Hmmm misschien is het juist wel heel handig..altijd maar die vieze seks, bahquote:Op donderdag 18 december 2008 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, het is te begrijpen. Maar dat je dan zo een leven moet leiden, da's gewoon mensonterend. Enzo.
Nou ja, kan je mij niet meer op een normale manier afwijzen ofzo ?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hmmm misschien is het juist wel heel handig..altijd maar die vieze seks, bah
Jou afwijzen? Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, kan je mij niet meer op een normale manier afwijzen ofzo ?.
Over seks hebben in het bijzijn van jou. Ik ben nog niet levensmoe.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jou afwijzen? Ik zou niet durven![]()
En jij vind seks toch niet zo belangrijk, je hebt het er nooit over...
Ben blij dat ik je tenminste iets van manieren heb kunnen bijbrengen, dat was vroeger wel anders, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over seks hebben in het bijzijn van jou. Ik ben nog niet levensmoe.
Alleen het goede! Ik ben niet verantwoordelijk te houden voor het overige.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:02 schreef zarGon het volgende:
Ah, meteen alles weer op jezelf betrekken en al het goede toe-eigenen.
Waarom doe je nou al mijn goede werken tenietquote:Op donderdag 18 december 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
Eigenlijk wil ik jou gewoon hard nemen, zodat je een maand lang mank loopt en niet meer op je guitige bipsje kan zitten.
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom doe je nou al mijn goede werken teniet![]()
Moet ik weer van vooraf aan beginnen...hardleers....zucht...
Ai.... mijn oortjes!!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.
HET IS GEEN PRAATPAAL, ANDERS HEDDE IK HET GEEL GEVARFD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |