Alleen het goede! Ik ben niet verantwoordelijk te houden voor het overige.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:02 schreef zarGon het volgende:
Ah, meteen alles weer op jezelf betrekken en al het goede toe-eigenen.
Waarom doe je nou al mijn goede werken tenietquote:Op donderdag 18 december 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
Eigenlijk wil ik jou gewoon hard nemen, zodat je een maand lang mank loopt en niet meer op je guitige bipsje kan zitten.
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom doe je nou al mijn goede werken teniet![]()
Moet ik weer van vooraf aan beginnen...hardleers....zucht...
Ai.... mijn oortjes!!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.
HET IS GEEN PRAATPAAL, ANDERS HEDDE IK HET GEEL GEVARFD.
Ik probeerde alleen maar in je pants te komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waar blijft nou die goede platonische vriendschap die we in weken hebben opgebouwd?
Dit wordt me te complexquote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar in je pants te komen.
Als je niet oplet komen daar zelfs kindertjes van. Trouwens, kindertjes maken?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt een Turk hè, loszittende handjes.
Behalve jij dan, want jij hebt er al eentje.quote:
Gewoon bezig blijven hoor...quote:Op donderdag 18 december 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Behalve jij dan, want jij hebt er al eentje.![]()
.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef djay19 het volgende:
is dit een of ander Turkse grappenmaker..
(He = George Clooney)
He is currently preparing for the role of Abdullah Gül-recent president of Turkey- in the movie "God"
bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Clooney
Voglens mij is de benzine in Turkije zelfs wat duurder nog dan in Nederland. Weet niet de precieze prijs op dit moment...quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Djaser het volgende:
Mensen, heeft iemand enig idee hoe duur de benzine in Turkije kost en of het uitmaakt met Nederland. Jullie zouden me hier erg mee helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |