Haha, alsof hij deze gaat zingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Saban, dit wordt ons liedje, kun je alvast gaan oefenen voor zondag:
Zing ik wel even voor:quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:49 schreef saban het volgende:
[..]
Haha, alsof hij deze gaat zingenmaar leuke titel
quote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
En parkeren was ook turkish stijl, een paar jongens hielden de slagbomen vast zodat de halve parkeergarage zonder te betalen uit kon rijden
Waar was je?!?!?!quote:Op maandag 15 december 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
Net thuis, was leuk! Ik hem in tijden niet zo gedanst!!!
En parkeren was ook turkish stijl, een paar jongens hielden de slagbomen vast zodat de halve parkeergarage zonder te betalen uit kon rijden
Waar was jij?!?!?!quote:
Waar was jij?? Ik was gisteren ook in Amsterdam. Ik riep nog Min-e! Maar geen reactiequote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef Min-e het volgende:
Waar was jij?!?!?!
Tuurlijk joh en ik ben vanochtend gewekt met een ontbijtje doorTarkan himself, hij had het brood laten aanbranden, maar hij zet een verdomd goeie bak koffiequote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar was jij?? Ik was gisteren ook in Amsterdam. Ik riep nog Min-e! Maar geen reactieIk heb mijn moves maar met één van de fotomodellen gedaan. Sorry
Pics, or it ain't happenquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Min-e het volgende:
Tuurlijk joh en ik ben vanochtend gewekt met een ontbijtje doorTarkan himself, hij had het brood laten aanbranden, maar hij zet een verdomd goeie bak koffie
Tot hier was het herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Min-e het volgende:
Moest vandaag aan iets denken wat helemaal niets te maken heeft met het laatste restje Turkse identiteit dat voor de meesten de reden zal zijn om hier in dit topic te willen posten.
Maar het is wel cultureel, dus hoort hier wel thuis.
Heel lang geleden toen ik nog nachten moest doorhalen, omdat ik te lui was om op tijd voor mijn tentamens te leren, deed ik dit bij voorkeur ondertussen kijkend naar allerlei nietszeggende tv programma's.
En dit stukje was beetje een anti-climax.quote:Zo hadden wij toen een zender uit Hong Kong of iets dergelijks, waar een oudere mevrouw demonstreerde hoe je, ik geloof, Chinese gerechten moest bereiden.
Dit deed ze in verschillende grote woks gevuld met olie en andere voor mij vreemde vloeistoffen, die ze omschepte met een soort schep, nadat ze de ingredienten met een grote hakbijl in mootjes had gehakt. Soms gigantische krabben, of rare vissen waarbij ze eerst de voelsprieten liet zien (ik denk hoe groter, de beter ofzo).
Op een nacht zag ik hoe ze een kip, marineerde, vilde en weet ik veel wat allemaal nog meer. Toen ie uiteindelijk klaar was hakte ze em in stukjes en verspreidde de vier pootjes over allemaal groenten of iets wat daar op leek.
De volgende dag tijdens het tentamen besefte ik me pas iets, waar ik tot op de dag van vandaag mee zit.
Kippen hebben helemaal geen 4 poten! Maar het leek er echt op, had ook zo'n kippevel en zo'n kort dik lijfje.
Wat zou het nou zijn geweest?
Anti-climaxquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tot hier was het herkenbaar.![]()
[..]
En dit stukje was beetje een anti-climax.![]()
Ik gok dat het twee kippen waren. Of dat je door je slaaptekort aan het hallucineren was.
Hmm. Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Anti-climaxik zie nog voor me hoe ze dat beest ontleedde, het was er echt maar 1! Met een kippenekje etc. En het had een kleine stompe uiteinde
![]()
Met dikke gedrongen pootjes, dus geen kat of iets dergelijks.
Thx!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Min-e het volgende:
IHVK je bent blauw geworden! Gefeli![]()
(Had nog nooit in C&H gekeken, maar zal er vanaf nu zeker eens een blik werpen)
Waarom dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:09 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteerd, maar C & H? Ik zie in jou meer iemand die in ONZ modereter is
Weet het ook niet, maar sowieso C & H vinnik niet bij jou passen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom dan?![]()
Ik kom nooit in ONZ: Meestal -> GC, NWS, POL en KLB
Okey.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar sowieso C & H vinnik niet bij jou passen.
Gc+Klb = Onz![]()
Het is een top artiest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |