En dan zijn ze nu nog bezig met losknippenquote:
Grote sneeuwbal in het midden leggenquote:Op zondag 23 november 2008 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ze moeten altijd remmen op de kruising, daar ligt zo'n bol ding, waar ze gedeeltelijk overheen moeten.
Dus hard kunnen ze toch al niet. Maar het slipt lekker.
Het grote "Er is iets down topic" #37quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Thomas Crown kijken en nu testbeeld.
dat ligt niet aan ziggoquote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Ziggo.
Thomas Crown kijken en nu testbeeld.
Ben maar de was gaan opruimen, moet daarvoor alleen een trap omlaag en dan twee omhoog.pffffffff
O dat is niet zo belangrijk, ik doe er verder toch niets mee.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het grote "Er is iets down topic" #37
Ik kijk nu maar naar BRT1, leuk taaltje.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt niet aan ziggo
hier zijn alle satelietzenders van de buis af
komt door t weer
Sneeuwquote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef qu63 het volgende:
Stelletje etters zitten hier alle ramen te bekogelen met sneeuw
Jaquote:
Hoekhuis met uitzicht op straat waar kiddo's lopen die zich vervelen, licht aan en gordijnen open, etc..quote:Maar waarom jullie huis?
Mjaquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
Het is 22 uur, kids horen binnen te zijn.
Ik was er 5 minuten later dan normaal, maar de NS heeft me wel eens langer laten wachtenquote:Op maandag 24 november 2008 08:43 schreef leonieke het volgende:
Zonder problemen op het werk geraakt... Nu maar hopen dat ik vanavond op dezelfde manier naar huis kan
Dan vond je mannetje het waarschijnlijk nodig.quote:Op maandag 24 november 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
ik ben net tot de ontdekking gekomen dat als ik wou gaan werken vandaag ik niet weg kan
mn mannetje heeft de auto meegenomen, gaat er maar gewoon vanuit dat ik ziek in mn bedje blijf
Dat is natuurlijk niet zo fijn, maar vijf minuten is geen ramp héquote:Op maandag 24 november 2008 08:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik was er 5 minuten later dan normaal, maar de NS heeft me wel eens langer laten wachten
Alleen nu stond ik wel vol op de wind, dat was wel wat fris
quote:Op maandag 24 november 2008 09:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vond je mannetje het waarschijnlijk nodig.Of schat hij je zo slecht in?
Goedemorgen.
Gratis slipcursus?quote:Op maandag 24 november 2008 09:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo fijn, maar vijf minuten is geen ramp hé![]()
Ze voorspellen weer sneeuw voor deze namiddagDat is wel wat minder leuk aangezien ik geen zin heb om naar huis te glijden.
Hoi Fles.quote:Op maandag 24 november 2008 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen zin om ook maar iets uit te voeren vandaag.
Qutie.quote:
Misschien leek hem dat ook wel een beter plan, even uitzieken nog, lekker thuis en daarbij werken.quote:Op maandag 24 november 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
beide denk ik eigenlijk
maar ik kan natuurlijk ook nog gewoon thuis werken
nu eerst maar opstaan en de hond uitlaten en dan eens kijken hoe het gaat
En als je moet remmen, niet aan je stuur gaan draaienquote:Op maandag 24 november 2008 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat het uit![]()
Nee, dat wordt gewoon heel traag naar huis rijden zodat ik nergens moet remmen
Ah nee, want dan begint mijn auto al vanzelf rond te draaienquote:Op maandag 24 november 2008 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
En als je moet remmen, niet aan je stuur gaan draaien
Dat ben ik nu aan het uitproberen. Het gaat al ruim een uur goedquote:Op maandag 24 november 2008 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Fles.
Valt het op als je dat gaat uitvoeren? Dat niets.![]()
Juist wel joh, dat geeft mooie effecten.quote:Op maandag 24 november 2008 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
En als je moet remmen, niet aan je stuur gaan draaien
Je bent meer van het leedvermaak geloof ikquote:Op maandag 24 november 2008 09:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist wel joh, dat geeft mooie effecten.
Nee, als er ongelukken gebeuren vind ik het niet meer leuk. Maar dat glijden met de auto over de straat heeft wel iets.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bent meer van het leedvermaak geloof ik
Heb jij wel eens een slipcursus gevolgd?quote:Op maandag 24 november 2008 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, als er ongelukken gebeuren vind ik het niet meer leuk. Maar dat glijden met de auto over de straat heeft wel iets.
Nee, maar wel al een paar keer met de auto zo'n leuke stunten gemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 09:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een slipcursus gevolgd?
Ik ookquote:Op maandag 24 november 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, maar wel al een paar keer met de auto zo'n leuke stunten gemaakt.(hartverlamming even negerende)
Is spannend he.quote:
Das best schrikken jaquote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is spannend he.Een keer (geen sneeuw) , bracht ik een vriend naar zijn werk, ik ging mijn toenmalige vriend ophalen, werkten beide bij dezelfde werkgever dus makkelijk een droppen ander halen.
Zag alleen de afrit te laat, dus op het laatste moment naar rechts door een plas water.
Zoef daar ging die kleine bak, draaien als een tol. Vriend naast me hield het dashboard vast.
Stond net langs de rand van de afrit die erg diep naar beneden ging stil en wij " Pffffffffffffffff" gelijk op
dat moment kwam er een vrachtwagen voor onze neus langs, met een hele zware claxon.
Toen ging mijn rikketik wel een stukje sneller ja.
Jaja.quote:
Gisteren lekker in de nog verse sneeuw gewandeld. Lekker rustig buiten. En een donkergrijze luchtquote:
da's wel schrikken jaquote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is spannend he.Een keer (geen sneeuw) , bracht ik een vriend naar zijn werk, ik ging mijn toenmalige vriend ophalen, werkten beide bij dezelfde werkgever dus makkelijk een droppen ander halen.
Zag alleen de afrit te laat, dus op het laatste moment naar rechts door een plas water.
Zoef daar ging die kleine bak, draaien als een tol. Vriend naast me hield het dashboard vast.
Stond net langs de rand van de afrit die erg diep naar beneden ging stil en wij " Pffffffffffffffff" gelijk op
dat moment kwam er een vrachtwagen voor onze neus langs, met een hele zware claxon.
Toen ging mijn rikketik wel een stukje sneller ja.
Ja precies!quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef Pheno het volgende:
Ik vind in de sneeuw auto rijden het leukst wat er is
Het gevoel dat je niet alleen op je autosnufjes moet gaan vertrouwen
quote:Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik vind de auto van mn zusje ook leuk om te rijden, die heeft ook 0,0 technologie
Een fiat cinquecento sporting uit '92 ofzo
das best sportiefquote:Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik reed in zoiets toen, daar zit ook niets in hoor, het is nu een oldtimer. http://www.difulvioracing(...)/1974-fiat-x-1-9.jpg
Ja he, die labjes zijn me een handvol. Gisteren liet Noukie me nog glijden toen ze een ander hond zag.quote:Op maandag 24 november 2008 10:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's wel schrikken ja
in de sneeuw ronja uitlaten is best moeilijk
Als die auto ook nog reed was het helemaal tof geweest. Je hond met de auto uitlaten, maar dan andersquote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he, die labjes zijn me een handvol. Gisteren liet Noukie me nog glijden toen ze een ander hond zag.
Zo'n kleine uhmmm wat is het voor soort, bulletjes noem ik het altijd.
Ik me vasthouden aan een auto zodat ik wat vastigheid had.
quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die auto ook nog reed was het helemaal tof geweest. Je hond met de auto uitlaten, maar dan anders
ben gelukkig geen andere hond tegen gekomen dan laat ik haar gewoon losquote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he, die labjes zijn me een handvol. Gisteren liet Noukie me nog glijden toen ze een ander hond zag.
Ik vrees dat je dat bij onze hond niet had moeten doen. Lief beest, behalve tegen andere honden. Ik snap dat je weinig keus hebt, maar niet elke hond is aardig tegen andere beestenquote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben gelukkig geen andere hond tegen gekomen dan laat ik haar gewoon los
da's waarquote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dat bij onze hond niet had moeten doen. Lief beest, behalve tegen andere honden. Ik snap dat je weinig keus hebt, maar niet elke hond is aardig tegen andere beesten
quote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheidquote:
Wat voor soort hebben jullie dan??quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dat bij onze hond niet had moeten doen. Lief beest, behalve tegen andere honden. Ik snap dat je weinig keus hebt, maar niet elke hond is aardig tegen andere beesten
Een dode, alweer een tijdje.quote:Op maandag 24 november 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor soort hebben jullie dan??
En waarom er zelf in zitten? Gewoon een parcours met mooie kombochten uitzoeken en dan in D zettenquote:Op maandag 24 november 2008 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan nog zelf de riem vasthoudenDie kan je ook wel om je spiegel knopen natuurlijk.
Best te snappen ookquote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
ik stap echt niet met dit weer in de auto, als ik iets moet vandaag dan maar met de bus/trein etc.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dode, alweer een tijdje.
Maar het was een kruising tussen een mechelse/tevurense herder.
Ik wou dat ik dat ook kon doen... Maar sowieso moet ik de auto in vooraleer ik ergens kan geraken. Binnen een paar weken zal dat allemaal beteren, wonen we op 500m van een stationnetjequote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
ik stap echt niet met dit weer in de auto, als ik iets moet vandaag dan maar met de bus/trein etc.
dan maar een dagje vrij nemenquote:Op maandag 24 november 2008 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook kon doen... Maar sowieso moet ik de auto in vooraleer ik ergens kan geraken.
das wel weer lekkerquote:Binnen een paar weken zal dat allemaal beteren, wonen we op 500m van een stationnetje![]()
k hoop t niet voor jequote:Binnen een paar wekenik word officieel gek
quote:
zometeen maar eens bellen voor een afspraak bij de kvkquote:Hoi!
Dat vrijnemen doe ik de komende weken elke dinsdag en vanaf 15 december ben ik officieel in verlof. Het komt wel goedquote:Op maandag 24 november 2008 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan maar een dagje vrij nemen
[..]
das wel weer lekker
[..]
k hoop t niet voor je
Precies. Namelijk neukenquote:Op maandag 24 november 2008 12:19 schreef leonieke het volgende:
Dan hebben we officieel nog één iets waar we ons volledig op richten
quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
kan geen afspraak maken
kan gewoon binnenlopen
de eerste keer dat ik gebeld heb kreeg ik te horen dat je een afspraak moest makenquote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan zat jij mij nog wel te vertellen dat ik eerst een afspraak moest maken!
Nouja, veel succes in ieder geval
ah, sorry danquote:Op maandag 24 november 2008 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik gebeld heb kreeg ik te horen dat je een afspraak moest maken
maar voor de vragen die ik nu heb, hoef je maar binnen te lopen
Ow. Da's dan wel weer een beetje jammerquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef leonieke het volgende:
En dan mag het nog niet té vaak zijn ook![]()
nee daar begon die meneer niet aanquote:Op maandag 24 november 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah, sorry dan
Maar konden ze die vragen ook niet per telefoon beantwoorden dan?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Je hebt werk, je kan op internet. Dus niet zeuren.
het is 'werk' he.. En ik ben hier al vanaf half 9!quote:Op maandag 24 november 2008 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Je hebt werk, je kan op internet. Dus niet zeuren.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is 'werk' he.. En ik ben hier al vanaf half 9!
Maar ik ga zo mn spullen pakken
Hey.quote:
Tja, nadeel van fulltime werken en opleiding enz....quote:Op maandag 24 november 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is 'werk' he.. En ik ben hier al vanaf half 9!
Maar ik ga zo mn spullen pakken
niet veel om te klagen vandaagquote:
nee dat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |