Ze zijn allemaal geofferd.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is iedereen dood? Hebben alleen jij en ik het overleefd?
Ik mis die goede ouwe tijd...quote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Je kreeg wel de harde newbie behandeling.
Nou ja zeg! 3 maar?! Een hele essay! En wel nu, godverredomme!quote:
Ehm..even denken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja zeg! 3 maar?! Een hele essay! En wel nu, godverredomme!
Post maar wat je wil, kijken of het haalbaar is..
Hehehe 2 mannenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:50 schreef IHVK het volgende:
Wij zijn The Chosen Three en onze taak is het herbevolken van dit topic.
Nou kijk eens wat een geluk je hebt.quote:
Met Emel was het een tikje leuker en ondeugender, omdat zij niet als een gek alles en iedereen aan het afstoten was en tekeerging.quote:
Ok goed opletten nu!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met Emel was het een tikje leuker en ondeugender, omdat zij niet als een gek alles en iedereen aan het afstoten was en tekeerging.
Maar oh well, lief zijn.
Welterusten.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou kijk eens wat een geluk je hebt.![]()
Trouwens, ik kan bijna geen vriendschappen onderhouden met Turken buiten mijn familie. Het mislukt altijd.![]()
We zitten vaak op andere golflengtes. Puur persoonlijk. Niet eens qua opvattingen.
Daarom kom ik in dit topic. Om te compenseren.![]()
Een superklein percentage van mijn vrienden is Turks. Gelukkig heb ik een hele grote familie.
Anyway, ik ga slapen vriendjes.
Tot de volgende keer.
Zie het dilemma voor de man. De vrouw wil dat de man eerlijk is, maar als hij dat is, wordt hij erop afgerekend. Daarom liegt de man. Om de vrouw een plezier te doen. Maar als de vrouw denkt dat je als man liegt, zelfs als het is om haar een plezier te doen, dan wordt hij daar nog harder op afgerekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ok goed opletten nu!
Hier komt een cruciaal onderdeel van het programma wat levenslessen heet:
Nooit, maar dan ook nooit tegen een vrouw zeggen dat een andere vrouw leuker was.
Al betekent dit dat je moet liegen, lieg dan, lieg dat je paars ziet.
Begrepen?????
Canim, tatlim, bir tanem benim;quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie het dilemma voor de man. De vrouw wil dat de man eerlijk is, maar als hij dat is, wordt hij erop afgerekend. Daarom liegt de man. Om de vrouw een plezier te doen. Maar als de vrouw denkt dat je als man liegt, zelfs als het is om haar een plezier te doen, dan wordt hij daar nog harder op afgerekend.
Dus voor de man wil ik de tip geven, die in het programma levenslessen 'Mannen voor vrouwen' als leermoment aangedragen is.
"Wat mannen ook doen, het is nooit goed."
Ik heb je even voor eeuwig vastgelegd in mijn signature.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Canim, tatlim, bir tanem benim;
Het antwoord is wederom FOUT![]()
Het correcte antwoord had moeten zijn: het was allemaal een leugen, ik vind jou, en alleen jou vele malen leuker
Ik heb het dan ook overgenomen uit de link die Min-e hier neer had gepleurd. Had hem nl niet eerder gezien en vond het reactie waardigquote:Op donderdag 11 december 2008 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Deze is hier al langsgekomen. Maar geweldig.
Pfieuw....dacht even dat ik dat per ongeluk had gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb je even voor eeuwig vastgelegd in mijn signature.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |