Je bent uit de kast gekomen?quote:
quote:
Dat voelde ik!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash blaast nog even tegen Kuukske
Wat knus Flesquote:Op donderdag 20 november 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kunnen we nu dus lekker romantischwarme chocolademelk drinken voor een knappend haardvuurtje
Ik kan iets niet vinden op fok. ZELFS niet met die geweldige zoektool van je. Jij?quote:
Wat zoek jequote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan iets niet vinden op fok. ZELFS niet met die geweldige zoektool van je. Jij?
1 van mijn weinige posts in WFL waarin ik iets over priemgetallen vroeg waar Thabit meteen een goed doortimmerd antwoord op hadquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan iets niet vinden op fok. ZELFS niet met die geweldige zoektool van je. Jij?
quote:
Schoonheid van getallen ?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 van mijn weinige posts in WFL waarin ik iets over priemgetallen vroeg waar Thabit meteen een goed doortimmerd antwoord op hadjaren geleden
gezocht op site:forum.fok.nl thabit dr_flash priem wflquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zoiets jaMaar die bedoel ik niet
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:34 schreef JortK het volgende:
Ik gok dan deze: Gelul waar Thabit zich maar bezig mee moet houden.
Inmiddels staat deze en de huidige KSC er ook al bijquote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
gezocht op site:forum.fok.nl thabit dr_flash priem wfl
En maar 1 topic gevonden dus..
ik moest er stiekum wel een beetje omlachenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
Zo reageert 90% van rijdend Nederland iig wel.
Want?quote:
omdat de baas het daar niet mee eens is?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je wachten op het werk? Ga dan naar huis als er toch niets te doen is?
Dan is het weekend. En ik heb om 1 uur een afspraak, maar ik kan hedenochtend niets doen. Systemen liggen eruit.quote:
naar van die systemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het weekend. En ik heb om 1 uur een afspraak, maar ik kan hedenochtend niets doen. Systemen liggen eruit.
Patience ftw!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het weekend. En ik heb om 1 uur een afspraak, maar ik kan hedenochtend niets doen. Systemen liggen eruit.
Ja, nouja. Ik verzin wel wat. Archief ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
naar van die systemen
alhoewel ik dan idd het gevoel heb er voor niks te zitten
Vreemd, ze kan wel internetten. Ik gok dat er een db servertje op zijn gat ligtquote:
Ze zit te fakenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Vreemd, ze kan wel internetten. Ik gok dat er een db servertje op zijn gat ligt
Oh, is het zo'n vrouw!quote:
Juistem.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Vreemd, ze kan wel internetten. Ik gok dat er een db servertje op zijn gat ligt
Ja.quote:
Vetquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:48 schreef qu63 het volgende:
Fles: Ondergronds meer ontdekt in Boedapest
Voor de volgende vakantie?quote:
Wie weetquote:
Het meer zal er dan vast nog wel zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weetMaar dat gaat de komende 2 jaar niet zijn, dus
nog 1 weekje dan heb ik een weekje vakantie!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ow vakantie, daar ben ik ook aan toe. Lekker 2 weken niksen.
alle recht om trots te zijn! ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:k ben zo trots
www.throughmylens.nl/evenementen/kho.php
als ik die stomme foto's nu ook nog eens uitgelijnd aan de onderkant zou krijgen was ik helemaal happy
En met recht trots, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:
k ben zo trots
als ik die stomme foto's nu ook nog eens uitgelijnd aan de onderkant zou krijgen was ik helemaal happy
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alle recht om trots te zijn! ziet er goed uit
leuk om de expressie van eigenlijk iedereen terug te zien!
jullie zijn schattenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En met recht trots, ziet er goed uit.
Dat zou wel handig zijn ja, ik was aan het zoeken hoeveel foto's er waren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
Mooie foto's Yns!
misschien een tip, zet onderaan foto xx van xx of iets dergelijks.. Dan weet men hoeveel foto's er nog komen
62+95+19 = 176 foto's in totaal dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn ja, ik was aan het zoeken hoeveel foto's er waren.
Tering wat een code, hoe heb je die site gemaakt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 12:42 schreef Ynske het volgende:k ben zo trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |