80 jaar geledenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
80 jaar geleden ofzo, doe het dan nog eens en dan op hetzelfde niveau blijven.
Behalve de Uefa cup hebben wij ook de Super Uefa cupquote:
Daarnaast was de wedstrijd tegen Arsenal ook in 2000:quote:The 2000 UEFA Super Cup was a football match played on 25 August 2000 between Real Madrid of Spain and Galatasaray of Turkey. Real Madrid qualified by beating Valencia CF in the 2000 UEFA Champions League Final, while Galatasaray had made it to the Super Cup after beating Arsenal F.C. in the 2000 UEFA Cup Final. Galatasaray won the match 2–1.
quote:The 2000 UEFA Cup Final took place at Parken Stadium in Copenhagen, Denmark on May 17, 2000. The match was between Galatasaray of Turkey and Arsenal of England. After a goalless 90 minutes and extra-time, Galatasaray won 4-1 on penalties and raised the cup.
Misschien moet jij maar tennis volgen in plaats van voetbal.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:08 schreef xminator het volgende:
PI PI PI heeft slecht voorspelt .
Heb het over het weerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef saban het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar tennis volgen in plaats van voetbal.
Ja, een hele bekende klassieker.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
Zijn het stukjes uit een film?
Tieten of een vuilnisemmer?? Inventiefquote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga ook maar eens een avatar uitkiezen. Iets met tieten of zo.
Zeur niet mens! Wat wordt het: tieten of pedaalemmer?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
Tieten of een vuilnisemmer?? Inventief
Die linker hangtquote:Op donderdag 4 december 2008 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeur niet mens! Wat wordt het: tieten of pedaalemmer?
Ja daag, waar vind ik die nog zo laat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die linker hangt![]()
Neem er dan een die tenminste symetrisch is!
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja daag, waar vind ik die nog zo laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |