ja oke...maar toch is het niet 'echt'..het blijft een kopie van het origineel..quote:Op donderdag 29 april 2004 18:52 schreef StevePerry het volgende:
Tja, sick of niet...maar je hebt als ouder wel "je kind terug"....
Mee eens. Maar stel nu dat die kloon helemaal hetzelfde is. Gewoon lichaam en ziel, dus 100%? Ik denk dat er veel ouders het zullen overwegen.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:54 schreef Famas het volgende:
[..]
ja oke...maar toch is het niet 'echt'..het blijft een kopie van het origineel..
Een kopie is naar mijn mening toch 'net niet het echte'
maja...ik ben geen voorstander van zulke praktijken
Overigens kan ik je verzekeren dat ik niet loop te spammen.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, spam wil ik het niet noemen, maar een schuivert naar WFL is wel het minste.....
Dit houd in dat een supercomputer 450 x sneller is dan een abacus?quote:Did you know that since the birth of Dolly the sheep, cloning technology has become over 450 times more efficient and stable? That's equivalent to the technological leap from the abacus to the supercomputer, in only about 1/400th of the timeframe!
Not only does cloning work, but it's a safe and healthy option for a qualified and loving family
Ja...heel eng. Stel dat de kloon wel last krijgt van vage herinneringen aan een vorig leven...en zijn eigen doodsoorzaak droomt als die slaapt...quote:Op donderdag 29 april 2004 19:20 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
Dit lijkt ontzettend veel op het bedrijf in the 6th sense...op het "direct klaar op leeftijd" en het "namaken van persoonlijkheid en "herinneringen" na dan..
eng..
klopt...ik zou zo ook in de verleiding kunnen komen..maar toch zou ik het niet doen (denk ik)quote:Op donderdag 29 april 2004 18:57 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Mee eens. Maar stel nu dat die kloon helemaal hetzelfde is. Gewoon lichaam en ziel, dus 100%? Ik denk dat er veel ouders het zullen overwegen.
Maar dan het volgende...stel het kind is bijvoorbeeld op 5 jarige leeftijd overleden aan een ziekte.....hoe groot is de kans dan wel niet dat hetzelfde gebeurd met die kloon???
Nou daar zeg je me wat....quote:Op donderdag 29 april 2004 19:23 schreef BornSlippy het volgende:
Dat vraag ik me ook af hoe groot kans is op dezelfde ziekte! (als kind door ziekte overleden is natuurlijk)
Maar als kind door aanrijding ofzo is overleden... ja is de mogelijkheid voor verschillende misschien wel aantrekkelijk denk ik
Slechts beperkt op de lichamelijke ontwikkeling.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:
De omgeving waarin een persoon opgroeit is veel meer van invloed op de lichamelijke en geestelijke ontwikkeling dan de genen van die persoon.
Dat was The sixth day. The sixth sense was met dat jochie wat dooien ziet.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:20 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
Dit lijkt ontzettend veel op het bedrijf in the 6th sense...op het "direct klaar op leeftijd" en het "namaken van persoonlijkheid en "herinneringen" na dan..
eng..
in principe bestaat zoiets nu al, nl eeneiige tweelingen die na hun geboorte zijn gescheiden van elkaar. Hiervan zijn een redelijk aantal bekend. het blijkt dat de genetische component soms een grotere rol speelt dan de omgevingsfactoren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:26 schreef Tuana het volgende:
Hmm... luguber idee, maar wellicht wel mogelijk... Toch betwijfel ik dat iemand weer helemaal hetzelfde zal zijn. Ja, DNA-structuur is hetzelfde, maar dat wil niet zeggen dat een kloon verder identiek aan het -om het plat uit te drukken- 'origineel' is. Waarschijnlijk is het geestelijk een heel ander kind, immers wat je meemaakt in je leven, je omgeving, je opvoeding, etc. bepalen wie jij bent. En het lijkt mij praktisch onmogelijk om iemand op exact dezelfde manier op te voeden. Ik kan me best voorstellen dat ouders in een emotionele bui er alles aan willen doen om hun kind terug te krijgen, en als in een vlaag van opwelling voor klonen wordt gekozen...Zelf zou ik het niet doen in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |