quote:
Morgen heb ik de tijd er niet voor om dat te posten, dus doe ik het nu alvastquote:Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Het is pas 'Bayram' na de 'Bayram namazı'.
Maar toch alvast een gezegend offerfeest toegewenst iedereen.![]()
Kurban bayramınız mübarek olsun. <> Eid al-adha mubarak.
En niet te veel eten hè! Denk aan jullie gezondheid.
Goed gedrag moet je belonenquote:Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Het is pas 'Bayram' na de 'Bayram namazı'.
Vieren de overwinning van GALATASARAY is toch al een mooie TT..quote:Op maandag 8 december 2008 13:45 schreef xminator het volgende:
Ga je geld geven dan![]()
TT change > Vieren Offerfeest.
quote:Op maandag 8 december 2008 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Kurban bayraminiz mubarek olsun! (een gezegend offerfeest)
Klinkt lekker, mên.quote:Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef Min-e het volgende:
Ehm.. hoe wij het vieren? Gewoon, de hele dag door komt er allerlei volk. Ik of mijn zusje schotelen voor, een gevarieerde selectie van baklava dan wel borek, gecomplimenteerd met heel veel thee en voor de liefhebbers koffie.
En jij... Hehehe,quote:Op maandag 8 december 2008 13:34 schreef saban het volgende:
Elimi öpün....
Jaoh, ik had je nog gezocht na ons gesprek, maar toen ik eenmaal buiten stond, had het geen nut meer door de drukte. Wou ook nog even praten met Ömer.quote:Op maandag 8 december 2008 23:38 schreef saban het volgende:
[..]
Je was ineens foetsie man, waar was je
Out of nowhere, ik denk dat we een uur lang in het zelfde gebouw waren.quote:Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
Ik schrok trouwens wel een beetje van je, toen je zo out of nowhere kwam. Ik had je niet verwacht te zien,.
Met out of nowhere bedoelde ik meer dat ik je zag op een moment dat ik je niet verwachtte. En met geen nut bedoel ik dus dat het te druk was om nog iemand te zoeken in die drukte. Je bleef ook binnen, waardoor ik niet eens wist of je buiten was gekomen,quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:34 schreef saban het volgende:
[..]
Out of nowhere, ik denk dat we een uur lang in het zelfde gebouw waren.
Waarom geen nut? Lekker boeiend de drukte...
Zo, een heel verhaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met out of nowhere bedoelde ik meer dat ik je zag op een moment dat ik je niet verwachtte. En met geen nut bedoel ik dus dat het te druk was om nog iemand te zoeken in die drukte. Je bleef ook binnen, waardoor ik niet eens wist of je buiten was gekomen,.
Wilde je nog wat bespreken?
Mjah, ben jij nog te vinden rondom/in de moskee, de komende tijd? Of, jij ging toch naar Rotterdam naar school...quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:42 schreef saban het volgende:
[..]
Zo, een heel verhaal
Ja, best een hoop eigelijk....
Ik studeer niet, ik werk in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah, ben jij nog te vinden rondom/in de moskee, de komende tijd? Of, jij ging toch naar Rotterdam naar school...
Praten kan altijd,.
Centrum.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:55 schreef zarGon het volgende:
Okay fine, geen student maar loonslaaf..
Ergens in de buurt van metro Coolhaven station?
Morning.quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:28 schreef saban het volgende:
[..]
Morning.
Zargon, ik werk op hetzelfde gebouw als waardat jij ICT(?) hebt gevolgd.
Benthem inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Benthem? Oh my, the memories. PM je MSN eens,.
Zegt de stichter?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:07 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet hoe ze die OP's maken. Dus vraag maar aan Zargon.
Deze is hier al langsgekomen. Maar geweldig.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
*proest* daar ging mijn raki
Wat?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
Heeft er een massale slachtpartij plaatsgevonden ofzo?
Waarom heeft niemand dat mij verteld
Heb je nog tekst die jij er graag bij wil? 3 woorden over jezelf bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zegt de stichter?
Zargon!!! Zet me in die OP!!
Alleen al vanwege de waardigheid, klasse en elegantie waarmee ik deze ellende heb moeten trotseren![]()
Zie Turken op FOK! #110 - *hebben weer vrouwelijk gezelschap*
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zegt de stichter?
Zargon!!! Zet me in die OP!!
Alleen al vanwege de waardigheid, klasse en elegantie waarmee ik deze ellende heb moeten trotseren![]()
Zie Turken op FOK! #110 - *hebben weer vrouwelijk gezelschap*
3 woorden over mij? 3 maar?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nog tekst die jij er graag bij wil? 3 woorden over jezelf bijvoorbeeld?
En de OP moet eens gewijzigd worden. Kijken wat ik ermee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |