of meerdere)
Tijd voor een FB - GS rel dusquote:Op donderdag 18 december 2008 17:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Misschien beter om gewoon niet te reageren op haar, zoals je ziet volgt ze mij op de voeten in de hoop mij direct weer te kunnen bannen. Jammer voor haar ga ik daar niet aan meewerken.
Blijkbaar was dat al 1x teveelquote:Op donderdag 18 december 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mini, je liegt dat je barst met je "ik heb je gemist" Ik heb je maar 1 x zien vragen om mij, terwijl ik elke dag braaf al jouw berichtjes heb gelezen tijdens m'n 48 uurs 2 weken tijdelijke/permanente yvonne ban.
Stiekem val ik op milfsquote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat al 1x teveelSinds je terugkomst van je ballingschap zie ik je alleen maar om Yvonne's aandacht roepen. Als dat is om mij jaloers te krijgen, is dat je gelukt
![]()
Mini heb ik uitgevonden en mag alleen door mij gebruikt wordenquote:P.S. Je had beter mijn berichten moeten lezen, elke 3e letter in het kwadraat, vermenigvuldigt met pi, gedeeld door de laatste letter, leidde tot een geheime boodschap![]()
P.P.S Ik lieg nooit!!
P.P.P.S Mini zo heeft niemand me meer genoemd
he Clio naber lan..quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Stiekem val ik op milfs![]()
[..]
Mini heb ik uitgevonden en mag alleen door mij gebruikt worden
Ben je vlieft?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef zarGon het volgende:
Heb je wel van die dagen waarbij je denkt... Wat is het nut van een blindevlek?
Baklava? Chocolade schijnt beter te werken in dit soort situaties heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:49 schreef zarGon het volgende:
Nee, was.
Maar laat staan een blindevlek, aan ogen had ik toen ook niets. Blind. Zwart. Prrr.
Ik wil baklava.
Ik doe het ook niet meer sinds deze zomer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:10 schreef zarGon het volgende:
Ik eet chocolade op als brood. Een hele Milka-bar van 300 gram is binnen 10 minuten verorberd. No problem.
En baklava wil ik. Het is lekker.
En verliefd zijn is stom.
Ja jij was er niet, dus we geven even girl talk houden om te compenseren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef Min-e het volgende:
Hoi,
Waar hebben we het over? Chocola? lekker. Verliefd zijn? Ook lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |