Ik zal het in de gaten houdenquote:Op maandag 17 november 2008 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Oh Flash, ze zoeken nog FP-posters. Mocht je je blijven ergeren aan het late tijdstip van een bericht.
ja dat scheelt veel heb ik jullie zo weer gevonden!quote:Op maandag 17 november 2008 10:09 schreef qu63 het volgende:
Gelukkig staan we lekker hoog in het lijstje
Neem de camera weer mee ja, vorige keer vergetenquote:Op maandag 17 november 2008 09:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ga eens foto's posten in je topic dan!
Ik post in wel meer topics hoorquote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Eigenlijk hoef je alleen maar Qu te volgen of Fles natuurlijk.
Goedemorgen.
En ze niet vergeten online te gooien danquote:Op maandag 17 november 2008 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neem de camera weer mee ja, vorige keer vergeten
Nu weg om te klussen
da's ook wel weer zo jaquote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Eigenlijk hoef je alleen maar Qu te volgen of Fles natuurlijk.
Goedemorgen.
quote:Op maandag 17 november 2008 @ 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uin_pwnd_orca_s.html
Schitterend
quote:Op maandag 17 november 2008 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uin_pwnd_orca_s.html
Schitterend
Het geluid boeit niet zo, er wordt alleen gezegd "jump in the boat!" "he is in the boat!" enzoquote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ziet er gaaf uit idd, ook zonder geluid
Oh okeequote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het geluid boeit niet zo, er wordt alleen gezegd "jump in the boat!" "he is in the boat!" enzo
hoi hoi.quote:Op maandag 17 november 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.![]()
Boterham gaat maken, heb nog steeds trek.
quote:Op maandag 17 november 2008 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi hoi.
tis koud in Utrecht
3 weken het raam hier open gehad staan
quote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
ojee, je mag niet eens meer eenplaatsen.
[ afbeelding ]
quote:
tuurlijk, wanneer gaan we?quote:
Blijf je dan tot het nieuwe jaar?quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk, wanneer gaan we?
k ben vanaf 18 dec weer daarow
ben er nog niet zeker van maar denk t welquote:Op maandag 17 november 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijf je dan tot het nieuwe jaar?
Ik heb ook nog steeds trekquote:Op maandag 17 november 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.![]()
Boterham gaat maken, heb nog steeds trek.
wanneer gaan wij uit eten?quote:Op maandag 17 november 2008 20:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds trek
Eigenlijk honger zelfs
Ik heb nog bonnetjes voor Sunshine in Utrechtquote:
lust ik dat?quote:Op maandag 17 november 2008 20:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb nog bonnetjes voor Sunshine in Utrecht
Das een Ethiopiër
Tigran Petrosian is alleen in 1984 overleden. Ik weet niet of dat iets uitmaakt?quote:691 Teletekst ma 17 nov
***CHAKEN******************************
******Schakers lijden eerste nederlaag
**De Oranje-schakers hebben hun eerste
nederlaag geleden op de Olympiade in
Dresden.Armenië was in de vijfde ronde
met 2,5-1,5 te sterk.
Loek van Wely kwam in de eerste partij
remise overeen met wereldtopper Levon
Aronian.Ook het tweede treffen,tussen
Jan Smeets en Vladimir Akopian,leverde
geen winnaar op.Daniël Stellwagen moest
daarna z'n meerdere erkennen in Gabriel
Sargissian.Tigran Petrosian had tegen
Erwin L'Ami voldoende aan remise om de
overwinning veilig te stellen.
De Nederlandse vrouwen klopten Ecuador
maandag met 3-1. Marlies Bensdorp en
Petra Schuurman wonnen hun partij.Lisa
Schut en Zhaoqin Peng remiseerden.
uitslagen heren 692 / dames 693
volgende nieuws sport voetbal
Gewoon vlees en groente enzoquote:
Ik ga in het voorjaar naar de Lente Beurs in Maastricht (geloof ik..) dan blijf ik wel etenquote:Op maandag 17 november 2008 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij mag wel mee hoor.
Ik ga niet naar Utrecht.![]()
http://www.ethiorest.nl/quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga in het voorjaar naar de Lente Beurs in Maastricht (geloof ik..) dan blijf ik wel eten
k ga wel naar El Pozzo, Havanna of Popoquote:
Dat ligt wel erg ver in de toekomst.quote:Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga in het voorjaar naar de Lente Beurs in Maastricht (geloof ik..) dan blijf ik wel eten
Lentebeurs is best gezellig.quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]de lentebeurs
als je ergens niet dood gevonden wil worden...
Het schijnt vrij goedkoop te zijn om er te kunnen staan, en we moeten op een beurs staanquote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]de lentebeurs
als je ergens niet dood gevonden wil worden...
neequote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef draculettetje het volgende:
avond
lente beurs kan ik daar wat leren over de lente?
dank voor deze infoquote:Op maandag 17 november 2008 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
Lentebeurs: het voorjaarsevenement voor de vrouw van vandaag!
Heeft u zin in een heerlijk dagje uit met uw vriendinnen, moeder, zus of gezin? Kom dan naar de 53e editie van de Lentebeurs. Dit voorjaarsevenement voor de vrouw van vandaag vindt plaats van zondag 3 mei tot en met zondag 10 mei 2009 in MECC Maastricht.
De beurs biedt beautybehandelingen, spectaculaire modeshows, interessante workshops, sportdemonstraties, genoeg geniet & proeflocaties, een spiritueel paviljoen genaamd de Wondere Wereld en verschillende stands met o.a. kleding, tassen,woonaccessoires, huishoudelijke artikelen, sieraden, hobbymateriaal en make-up. Kortom: op de Lentebeurs wordt alles voor de vrouw van vandaag gepresenteerd.
zie www.lentebeurs.com
moest toch wel een beetje lachenquote:Op maandag 17 november 2008 21:21 schreef qu63 het volgende:
oh, dan moeten we maar eens kijken of we daar wel heen willen
Vrouwenbeurs
dat zei ik tochquote:Op maandag 17 november 2008 21:21 schreef qu63 het volgende:
Vrouwenbeurs
Hey goede plek om leuke vrouwen te ontmoeten.quote:Op maandag 17 november 2008 21:21 schreef qu63 het volgende:
Vrouwenbeurs
verstofte, getrouwde vrouwen jaquote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey goede plek om leuke vrouwen te ontmoeten.
dat ben je nu toch beiden niet meerquote:
Verstoft ben ik nooit geweest, getrouwd idd.quote:Op maandag 17 november 2008 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben je nu toch beiden niet meer
Dan kom ik wel!quote:Op maandag 17 november 2008 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verstoft ben ik nooit geweest, getrouwd idd.![]()
Ga je met me mee? Als twee onverstofte, niet getrouwde vrouwen?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
SJOWHAN
ga hier eens heel snel iets mee doen
[..]
Tigran Petrosian is alleen in 1984 overleden. Ik weet niet of dat iets uitmaakt?
Najaa en vanoggel had je nog zo'n grote bakkesquote:
Ja kloptquote:Op maandag 17 november 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Najaa en vanoggel had je nog zo'n grote bakkes
Zitten ze ZO omhoog dan of watquote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij had kritiek dat een nieuwsbericht er nu pas staat, terwijl het donderdag al bekend was. Waarop ik anticipeerde dat als je sneller nieuws wilt, dat je ook een [ afbeelding ] kan helpen
Dunno, ik heb laatst op de FP een bericht gezien dat ze weer FP-ers zochten. Weet niet of dit nog steeds geldtquote:
Wat is het dan nu precies? Je darmen die opspelen ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
'thuis'. Ik ga die auto niet in deze toestand in.
Ik kan niet eens links van me kijken
Gewoon met je hoofd tegen de muur bonken, dan schiet ie vanzelf losquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
Nee, mijn nek die compleet vast zit. Het is gewoon niet mijn jaar.
Ik zal wel een spiegel hebben laten donderen ergens, dan heb ik nog even.
Je mist nu net het accentquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
Listen to me very carefully, I will say this only once.....
Gelukkig wel.quote:
Het wildseizoen is weer begonnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar moet je op gaan schieten?
Ben er weer.
Waarom denk je dat ik nu thuiswerk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Pinguins lopen weer vrij rond?
Veilige thuishaven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nu thuiswerk?
k moest naar de psych en omdat t heel erg regende moest ik met de autoquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar moet je op gaan schieten?
Ben er weer.
Neequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef leonieke het volgende:
Heb ik al gezegd dat mijn verlof werd goedgekeurd?
oeh, dat wordt nog stevig eieren etenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:46 schreef leonieke het volgende:
Ik kan vanaf 13 december tot 4 januari
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)mobiel_internet.html
faalhazen
En ik heb lekker KPNquote:Volgens woordvoerster Nicole Tuts van het bedrijf geldt de verlaging alleen voor nieuwe klanten en voor abonnees die hun contract verlengen. Bestaande klanten houden de huidige snelheid. De prijs van het abonnement blijft gelijk.
quote:Volgens woordvoerster Nicole Tuts van het bedrijf geldt de verlaging alleen voor nieuwe klanten en voor abonnees die hun contract verlengen.
ja dat meeltje heb ik ook gehad iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:
oeh fles
heb je gezien dr is een nieuw restaurant bij justeat aangemeld. ze brengen taco's, enchilada's en fajita's
ow ok, k vind t wel jummiequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat meeltje heb ik ook gehad iddMaar dat soort voer vreet ik normaal gesproken niet, dus mij boeit het weinig
ja misschien welquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
kut graf gloeiende hoeren tyfes MSN heeft weer eens onderhoud nodig of wat. Draait zeker op dat kots replique. Faalhazen tering prutswerk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
kut graf gloeiende hoeren tyfes MSN heeft weer eens onderhoud nodig of wat. Draait zeker op dat kots replique. Faalhazen tering prutswerk
Waar blijven die foto's nou!quote:
Die heb ik nog niet helemaalquote:
Dat zeker! Nog een weekje en dan verhuizenquote:Op woensdag 19 november 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
mogguh sjowhan, verhuizing komt dicht bij nu!
De dag is nog niet omquote:Op woensdag 19 november 2008 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
Flessssssssss.![]()
Niets om op te schelden vandaag?
Goed bezigquote:Niet iedereen vindt het blijkbaar nodig om een goede indruk te maken op de eerste werkdag. Bij een 19-jarige man die voor het eerst aan de slag ging bij een bedrijf in Rotterdam sloegen in de nacht van dinsdag op woensdag de stoppen door. De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken. Daarop ontstond ruzie. Hij bedreigde verscheidene mensen met de dood en sloeg tevens een ruit in. Gewaarschuwde agenten hielden de kersverse werknemer aan.
Ik zag het langsscrollen bij RTL-Z jaquote:
Waar staat dat?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef leonieke het volgende:
En niet te vergeten: het is geen Belg
http://www.chucknorrisfacts.com/quote:Op woensdag 19 november 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, en Chuck Norris is een mietje. Eigenlijk stiekem.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, en Chuck Norris is een mietje. Eigenlijk stiekem.
En dat zou dan één van zijn eigen favorieten zijnquote:Contrary to popular belief, America is not a democracy, it is a Chucktatorship.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef qu63 het volgende:
Klote financiële administratie
Ik hou weer eens geld over volgens de administratie, terwijl het toch echt op 0 uit moet komen
Gohquote:
Nieuw model of gewoon wat bijknippen?quote:hier vandaag een rustig daggie, denk dat ik morgen eens lekker langs de kapper ga
gewoon ff laten tutten
bijknippenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goh
Ga het vanavond aan mams vragen, misschien dat die wat ziet
[..]
Nieuw model of gewoon wat bijknippen?
QFTquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 15:51 schreef Ynske het volgende:
Indiana Johns of hoe je het schrijft
Een tacobar die dvd's verkoopt.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef Ynske het volgende:
k zat net naar het menu van die tacobar te kijken wat ik gister zei...
ze verkopen ook DVD van Indiana Jones of hoe je het schrijft
Lekkerder én goedkoperquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Ynske het volgende:
k ga maar eens naar de super fietsen
lekker mn eigen taco/buritto/enchilada's dingen brouwen vanaaf
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
En dat zou dan één van zijn eigen favorieten zijn
Die was dan weer wel even om te lachenquote:#
# Chuck Norris can blow bubbles with beef jerky.
quote:With the rising cost of gasoline, Chuck Norris is beginning to worry about his drinking habit.
quote:70% of a human's weight is water. 70% of Chuck Norris' weight is his dick.
Ik ben een beetje moe.quote:
quote:Chuck Norris knows the last digit of pi.
Je vindt ze echt leuk hequote:
Sommige welquote:
quote:Chuck Norris' pulse is measured on the richter scale.
quote:Chuck Norris eats lightning and farts thunder.
En deze is gewoon echt goed gevondenquote:# Chuck Norris puts the laughter in manslaughter.
Ja, goed plan.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 19:39 schreef qu63 het volgende:
Voor als je 24 kent: http://www.jackbauerfacts.com/
quote:If everyone listened to Jack Bauer, the show would be called 12.
quote:
Je bent uit de kast gekomen?quote:
quote:
Dat voelde ik!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash blaast nog even tegen Kuukske
Wat knus Flesquote:Op donderdag 20 november 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kunnen we nu dus lekker romantischwarme chocolademelk drinken voor een knappend haardvuurtje
Ik kan iets niet vinden op fok. ZELFS niet met die geweldige zoektool van je. Jij?quote:
Wat zoek jequote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan iets niet vinden op fok. ZELFS niet met die geweldige zoektool van je. Jij?
1 van mijn weinige posts in WFL waarin ik iets over priemgetallen vroeg waar Thabit meteen een goed doortimmerd antwoord op hadquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan iets niet vinden op fok. ZELFS niet met die geweldige zoektool van je. Jij?
quote:
Schoonheid van getallen ?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 van mijn weinige posts in WFL waarin ik iets over priemgetallen vroeg waar Thabit meteen een goed doortimmerd antwoord op hadjaren geleden
gezocht op site:forum.fok.nl thabit dr_flash priem wflquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zoiets jaMaar die bedoel ik niet
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:34 schreef JortK het volgende:
Ik gok dan deze: Gelul waar Thabit zich maar bezig mee moet houden.
Inmiddels staat deze en de huidige KSC er ook al bijquote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
gezocht op site:forum.fok.nl thabit dr_flash priem wfl
En maar 1 topic gevonden dus..
ik moest er stiekum wel een beetje omlachenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
Zo reageert 90% van rijdend Nederland iig wel.
Want?quote:
omdat de baas het daar niet mee eens is?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je wachten op het werk? Ga dan naar huis als er toch niets te doen is?
Dan is het weekend. En ik heb om 1 uur een afspraak, maar ik kan hedenochtend niets doen. Systemen liggen eruit.quote:
naar van die systemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het weekend. En ik heb om 1 uur een afspraak, maar ik kan hedenochtend niets doen. Systemen liggen eruit.
Patience ftw!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het weekend. En ik heb om 1 uur een afspraak, maar ik kan hedenochtend niets doen. Systemen liggen eruit.
Ja, nouja. Ik verzin wel wat. Archief ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
naar van die systemen
alhoewel ik dan idd het gevoel heb er voor niks te zitten
Vreemd, ze kan wel internetten. Ik gok dat er een db servertje op zijn gat ligtquote:
Ze zit te fakenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Vreemd, ze kan wel internetten. Ik gok dat er een db servertje op zijn gat ligt
Oh, is het zo'n vrouw!quote:
Juistem.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Vreemd, ze kan wel internetten. Ik gok dat er een db servertje op zijn gat ligt
Ja.quote:
Vetquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:48 schreef qu63 het volgende:
Fles: Ondergronds meer ontdekt in Boedapest
Voor de volgende vakantie?quote:
Wie weetquote:
Het meer zal er dan vast nog wel zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weetMaar dat gaat de komende 2 jaar niet zijn, dus
nog 1 weekje dan heb ik een weekje vakantie!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ow vakantie, daar ben ik ook aan toe. Lekker 2 weken niksen.
alle recht om trots te zijn! ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:k ben zo trots
www.throughmylens.nl/evenementen/kho.php
als ik die stomme foto's nu ook nog eens uitgelijnd aan de onderkant zou krijgen was ik helemaal happy
En met recht trots, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:
k ben zo trots
als ik die stomme foto's nu ook nog eens uitgelijnd aan de onderkant zou krijgen was ik helemaal happy
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alle recht om trots te zijn! ziet er goed uit
leuk om de expressie van eigenlijk iedereen terug te zien!
jullie zijn schattenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En met recht trots, ziet er goed uit.
Dat zou wel handig zijn ja, ik was aan het zoeken hoeveel foto's er waren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
Mooie foto's Yns!
misschien een tip, zet onderaan foto xx van xx of iets dergelijks.. Dan weet men hoeveel foto's er nog komen
62+95+19 = 176 foto's in totaal dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn ja, ik was aan het zoeken hoeveel foto's er waren.
Tering wat een code, hoe heb je die site gemaakt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 12:42 schreef Ynske het volgende:k ben zo trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |