quote:Ik ga ze niet uitnodigen, dan verwachten ze resultaat en dat krijgen ze toch niet hier.
Op zaterdag 25 januari 2003 13:50 schreef calvobbes het volgende:
www.jehovahs-getuigen.netStuur een mailtje of ze langs willen komen!!!
quote:waarom wil je ze dan op de koffie
Op zaterdag 25 januari 2003 13:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga ze niet uitnodigen, dan verwachten ze resultaat en dat krijgen ze toch niet hier.
quote:En als jij ze een kopje koffie aanbied verwachten ze geen resultaat denk je?
Op zaterdag 25 januari 2003 13:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:dan verwachten ze resultaat en dat krijgen ze toch niet hier.
quote:Nee, dan verwachten ze koffie.
Op zaterdag 25 januari 2003 13:56 schreef calvobbes het volgende:[..]
En als jij ze een kopje koffie aanbied verwachten ze geen resultaat denk je?
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:56 schreef seriewoordenaar het volgende:
Geheel uit zichzelf kwam de getuige van J. me een doos brengen. Zijn vrouw had een pakket gemaakt met lekker fruit, koeken, brood, kaas en zelfgemaakte wijn. Ze weten dus nog wat naastenliefde is en dat heeft m'n visie op hun toch verruimd...
quote:er is nogal een verschil tussen ze actief benaderen en ze een kopje koffie aanbieden als ze toch al voor de deur staan. Maar ze komen hier niet, of ze komen als ik er niet ben, of geen tijd heb.
Op zaterdag 25 januari 2003 13:56 schreef calvobbes het volgende:[..]
En als jij ze een kopje koffie aanbied verwachten ze geen resultaat denk je?
quote:Ik heb 1 keer helemaal nakend open gedaan (wilde net gaan douchen). De aanblik van 110 kilo donker vlees was ze kennelijk teveel want ik heb ze niet meer gezien !!
Op zaterdag 25 januari 2003 13:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Lijkt me best gezellig als die een keer koffie kwamen drinken hier, maar ze komen nooit hier.. Ja 1 keer, maar toen kwamen ze ongelegen... Wie heeft ze wel eens binnengelaten voor een kopje koffie en er een gesprek mee gehad?
quote:dat is zeker aardig..
Ik had in mijn vorige woning regelmatig gesprekken met getuigen van Jehovah. Ze mogen dan vaak drammerig zijn maar 't zijn mensen met een goeie inborst. Helaas merk je vaak dat ze gebrainwast zijn en dat ze blokkeren als je bij hun grenzen van waarheid komt.
Overigens nog een 'leuke' anekdote over de getuigen:
5 jaar geleden had ik het financieel heel moeilijk. Had wel geld voor drank maar niet voor rekeningen en eten. Geheel uit zichzelf kwam de getuige van J. me een doos brengen. Zijn vrouw had een pakket gemaakt met lekker fruit, koeken, brood, kaas en zelfgemaakte wijn. Ze weten dus nog wat naastenliefde is en dat heeft m'n visie op hun toch verruimd...
quote:Da's wel erg mooi zeg
Overigens nog een 'leuke' anekdote over de getuigen:
5 jaar geleden had ik het financieel heel moeilijk. Had wel geld voor drank maar niet voor rekeningen en eten. Geheel uit zichzelf kwam de getuige van J. me een doos brengen. Zijn vrouw had een pakket gemaakt met lekker fruit, koeken, brood, kaas en zelfgemaakte wijn. Ze weten dus nog wat naastenliefde is en dat heeft m'n visie op hun toch verruimd...
Een paar van die getuigen kwamen bij hem aan de deur en ze zeiden: "Wij komen Jezus brengen!". De reactie van de leraar was: "O dat is goed, loop maar achterom en zet maar in het schuurtje!"
quote:Dat heeft hij genept van Ome Henk
Op zaterdag 25 januari 2003 14:02 schreef TechXP het volgende:
Een goddienst leraar vertelde me toen iets leuks:Een paar van die getuigen kwamen bij hem aan de deur en ze zeiden: "Wij komen Jezus brengen!". De reactie van de leraar was: "O dat is goed, loop maar achterom en zet maar in het schuurtje!"
quote:Dan probeerde hij te zorgen dat de klas hem leuk vond!
Op zaterdag 25 januari 2003 14:03 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat heeft hij genept van Ome Henk
quote:Tja ach die leraren hebben het ook niet makkelijk aangezien sommige klassen zwaarder zijn bewapent dan een divisie mariniers
Op zaterdag 25 januari 2003 14:04 schreef TechXP het volgende:
Dan probeerde hij te zorgen dat de klas hem leuk vond!![]()
Vuile nepperd was hij dus!
quote:kun jij dan ruiken dat het jehovahs zijn...?
Op zaterdag 25 januari 2003 13:58 schreef Daaniejelluh het volgende:
Ik doe altijd net of ik ze niet voor de deur zie staan...
Dus die deur blijft mooi dicht!
quote:Valt wel mee, dat geintje is ouder dan Ome Henk. Mijn grootvader heeft naar verluid die grap ook eens gebruikt.
Op zaterdag 25 januari 2003 14:03 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat heeft hij genept van Ome Henk
quote:ik schop ze altijd, geef me je adres en ik hoek ze volgende keer jouw richting op.
Lijkt me best gezellig als die een keer koffie kwamen drinken hier, maar ze komen nooit hier.. Ja 1 keer, maar toen kwamen ze ongelegen... Wie heeft ze wel eens binnengelaten voor een kopje koffie en er een gesprek mee gehad?
quote:Onze laatste keer was toen min broer de deur open deed met een Morbid Angel longsleeve aan.
Op zaterdag 25 januari 2003 14:00 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Ik heb 1 keer helemaal nakend open gedaan (wilde net gaan douchen). De aanblik van 110 kilo donker vlees was ze kennelijk teveel want ik heb ze niet meer gezien !!
quote:Ik denk dat je door een dichte deur niet veel ruikt
Op zaterdag 25 januari 2003 14:08 schreef Fliepke het volgende:[..]
kun jij dan ruiken dat het jehovahs zijn...?
quote:Ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |