Ja, maar dat is echt uit het niets. Ik begrijp dat je in dit geval terugkomt als jezelf (leeftijd die je nu hebt) en dan zonder familie en vrienden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:04 schreef Sportguy het volgende:
Nieuwe start is toch niet verkeerd? Je bent ooit ook eens uit het niets gestart en je hebt alles opgebouwd.
Lijkt mij geen enkel probleem om ergens totaal opnieuw te beginnen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:54 schreef th3dge het volgende:
Stel je gaat vandaag dood door een ongeluk en je krijgt de kans om terug te gaan in de tijd om het ongeluk te voorkomen, echter met de voorwaarde dat je vrienden en familie je niet meer zal kennen (je hebt niet bestaan).
Dat is de grap juist. Je kiest voor een ander leven, niet voor je eigen leven. Vind ik dan he?quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:54 schreef th3dge het volgende:
.....maar ik zou toch mijn eigen leven boven die van hun kiezen)...
Oow okay.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt uit het niets. Ik begrijp dat je in dit geval terugkomt als jezelf (leeftijd die je nu hebt) en dan zonder familie en vrienden.
Zij gaan toch gewoon verder met hun leven?quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:54 schreef th3dge het volgende:
Mijn vrienden en familie hebben veel waarde voor mij maar ik zou toch mijn eigen leven boven die van hun kiezen
Ja, sorry, beetje verkeerd geschreven. Klopt eigelijk niks van hehe, ff editen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zij gaan toch gewoon verder met hun leven?
Maar je famille kan je niet terug krijgen, je kan niet zeggen "jij bent mn moeder". "Nee ik heb nooit een zoon gehad".quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:44 schreef HermoN het volgende:
je vrienden kennen jou niet meer..maar jij kent hun nog wel? dan kan je gewoon weer vriendjes worden toch?
ik zou et wel doen, want wat heb je te verliezen. Wat iemand anders al zei: je kan jezelf zo weer neerschieten ofzo, niemand mist je toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |