non breakable spaces zijn zo 1999quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef mcDavid het volgende:
dat kan ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
Mooie foto's Yns!
misschien een tip, zet onderaan foto xx van xx of iets dergelijks.. Dan weet men hoeveel foto's er nog komen
onbeperktquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef qu63 het volgende:
En hoeveel bandbreedte heb je eigenlijk, want zo gaat het wel snel denk ik
nou gewoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tering wat een code, hoe heb je die site gemaakt?
Van buitenaf ziet'ie er inderdaad wel gelikt uit, maar met zulke code gaat het me niet lukken je fototjes onderaan uit te lijnen
ja, k had niets anders waar t ingingquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je daar een schaal voor nodig? Hoeveel pudding ga je maken?
De html is gewoon gigantisch slordig en het barst van de fouten. Maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat de bezoeker ziet, en dat is wel strak.quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 14:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou gewoon
eerst design gemaakt
code gevonden op een php forum, en alleen de pijltjes verder aangepast
niet iedereen kan programmeren, ik dus niet, en ben al blij met dat t nu lukt
maar wat is er dan zo ontzettend slecht aan?
gewoon in Photoshopquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De html is gewoon gigantisch slordig en het barst van de fouten. Maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat de bezoeker ziet, en dat is wel strak.
Hoe heb je het design gemaakt?
k heb de pagina niet opgemaakt in PS, sorry, k dacht dat je de layout bedoelde das gewoon 1 achtergrondquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef mcDavid het volgende:
Ah das ook geen webpagina-bouw-programma..
Ik zal wel eens kijken of het me lukt het wat netter te maken, als je daar geen bezwaar tegen hebt...
Verschrikkelijke bitneukert, in dit gevalquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
Dat "de verschrikkelijke" klopt dan niet meer he David.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verschrikkelijke bitneukert, in dit gevel
Niks te danken hoor schatteboutquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verschrikkelijke bitneukert, in dit geval
[@ fles ]
das heel mooi, maar niet de pagina's waar de problemen mee zijn, t gaat nl om de php pagina'squote:Op zaterdag 22 november 2008 03:51 schreef mcDavid het volgende:
http://duft.nl/ynske
zoek de verschillen
Ik heb gisteren al geschaatst!quote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 10:56 schreef Ynske het volgende:
owjah goedemorgen liefies
voor aan de flat heeft t gesneeuwd, hier aan mijn kant niet
-> msnquote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heel mooi, maar niet de pagina's waar de problemen mee zijn, t gaat nl om de php pagina's
Goedkoper dan een breezertje voor d'r kopenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oh zo krijg je iemand bij msn.
Meestal ga ik ikea kasten voor ze in elkaar zetten, maar een websiteje is ook wel een keer leuk voor de veranderingquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oh zo krijg je iemand bij msn.
Da's te zeggenquote:
*dikke knuf*quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen we ff knuffen nieke? [ afbeelding ]
Paar jaarquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
*dikke knuf*
Wat een fijn nieuws over het koopcontractHet begint nu echt wel heel erg vorm aan te nemen
Spannend, hé!
En die paar jaar... ah, je moet iets hé
Ik pak jou wel even stiekem, in het fietsenhokquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:42 schreef leonieke het volgende:
Pak er alleszins geen vrouw bij want dan lukt het zeker niet meer
Waarom?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:20 schreef mcDavid het volgende:
Doe het dan subtiel en bouw eerst een website ofzo
Als die ook een zakje met geld meebrengt iedere maandquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:42 schreef leonieke het volgende:
Pak er alleszins geen vrouw bij want dan lukt het zeker niet meer
Kloptquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom?
Leonieke en ik zijn nooit subtiel
Als ik zin heb om haar stomend en dampend helemaal aan repen te nuecken tot de vonken eraf springen, dan zeg ik "Lieve leonieke, ik heb zin om je stomend en dampend aan repen te nuecken tot de vonken eraf springen"
Die boodschap komt meestal wel vrij duidelijk over.
Welquote:Op zondag 23 november 2008 10:41 schreef leonieke het volgende:
Wil hij nu wel of niet? Doe ik het zo wel goed? ...
Toch wel iets dusquote:Op zondag 23 november 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag maar even helemaal niks![]()
Niet zwemmen, niet treinen, gewoon schaatsen kijken, afwassen, administratie doen, dat soort dingen
Sow dat is wel een serieuze jaquote:Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef qu63 het volgende:
Fles: Canada op zoek naar meteoor
Dat dingt geeft best wel wat licht! moet je wel het filmpje bekijken..
quote:Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef qu63 het volgende:
Fles: Canada op zoek naar meteoor
Dat dingt geeft best wel wat licht! moet je wel het filmpje bekijken..
quote:Chuck Norris once bet NASA he could survive re-entry without a spacesuit. On July 19th, 1999, a naked Chuck Norris re-entered the earth's atmosphere, streaking over 14 states and reaching a temperature of 3000 degrees. An embarrassed NASA publically claimed it was a meteor, and still owes him a beer.
Die dinges van jou mogen er anders ook wel zijnquote:Op zondag 23 november 2008 15:00 schreef leonieke het volgende:
![]()
Ik gooi weer met de complimenten, hé
Hier ook donker en sneeuw!quote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
Het is gewoon al donker.En sneeuw sneeuw
geen brokken nog?quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk, al die glijdende auto's door de straat. "vroem vroem" roetsj..
Hier is de straat gewoon natquote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk, al die glijdende auto's door de straat. "vroem vroem" roetsj..
hier zit er een om de boom heen gebogenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier zit er een om de boom heen gebogen
brandweer is erbij om los te knippen
?quote:15:22:31 23-11-08 9 G BRAN P 1 BEKNELLING Moldaudreef UTRECHT (UTR) Eenh: UTR702
811231522310708462 0708462 BRW Utrecht-Oost ( Post Voordorp TS-702 )
811231522310708460 0708460 BRW Utrecht-Oost ( Kazernealarm Post Voordorp )
811231522310708441 0708441 BRW Utrecht-Stad ( OvD )
811231522310706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
Nee, ze moeten altijd remmen op de kruising, daar ligt zo'n bol ding, waar ze gedeeltelijk overheen moeten.quote:
Die zien ze niet in het donker en onder de sneeuwquote:Op zondag 23 november 2008 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, ze moeten altijd remmen op de kruising, daar ligt zo'n bol ding, waar ze gedeeltelijk overheen moeten.
Dus hard kunnen ze toch al niet.
En dan zijn ze nu nog bezig met losknippenquote:
Grote sneeuwbal in het midden leggenquote:Op zondag 23 november 2008 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ze moeten altijd remmen op de kruising, daar ligt zo'n bol ding, waar ze gedeeltelijk overheen moeten.
Dus hard kunnen ze toch al niet. Maar het slipt lekker.
Het grote "Er is iets down topic" #37quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Thomas Crown kijken en nu testbeeld.
dat ligt niet aan ziggoquote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Ziggo.
Thomas Crown kijken en nu testbeeld.
Ben maar de was gaan opruimen, moet daarvoor alleen een trap omlaag en dan twee omhoog.pffffffff
O dat is niet zo belangrijk, ik doe er verder toch niets mee.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het grote "Er is iets down topic" #37
Ik kijk nu maar naar BRT1, leuk taaltje.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt niet aan ziggo
hier zijn alle satelietzenders van de buis af
komt door t weer
Sneeuwquote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef qu63 het volgende:
Stelletje etters zitten hier alle ramen te bekogelen met sneeuw
Jaquote:
Hoekhuis met uitzicht op straat waar kiddo's lopen die zich vervelen, licht aan en gordijnen open, etc..quote:Maar waarom jullie huis?
Mjaquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
Het is 22 uur, kids horen binnen te zijn.
Ik was er 5 minuten later dan normaal, maar de NS heeft me wel eens langer laten wachtenquote:Op maandag 24 november 2008 08:43 schreef leonieke het volgende:
Zonder problemen op het werk geraakt... Nu maar hopen dat ik vanavond op dezelfde manier naar huis kan
Dan vond je mannetje het waarschijnlijk nodig.quote:Op maandag 24 november 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
ik ben net tot de ontdekking gekomen dat als ik wou gaan werken vandaag ik niet weg kan
mn mannetje heeft de auto meegenomen, gaat er maar gewoon vanuit dat ik ziek in mn bedje blijf
Dat is natuurlijk niet zo fijn, maar vijf minuten is geen ramp héquote:Op maandag 24 november 2008 08:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik was er 5 minuten later dan normaal, maar de NS heeft me wel eens langer laten wachten
Alleen nu stond ik wel vol op de wind, dat was wel wat fris
quote:Op maandag 24 november 2008 09:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vond je mannetje het waarschijnlijk nodig.Of schat hij je zo slecht in?
Goedemorgen.
Gratis slipcursus?quote:Op maandag 24 november 2008 09:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo fijn, maar vijf minuten is geen ramp hé![]()
Ze voorspellen weer sneeuw voor deze namiddagDat is wel wat minder leuk aangezien ik geen zin heb om naar huis te glijden.
Hoi Fles.quote:Op maandag 24 november 2008 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen zin om ook maar iets uit te voeren vandaag.
Qutie.quote:
Misschien leek hem dat ook wel een beter plan, even uitzieken nog, lekker thuis en daarbij werken.quote:Op maandag 24 november 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
beide denk ik eigenlijk
maar ik kan natuurlijk ook nog gewoon thuis werken
nu eerst maar opstaan en de hond uitlaten en dan eens kijken hoe het gaat
En als je moet remmen, niet aan je stuur gaan draaienquote:Op maandag 24 november 2008 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat het uit![]()
Nee, dat wordt gewoon heel traag naar huis rijden zodat ik nergens moet remmen
Ah nee, want dan begint mijn auto al vanzelf rond te draaienquote:Op maandag 24 november 2008 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
En als je moet remmen, niet aan je stuur gaan draaien
Dat ben ik nu aan het uitproberen. Het gaat al ruim een uur goedquote:Op maandag 24 november 2008 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Fles.
Valt het op als je dat gaat uitvoeren? Dat niets.![]()
Juist wel joh, dat geeft mooie effecten.quote:Op maandag 24 november 2008 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
En als je moet remmen, niet aan je stuur gaan draaien
Je bent meer van het leedvermaak geloof ikquote:Op maandag 24 november 2008 09:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist wel joh, dat geeft mooie effecten.
Nee, als er ongelukken gebeuren vind ik het niet meer leuk. Maar dat glijden met de auto over de straat heeft wel iets.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bent meer van het leedvermaak geloof ik
Heb jij wel eens een slipcursus gevolgd?quote:Op maandag 24 november 2008 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, als er ongelukken gebeuren vind ik het niet meer leuk. Maar dat glijden met de auto over de straat heeft wel iets.
Nee, maar wel al een paar keer met de auto zo'n leuke stunten gemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 09:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een slipcursus gevolgd?
Ik ookquote:Op maandag 24 november 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, maar wel al een paar keer met de auto zo'n leuke stunten gemaakt.(hartverlamming even negerende)
Is spannend he.quote:
Das best schrikken jaquote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is spannend he.Een keer (geen sneeuw) , bracht ik een vriend naar zijn werk, ik ging mijn toenmalige vriend ophalen, werkten beide bij dezelfde werkgever dus makkelijk een droppen ander halen.
Zag alleen de afrit te laat, dus op het laatste moment naar rechts door een plas water.
Zoef daar ging die kleine bak, draaien als een tol. Vriend naast me hield het dashboard vast.
Stond net langs de rand van de afrit die erg diep naar beneden ging stil en wij " Pffffffffffffffff" gelijk op
dat moment kwam er een vrachtwagen voor onze neus langs, met een hele zware claxon.
Toen ging mijn rikketik wel een stukje sneller ja.
Jaja.quote:
Gisteren lekker in de nog verse sneeuw gewandeld. Lekker rustig buiten. En een donkergrijze luchtquote:
da's wel schrikken jaquote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is spannend he.Een keer (geen sneeuw) , bracht ik een vriend naar zijn werk, ik ging mijn toenmalige vriend ophalen, werkten beide bij dezelfde werkgever dus makkelijk een droppen ander halen.
Zag alleen de afrit te laat, dus op het laatste moment naar rechts door een plas water.
Zoef daar ging die kleine bak, draaien als een tol. Vriend naast me hield het dashboard vast.
Stond net langs de rand van de afrit die erg diep naar beneden ging stil en wij " Pffffffffffffffff" gelijk op
dat moment kwam er een vrachtwagen voor onze neus langs, met een hele zware claxon.
Toen ging mijn rikketik wel een stukje sneller ja.
Ja precies!quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef Pheno het volgende:
Ik vind in de sneeuw auto rijden het leukst wat er is
Het gevoel dat je niet alleen op je autosnufjes moet gaan vertrouwen
quote:Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik vind de auto van mn zusje ook leuk om te rijden, die heeft ook 0,0 technologie
Een fiat cinquecento sporting uit '92 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |