abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63971006
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:57 schreef Min-e het volgende:

[..]

Saban, dit wordt ons liedje, kun je alvast gaan oefenen voor zondag:
Haha, alsof hij deze gaat zingen maar leuke titel
ne okuyon, bokmu var?
pi_64005599
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:49 schreef saban het volgende:

[..]

Haha, alsof hij deze gaat zingen maar leuke titel
Zing ik wel even voor:

bikmadim yilmadim
pesindeyim yine yorulmadim
yine tutunamadim gulum sana doyamadim

lalalalala
basina bela olurum

Ik heb er zin in!!!
pi_64020303
Net thuis, was leuk! Ik hem in tijden niet zo gedanst!!!

En parkeren was ook turkish stijl, een paar jongens hielden de slagbomen vast zodat de halve parkeergarage zonder te betalen uit kon rijden
  maandag 15 december 2008 @ 00:41:14 #179
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_64020720
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
En parkeren was ook turkish stijl, een paar jongens hielden de slagbomen vast zodat de halve parkeergarage zonder te betalen uit kon rijden

Leuke dag gehad dus?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_64023681
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
Net thuis, was leuk! Ik hem in tijden niet zo gedanst!!!

Waar was je?!?!?!
ne okuyon, bokmu var?
pi_64038007
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef saban het volgende:

[..]

Waar was je?!?!?!
Waar was jij?!?!?!
Heb je me niet horen roepen "Saban, hier ben ik!" Toen ik jou niet kon vinden heb ik mijn moves maar met een ander gedaan sorry
pi_64038271
Hierbij verklaar ik het topic tot dood .
  maandag 15 december 2008 @ 19:57:45 #183
24533 ACT-F
pi_64038834
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef Min-e het volgende:
Waar was jij?!?!?!
Waar was jij?? Ik was gisteren ook in Amsterdam. Ik riep nog Min-e! Maar geen reactie Ik heb mijn moves maar met één van de fotomodellen gedaan. Sorry
pi_64040490
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Waar was jij?? Ik was gisteren ook in Amsterdam. Ik riep nog Min-e! Maar geen reactie Ik heb mijn moves maar met één van de fotomodellen gedaan. Sorry
Tuurlijk joh en ik ben vanochtend gewekt met een ontbijtje doorTarkan himself, hij had het brood laten aanbranden, maar hij zet een verdomd goeie bak koffie
  maandag 15 december 2008 @ 21:29:43 #185
24533 ACT-F
pi_64041616
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
Tuurlijk joh en ik ben vanochtend gewekt met een ontbijtje doorTarkan himself, hij had het brood laten aanbranden, maar hij zet een verdomd goeie bak koffie
Pics, or it ain't happen
pi_64068644
Moest vandaag aan iets denken wat helemaal niets te maken heeft met het laatste restje Turkse identiteit dat voor de meesten de reden zal zijn om hier in dit topic te willen posten.
Maar het is wel cultureel, dus hoort hier wel thuis.

Heel lang geleden toen ik nog nachten moest doorhalen, omdat ik te lui was om op tijd voor mijn tentamens te leren, deed ik dit bij voorkeur ondertussen kijkend naar allerlei nietszeggende tv programma's.
Zo hadden wij toen een zender uit Hong Kong of iets dergelijks, waar een oudere mevrouw demonstreerde hoe je, ik geloof, Chinese gerechten moest bereiden.
Dit deed ze in verschillende grote woks gevuld met olie en andere voor mij vreemde vloeistoffen, die ze omschepte met een soort schep, nadat ze de ingredienten met een grote hakbijl in mootjes had gehakt. Soms gigantische krabben, of rare vissen waarbij ze eerst de voelsprieten liet zien (ik denk hoe groter, de beter ofzo ).
Op een nacht zag ik hoe ze een kip, marineerde, vilde en weet ik veel wat allemaal nog meer. Toen ie uiteindelijk klaar was hakte ze em in stukjes en verspreidde de vier pootjes over allemaal groenten of iets wat daar op leek.
De volgende dag tijdens het tentamen besefte ik me pas iets, waar ik tot op de dag van vandaag mee zit.
Kippen hebben helemaal geen 4 poten! Maar het leek er echt op, had ook zo'n kippevel en zo'n kort dik lijfje.
Wat zou het nou zijn geweest?
pi_64068798
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Min-e het volgende:
Moest vandaag aan iets denken wat helemaal niets te maken heeft met het laatste restje Turkse identiteit dat voor de meesten de reden zal zijn om hier in dit topic te willen posten.
Maar het is wel cultureel, dus hoort hier wel thuis.

Heel lang geleden toen ik nog nachten moest doorhalen, omdat ik te lui was om op tijd voor mijn tentamens te leren, deed ik dit bij voorkeur ondertussen kijkend naar allerlei nietszeggende tv programma's.
Tot hier was het herkenbaar.
quote:
Zo hadden wij toen een zender uit Hong Kong of iets dergelijks, waar een oudere mevrouw demonstreerde hoe je, ik geloof, Chinese gerechten moest bereiden.
Dit deed ze in verschillende grote woks gevuld met olie en andere voor mij vreemde vloeistoffen, die ze omschepte met een soort schep, nadat ze de ingredienten met een grote hakbijl in mootjes had gehakt. Soms gigantische krabben, of rare vissen waarbij ze eerst de voelsprieten liet zien (ik denk hoe groter, de beter ofzo ).
Op een nacht zag ik hoe ze een kip, marineerde, vilde en weet ik veel wat allemaal nog meer. Toen ie uiteindelijk klaar was hakte ze em in stukjes en verspreidde de vier pootjes over allemaal groenten of iets wat daar op leek.
De volgende dag tijdens het tentamen besefte ik me pas iets, waar ik tot op de dag van vandaag mee zit.
Kippen hebben helemaal geen 4 poten! Maar het leek er echt op, had ook zo'n kippevel en zo'n kort dik lijfje.
Wat zou het nou zijn geweest?
En dit stukje was beetje een anti-climax.

Ik gok dat het twee kippen waren. Of dat je door je slaaptekort aan het hallucineren was.
pi_64070906
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tot hier was het herkenbaar.
[..]

En dit stukje was beetje een anti-climax.

Ik gok dat het twee kippen waren. Of dat je door je slaaptekort aan het hallucineren was.
Anti-climax ik zie nog voor me hoe ze dat beest ontleedde, het was er echt maar 1! Met een kippenekje etc. En het had een kleine stompe uiteinde
Met dikke gedrongen pootjes, dus geen kat of iets dergelijks.
pi_64071272
IHVK je bent blauw geworden! Gefeli

(Had nog nooit in C&H gekeken , maar zal er vanaf nu zeker eens een blik werpen)
pi_64071292
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Min-e het volgende:

[..]

Anti-climax ik zie nog voor me hoe ze dat beest ontleedde, het was er echt maar 1! Met een kippenekje etc. En het had een kleine stompe uiteinde
Met dikke gedrongen pootjes, dus geen kat of iets dergelijks.
Hmm. Nog nooit van gehoord.

Ik ga als het goed is Biologie studeren volgend jaar, ik zal deze casus dan daar aan een hoogleraar voorleggen. Misschien weten zij er wel raad mee.
pi_64071336
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Min-e het volgende:
IHVK je bent blauw geworden! Gefeli

(Had nog nooit in C&H gekeken , maar zal er vanaf nu zeker eens een blik werpen)
Thx!

Ja het is er erg rustig, zou leuk zijn als meer mensen wat dingen zouden posten.
Zitten best wat interessante dingen tussen, al zeg ik het zelf.
pi_64071708
Gefeliciteerd, maar C & H? Ik zie in jou meer iemand die in ONZ modereter is
pi_64071836
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:09 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteerd, maar C & H? Ik zie in jou meer iemand die in ONZ modereter is
Waarom dan?

Ik kom nooit in ONZ: Meestal -> GC, NWS, POL en KLB
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:13:16 #194
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_64071860
Tarkan
AFC AJAX
pi_64071885
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef msnk het volgende:
Tarkan
Tarkan?
pi_64072009
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom dan?

Ik kom nooit in ONZ: Meestal -> GC, NWS, POL en KLB
Weet het ook niet, maar sowieso C & H vinnik niet bij jou passen.

Gc+Klb = Onz
pi_64072050
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef xminator het volgende:

[..]

Weet het ook niet, maar sowieso C & H vinnik niet bij jou passen.

Gc+Klb = Onz
Okey.
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:20:11 #198
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_64072116
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tarkan?
Dat zeg ik toch.
AFC AJAX
pi_64072272
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch.
Nep Turk
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:37:39 #200
24533 ACT-F
pi_64072800
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef msnk het volgende:
Tarkan
Het is een top artiest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')