Alleen het goede! Ik ben niet verantwoordelijk te houden voor het overige.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:02 schreef zarGon het volgende:
Ah, meteen alles weer op jezelf betrekken en al het goede toe-eigenen.
Waarom doe je nou al mijn goede werken tenietquote:Op donderdag 18 december 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
Eigenlijk wil ik jou gewoon hard nemen, zodat je een maand lang mank loopt en niet meer op je guitige bipsje kan zitten.
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom doe je nou al mijn goede werken teniet![]()
Moet ik weer van vooraf aan beginnen...hardleers....zucht...
Ai.... mijn oortjes!!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.
HET IS GEEN PRAATPAAL, ANDERS HEDDE IK HET GEEL GEVARFD.
Ik probeerde alleen maar in je pants te komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waar blijft nou die goede platonische vriendschap die we in weken hebben opgebouwd?
Dit wordt me te complexquote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar in je pants te komen.
Als je niet oplet komen daar zelfs kindertjes van. Trouwens, kindertjes maken?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt een Turk hè, loszittende handjes.
Behalve jij dan, want jij hebt er al eentje.quote:
Gewoon bezig blijven hoor...quote:Op donderdag 18 december 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Behalve jij dan, want jij hebt er al eentje.![]()
.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef djay19 het volgende:
is dit een of ander Turkse grappenmaker..
(He = George Clooney)
He is currently preparing for the role of Abdullah Gül-recent president of Turkey- in the movie "God"
bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Clooney
Voglens mij is de benzine in Turkije zelfs wat duurder nog dan in Nederland. Weet niet de precieze prijs op dit moment...quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Djaser het volgende:
Mensen, heeft iemand enig idee hoe duur de benzine in Turkije kost en of het uitmaakt met Nederland. Jullie zouden me hier erg mee helpen.
Het is zowiezo niet goedkoper.. Weet ff niet hoe het nu zit omdat de euro nogal in waarde is gestegen t.o.v de zomer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Djaser het volgende:
Ik dacht het ook, maar het erg belangrijk om te weten met hoeveel ik ongeveer rekening moet houden.
Misschien beter om gewoon niet te reageren op haar, zoals je ziet volgt ze mij op de voeten in de hoop mij direct weer te kunnen bannen. Jammer voor haar ga ik daar niet aan meewerken.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook één (of meerdere)
Tijd voor een FB - GS rel dusquote:Op donderdag 18 december 2008 17:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Misschien beter om gewoon niet te reageren op haar, zoals je ziet volgt ze mij op de voeten in de hoop mij direct weer te kunnen bannen. Jammer voor haar ga ik daar niet aan meewerken.
Blijkbaar was dat al 1x teveelquote:Op donderdag 18 december 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mini, je liegt dat je barst met je "ik heb je gemist" Ik heb je maar 1 x zien vragen om mij, terwijl ik elke dag braaf al jouw berichtjes heb gelezen tijdens m'n 48 uurs 2 weken tijdelijke/permanente yvonne ban.
Stiekem val ik op milfsquote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat al 1x teveelSinds je terugkomst van je ballingschap zie ik je alleen maar om Yvonne's aandacht roepen. Als dat is om mij jaloers te krijgen, is dat je gelukt
![]()
Mini heb ik uitgevonden en mag alleen door mij gebruikt wordenquote:P.S. Je had beter mijn berichten moeten lezen, elke 3e letter in het kwadraat, vermenigvuldigt met pi, gedeeld door de laatste letter, leidde tot een geheime boodschap![]()
P.P.S Ik lieg nooit!!
P.P.P.S Mini zo heeft niemand me meer genoemd
he Clio naber lan..quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Stiekem val ik op milfs![]()
[..]
Mini heb ik uitgevonden en mag alleen door mij gebruikt worden
Ben je vlieft?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef zarGon het volgende:
Heb je wel van die dagen waarbij je denkt... Wat is het nut van een blindevlek?
Baklava? Chocolade schijnt beter te werken in dit soort situaties heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:49 schreef zarGon het volgende:
Nee, was.
Maar laat staan een blindevlek, aan ogen had ik toen ook niets. Blind. Zwart. Prrr.
Ik wil baklava.
Ik doe het ook niet meer sinds deze zomer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:10 schreef zarGon het volgende:
Ik eet chocolade op als brood. Een hele Milka-bar van 300 gram is binnen 10 minuten verorberd. No problem.
En baklava wil ik. Het is lekker.
En verliefd zijn is stom.
Ja jij was er niet, dus we geven even girl talk houden om te compenseren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef Min-e het volgende:
Hoi,
Waar hebben we het over? Chocola? lekker. Verliefd zijn? Ook lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |