non breakable spaces zijn zo 1999quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef mcDavid het volgende:
dat kan ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
Mooie foto's Yns!
misschien een tip, zet onderaan foto xx van xx of iets dergelijks.. Dan weet men hoeveel foto's er nog komen
onbeperktquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef qu63 het volgende:
En hoeveel bandbreedte heb je eigenlijk, want zo gaat het wel snel denk ik
nou gewoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tering wat een code, hoe heb je die site gemaakt?
Van buitenaf ziet'ie er inderdaad wel gelikt uit, maar met zulke code gaat het me niet lukken je fototjes onderaan uit te lijnen
ja, k had niets anders waar t ingingquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je daar een schaal voor nodig? Hoeveel pudding ga je maken?
De html is gewoon gigantisch slordig en het barst van de fouten. Maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat de bezoeker ziet, en dat is wel strak.quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 14:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou gewoon
eerst design gemaakt
code gevonden op een php forum, en alleen de pijltjes verder aangepast
niet iedereen kan programmeren, ik dus niet, en ben al blij met dat t nu lukt
maar wat is er dan zo ontzettend slecht aan?
gewoon in Photoshopquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De html is gewoon gigantisch slordig en het barst van de fouten. Maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat de bezoeker ziet, en dat is wel strak.
Hoe heb je het design gemaakt?
k heb de pagina niet opgemaakt in PS, sorry, k dacht dat je de layout bedoelde das gewoon 1 achtergrondquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef mcDavid het volgende:
Ah das ook geen webpagina-bouw-programma..
Ik zal wel eens kijken of het me lukt het wat netter te maken, als je daar geen bezwaar tegen hebt...
Verschrikkelijke bitneukert, in dit gevalquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
Dat "de verschrikkelijke" klopt dan niet meer he David.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verschrikkelijke bitneukert, in dit gevel
Niks te danken hoor schatteboutquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verschrikkelijke bitneukert, in dit geval
[@ fles ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |