Ik in eerste instantie ookquote:Op zondag 16 november 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat noemt men een kapsalon?Ik moest aan een kapper denken.
Die het dan op zn minst goedquote:verwijderde reactie
Hoi!quote:Op zondag 16 november 2008 16:14 schreef Ynske het volgende:
moggeh
whoot ik kan al sinterklaas liedjes fluiten
Moe van de sinterklaasliedjes?quote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef Ynske het volgende:
pfff ben moe
morgen weer terug richting Utrecht, lekker rustigmaar ook wel weer ongezellig...
moe van de actieve dag gister en vanmorgen met mn nichtjequote:
tis geen wolkquote:Ik vind je wolkje zo wel leuker eigenlijk
k zit te wachten tot mams terug komt van een verjaardag, eten we broodjesquote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef qu63 het volgende:
Net roergebakken spruitjes met spekjes gehad
Maar wel een gezellige dag!quote:Op zondag 16 november 2008 18:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
moe van de actieve dag gister en vanmorgen met mn nichtje
Oepsquote:tis geen wolktis een kwal
Pilaf ken ik dan weer nietquote:Op zondag 16 november 2008 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zit te wachten tot mams terug komt van een verjaardag, eten we broodjes
vanmiddag met paps mee pilaf gegeten
iddquote:
dat klinkt als een goed plan!quote:Op maandag 17 november 2008 08:25 schreef leonieke het volgende:
Qu![]()
![]()
Maar om toch wat goed nieuws te brengen, als mijn baas akkoord is met mijn voorstel tot verlof moet ik nog 3 weken en 1 dag werken dit jaar (wel verspreid over 4 weken). En dan zou ik drie weken vakantie hebben vanaf 13 december
eigenlijk wel maar als je er recht op heb zou ik het ook zeker doen!quote:Op maandag 17 november 2008 08:31 schreef leonieke het volgende:
Veel problemen moet hij er alleszins niet van maken, want ik kan eigenlijk nog 6 weken thuis blijven dit jaar als ik al mijn verlof en overuren optel.
Als hij niet akkoord is, formuleer ik wel een ander (en voor hem slechter) voorstelKlinkt eigenlijk wel gemeen hé...?
quote:
Mja, ik voorspel weinig problemen, al weet je natuurlijk nooit in welk humeur hij isquote:Op maandag 17 november 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar als je er recht op heb zou ik het ook zeker doen!
dan hoop ik dat hij in een goed humeur is!quote:Op maandag 17 november 2008 08:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik voorspel weinig problemen, al weet je natuurlijk nooit in welk humeur hij is
Ben weer op kantoorquote:Op maandag 17 november 2008 08:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Qu had me gewoon nog eens persoonlijk aangesproken, dus nog even persoonlijk goeiemorgen terug![]()
Alles goed met jou?
quote:Op maandag 17 november 2008 09:16 schreef qu63 het volgende:
FlesGevangene ontsnapt in kartonnen doos class="spoiler">Helaas geen Belg
Ga eens foto's posten in je topic dan!quote:Op maandag 17 november 2008 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Over uurtje weer klussen in het flatje
Verven van het plafond zal vanochtend gedaan worden. 't Wordt een behoorlijke klus, maar heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |