quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef IHVK het volgende:
Galatasaray heeft wel geluk gehad de laatste paar minuten.
Inderdaad, was dik penalty voor Hertha Berlijn, maar goed... Laten we de scheids maar bedanken.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:51 schreef IHVK het volgende:
Even de Fipo bemachtigen.
Dit was de lapo uit vorige topic.
[..]
PI is zijn die gele poppetjes die je links boven ziet. Ik heb er nu een die een tong uitsteekt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef saban het volgende:
Inderdaad. Het kon zomaar 2-1 worden.
xminator: Ik was het dus niet en wat je bedoelt met PI begrijp ik niet echt helemaal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, was dik penalty voor Hertha Berlijn, maar goed... Laten we de scheids maar bedanken.
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
PI is zijn die gele poppetjes die je links boven ziet. Ik heb er nu een die een tong uitsteekt bijvoorbeeld.
Het staat voor Post Icon en verduidelijkt wat je precies bedoelt. Bijvoorbeeld of je een grapje maakt ja of nee.
Jep, het was spannend.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar was wel lekker spannend. Dat is ook leuk.
Dit was een overwinning voor heel Turkeiquote:Op donderdag 4 december 2008 19:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik toonde als BJK'er een beetje sportiviteit.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit was een overwinning voor heel Turkei
Nee we hebben veel aan FBquote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
Als ze nou vorig jaar hadden gewonnen had Turkije er wat aan.
Maar nu maakt het geen bal uit .
Ik kom niet met uitspraken zoals:quote:
Wij zijn nog de enige club die voor Turkije belangrijke cups heeft binnengehaaldquote:Op donderdag 4 december 2008 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kom niet met uitspraken zoals:
Overwinning voor heel Turkije.
Oh en dankzij Fenerbahçe is Turkije wel een paar rangen omhoog gestegen
80 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef saban het volgende:
[..]
Wij zijn nog de enige club die voor Turkije belangrijke cups heeft binnengehaald
Mussen Sie pipi machen?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:17 schreef msnk het volgende:
PI XMINATOR PI PI PI PI PI PI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PIIIIIIIIIIIIIIIII
GS PI PI P PI P I I II)I)I)I)IFSA)IFA)OASFIAK)GOJSKIAAO(jasiogagjai9gt2jq0g-1hg0ui1hng1ujf3n1c32g4153f151g315g31
80 jaar geledenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
80 jaar geleden ofzo, doe het dan nog eens en dan op hetzelfde niveau blijven.
Behalve de Uefa cup hebben wij ook de Super Uefa cupquote:
Daarnaast was de wedstrijd tegen Arsenal ook in 2000:quote:The 2000 UEFA Super Cup was a football match played on 25 August 2000 between Real Madrid of Spain and Galatasaray of Turkey. Real Madrid qualified by beating Valencia CF in the 2000 UEFA Champions League Final, while Galatasaray had made it to the Super Cup after beating Arsenal F.C. in the 2000 UEFA Cup Final. Galatasaray won the match 2–1.
quote:The 2000 UEFA Cup Final took place at Parken Stadium in Copenhagen, Denmark on May 17, 2000. The match was between Galatasaray of Turkey and Arsenal of England. After a goalless 90 minutes and extra-time, Galatasaray won 4-1 on penalties and raised the cup.
Misschien moet jij maar tennis volgen in plaats van voetbal.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:08 schreef xminator het volgende:
PI PI PI heeft slecht voorspelt .
Heb het over het weerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef saban het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar tennis volgen in plaats van voetbal.
Ja, een hele bekende klassieker.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
Zijn het stukjes uit een film?
Tieten of een vuilnisemmer?? Inventiefquote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga ook maar eens een avatar uitkiezen. Iets met tieten of zo.
Zeur niet mens! Wat wordt het: tieten of pedaalemmer?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
Tieten of een vuilnisemmer?? Inventief
Die linker hangtquote:Op donderdag 4 december 2008 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeur niet mens! Wat wordt het: tieten of pedaalemmer?
Ja daag, waar vind ik die nog zo laat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die linker hangt![]()
Neem er dan een die tenminste symetrisch is!
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja daag, waar vind ik die nog zo laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |