Nietusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef MadGuy het volgende:
Juist ja, Matthijs, je hoort het goed. Hans Liberg is stom!
Lage hangzak die onder z'n komt uit hingquote:
Matthijs verstond "hangstak".quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lage hangzak die onder z'n komt uit hing
Dat dus en tevens tvp.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Dries Roelvink is echt diep gezonken, wanhopig gewoon als je zo'n film maakt.![]()
Zou je zeggen dat de koek een beetje op was?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:10 schreef broer het volgende:
Goeie uitzending - maar liefst twee gesprekken waar Van Nieuwkerk volstrekt niet uit kwam.
Ik vraag me af in hoeverre sommige kijkers blasé zijn geworden of dat de formule inmiddels is uitgewerkt. Valt me op dat er de laatste tijd enorm veel vage kunstonderwerpen aan bod komen, plus dat het hele Parool wordt leeggejat voor onderwerpen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:28 schreef broer het volgende:
Volgens mij zijn we juist aan een hele nieuwe koek begonnen.
Andere koek, dat wel...
Ik lees het Parool niet (is dat een verplichte krant?), dus ik weet niet of dat waar is, maar ik kan me wel voorstellen dat de redactie gemakzuchtig is en dus haar onderwerpen gewoon uit de krant haalt. Dat het dan het Parool is, kan ik me met de geschiedenis van Van Nieuwkerk ook nog wel voorstellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre sommige kijkers blasé zijn geworden of dat de formule inmiddels is uitgewerkt. Valt me op dat er de laatste tijd enorm veel vage kunstonderwerpen aan bod komen, plus dat het hele Parool wordt leeggejat voor onderwerpen.
Die film was ook echt om te huilen.. hoe Dries zichzelf verkooptquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:27 schreef Peter88Online het volgende:
Ik denk niet dat de koek op is bij DWDD. Maar waarom ze nou zo nodig zo´n iemand als dires roelvink uit moeten nodigen. Jammer, want van dat soort mediageile c-artiesten krijgen al te veel aandacht. Dat gesprek met hem gisteren in DWDD was echt vreselijk
Idd, van Nieuwkerk heeft een trucje. En dat trucje is dat het gesprek op zijn manier moet gaan. Als dat niet lukt, dan krijg je een gesprek wat niet loopt en dat zie je steeds vaker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:00 schreef broer het volgende:
Verder vind ik het nogal onzin dat de koek op zou zijn. Van Nieuwkerk heeft een trucje, dat was al vanaf het begin bekend. Als je het vaak ziet, herken je het trucje wel en wil je iets nieuws. Maar het programma is nog steeds net zo goed - of slecht - als het twee jaar geleden was. De perceptie van de fanatieke kijker verandert, niet het niveau van het programma.
Dan laat je lekker verassen welke gasten er zijn/komenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:39 schreef Nouk het volgende:
Jammer, want ik ga morgen erheen en ik ben benieuwd.
Ja, ik hoop met je mee dat Daphne er is..maar hij zei er niks over wie morgen komen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Nouk het volgende:
Ik hoop dat Daphne er is. Misschien kan je even met me mee hopen.
Gokje: Middelkoop. (Hij zal nu ING wel het graf in gaan proberen te pratenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:36 schreef Nouk het volgende:
Weet iemand wie de gasten van maandag zijn?
Wat hebben ze daar ineens bij DWDD sinds de afgelopen week? Eerst Dries fucking Roelvink, en nu Bauer en Marianne Weberquote:Gasten maandag 20 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Li Edelkoort, Linda van der Steen, Frans Bauer en Marianne Weber. Zijn tafeldame is Halina Reijn.
De tafeldame is de actrice met het altijd vrolijke humeur Halina Reijn.
Frans Bauer en Marianne Weber schuiven aan om te praten over hun nieuwe duettenalbum, getiteld 'Frans en Marianne'. Hun single 'Als ik met jou op wolken zweef' doet het op dit moment al erg goed in de single-top-100.
Omdat het deze week de 'Dutch Design Week' is in Eindhoven, is Li Edelkoort te gast. Zij werd door 'Time Magazine' uitgeroepen tot een van de vijfentwintig invloedrijkste mensen in de mode.
Actrice en filmmaakster Linda van der Steen schuift aan om te praten over haar bijdrage aan het filmproject van Paulo Coelho. Door middel van een prijsvraag riep de Braziliaanse ster-schrijver en levenskunstenaar mensen op een hoofdstuk te verfilmen van zijn roman 'De heks van Portobello'. Linda's bijdrage werd geselecteerd en zal deel uitmaken van de uiteindelijk speelfilm. Ook won zij een geldprijs.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
PIG 05049quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:07 schreef Redux het volgende:
Hoe heet dat boek over het varken nou?
Nouk, heb je leuke avond gehad bij DWDD?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:09 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het best gezellig met Frans & Marianne.
Ik heb het niet gezien maar wat is er zo raar aan die vraag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:52 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij kwam Frans goed weg met zijn vraag waar Halina een poliep had gehad... Hij kon net doen alsof het een grapje was maar volgens mij meende hij de vraag serieus..![]()
Weer die Jort Kelderquote:Gasten dinsdag 21 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Giovanca en Prem Radhakishun. Zijn tafelheer is Jort Kelder.
Journalist en presentator Jort Kelder is vanavond de tafelheer. In tegenstelling tot ING heeft hij waarschijnlijk geen kapitaalinjectie nodig, en zal dus weer met een positieve instelling aan tafel zitten.
Volgende week gaat de film 'W' van Oliver Stone in première. De film gaat over de huidige president van de VS George W Bush. Voor DWDD bekeek journalist Pieter van Os de film en vanavond geeft hij zijn commentaar.
Zangeres Giovanca is zojuist teruggekeerd uit Japan. Daar heeft ze een grote hit gehad met het nummer 'On my way'. Ook in Nederland doen haar liedjes, een mix van soul en jazz, het uitstekend. In de uitzending speelt ze haar nieuwste single 'Joyride'.
Morgen start het vijfde seizoen van het televisieprogramma 'Premtime'. Presentator Prem Radhakishun toetst hierin de kwaliteit van onze multiculturele samenleving, aan de hand van gevoelige thema's als criminaliteit en discriminatie. Vanavond schuift hij aan en geeft hij zijn kijk op de huidige maatschappij.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Geen idee, maar het lijkt me dat die gast niet verzekerd is, omdat ie zn auto laat besturen door iemand zonder rijbewijs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker dan...........![]()
Hoe is dat uiteindelijk afgehandeld?
Nog een hele kunst om op die manier schade te veroorzaken.
Ja was heel leuk en gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nouk, heb je leuke avond gehad bij DWDD?!
Ik kijk vannacht.quote:
Ze liep weer weg tijdens een interviewtje van de Jakhalzen waarin vragen werden gesteld waarom ze zo onzichtbaar was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk vannacht.
Wat deed ze of deed ze niet ?
Haha, wat leuk veel in beeld geweest.. gingen jullie die avond ook naar P&W toe?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja was heel leuk en gezellig. Geinig om een keer te zien hoe het allemaal werkt.
We zaten wel precies achter Matthijs dus onwijs in beeld steeds.
Leuke gasten vanavondquote:Gasten woensdag 22 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Ireen Wüst, Raymond van het Groenewoud en Rob Kamphues. Zijn tafelheer is Koos Postema.
TV-persoonlijkheid Koos Postema is vanavond de tafelheer. Tegenwoordig is de 76-jarige oud-presentator van ondermeer 'Klasgenoten' actief als ceremoniemeester en gastspreker.
Vandaag is de officiële start van het schaatsseizoen. Dit wordt gevierd met een feestelijke opening in Heerenveen, Enschede, Den Haag en Utrecht. Schaatsster Ireen Wüst doet vrolijk mee aan het festijn en vertelt vanavond over haar dag én over haar zeer intensieve seizoensvoorbereiding.
Het lied ‘Twee Meisjes’ van zanger Raymond van het Groenewoud werd vorig jaar uitgeroepen tot beste Vlaamse lied aller tijden. Nu is er een boek uit met de titel 'Twee Meisjes', een selectie uit Raymonds liedteksten van de afgelopen 40 jaar. Vanavond schuift hij met zijn teksten en zijn gitaar aan bij Matthijs.
Afgelopen zondag keken er meer dan twee miljoen mensen naar 'De Reünie', het televisieprogramma waarin presentator Rob Kamphues met een oude klas terug kijkt naar hun schooltijd. Hij vertelt vanavond over dit ongelofelijke succes.
En de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV'!
Koos is een ikoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Postema vind ik best een goede tafelheer
Hij zegt tenminste wat
Sommige tafelmensen zeggen 2 zinnetjes ofzo :")
Een beetje plagen mag toch wel zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:45 schreef Wickedangel het volgende:
Opvallend hoe Van Nieuwkerk het altijd weer nodig vindt om Postema erop te wijzen dat hij niet meer de jongste is. Bij dat oude vrouwtje: "Van jouw leeftijd, Koos!"
Echt iedere keer. En die Postema blijft maar terugkomenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef Jovatov het volgende:
Een beetje plagen mag toch wel zeker?
Omdat ie zelf ook wel weet (anders dan jij blijkbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt iedere keer. En die Postema blijft maar terugkomen
Vanavond was iig een leuke uitzending! Jammer dat er voetbal wasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een beetje plagen mag toch wel zeker?
Leuke aflevering, Rob Kamphues is tof
quote:Gasten donderdag 23 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Deborah Gravenstijn, Kees 't Hart, Vincent Icke en Felix Rottenberg. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
Publicist Jan Mulder is de tafelheer en zal wederom zijn kritisch-humoristische klaagzangen over de tafel doen klinken.
Judoka Deborah Gravenstijn, zelf ook militair, heeft een week Afghanistan achter de rug, alwaar ze o.a. judo-clinics gaf. Ze schuift aan voor een gesprek over haar ervaringen daar.
Van schrijver Kees 't Hart verschijnt vandaag bij uitgeverij Querido een roman getiteld 'De keizer en de astroloog'. Het is een mengeling van fictie en non-fictie, spelend in Doorn ten tijde dat de verbannen Duitse Keizer Willem II daar zijn hofhouding voerde.
Politiek dier en publicist Felix Rottenberg praat ons bij over de Amerikaanse verkiezingen. Zijn er nog onverwachte verschuivingen opgetreden na de toespraak van Colin Powell?
Op 'De stoel van Steinz' neemt sterrenkundige Vincent Icke plaats. Hij zal een persoon of gebeurtenis uit de actualiteit verbinden met iets uit de kunst, literatuur of muziek.
Vond ik ook, hij liet Felix niet eens uitpraten hij leek Youri wel, of Youri lijkt op zijn vaderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef marcodej het volgende:
Normaal kan ik Jan wel waarderen, maar dit keer was hij echt superirritant... Vooral tegen Rottenberg...
We weten nu in elk geval wel waarom Youri zijn zinnen nooit afmaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Vond ik ook, hij liet Felix niet eens uitpraten hij leek Youri wel, of Youri lijkt op zijn vader
En fokke en sukke was ook brilliant. Eindelijk weer wat beter niveau na afgelopen weekquote:
Ja echt wel, Fred Oster ziet er wel ouder uit..Da's heel verschil met 1976 ze lieten nog een fragementje van hem zien!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
Fred Oster ziet er ook geen dag ouder uit!
Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Luutgaert het volgende:
Laten ze nou elke keer dezelfde filmpjes zien ofzo? Ik krijg telkens van die déjà vu's, net ook met dat Ron Howard filmpje, lieten ze dat vorige week ook al niet zien?
Hij was duidelijk gecharmeerd van haarquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:22 schreef Suko het volgende:
Ik vond het zo maar een leuke uitzending, en die Mw. van Loon, hilarisch mens en zo 'gewoon' gebleven...zodanig dat Matthijs er niet zo'n raad mee wist, Hugo wel...
Hij zegt idd vrij weinig als tafelheer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:20 schreef Dos37 het volgende:
Hugo heeft geen woord gezegd het laatste gesprek
Nou geweldig als ik financieel nieuws wil zien kijk ik wel rtl zquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:32 schreef pberends het volgende:
Goed trouwens dat DWDD een contract heeft afgesloten metWillem Middelkoop
.
Eerst hoorde je nooit wat over de economie in DWDD, maar nu zijn al die geitewollensokken figuren ook bijgespijkerd.
Vrijdag was het mooi, toen Middelkoop te gast was, en Marc Marie het hele interview geen woord zei.
Dan ga je maar ONM kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou geweldig als ik financieel nieuws wil zien kijk ik wel rtl z
quote:Gasten dinsdag 28 oktober 2008
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt René van der Gijp, Michiel Plomp, Ernestina van de Noort en Jan Mulder. Zijn tafeldame is Sophie Hilbrand.
De beminnelijke BNN-presentatrice Sophie Hilbrand is vanavond wederom tafeldame van Matthijs. Zij zal de gesprekken met haar vrolijke kwinkslagen opfleuren.
Analyticus en oud-voetballer René van der Gijp is regelmatig te zien in het praatprogramma Voetbal International. Voor DWDD beschouwt hij vanavond de situatie rondom trainer Willem van Hanegem. Hij zit thuis met griep, terwijl het binnen zijn club FC Utrecht rommelt.
Hoofdconservator Michiel Plomp is een gelukkig man, vandaag is bekend gemaakt 'zijn' Teylers Museum er in geslaagd is het schilderij 'Wintergezicht met schaatsers' van Johan Barthold Jongkind te kopen. Met het werk van deze veelzijdige en internationaal gewaardeerde kunstenaar maakt het museum zijn overzicht van de schilderkunst van de negentiende eeuw compleet. Teylers Museum te Haarlem is sinds februari een van de begunstigden van de BankGiro Loterij, waardoor er nu extra geld beschikbaar is voor deze aankoop.
Hispanist en journalist Ernestina van de Noort komt langs naar aanleiding van de Flamenco-biënnale, die tweejaarlijks gehouden wordt in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Met concerten, films, documentaires, exposities, lezingen en debatten over deze temperamantvolle, Spaanse danskunst.
Zet u zich maar weer schrap, want zoals altijd aan het einde van de maand, komt columnist Jan Mulder langs in de studio om zijn vijf grootste ergernissen uit de media met ons te delen.
Tot aan de verkiezingen zullen 'De jakhalzen' regelmatig vanuit Amerika berichten. Naar aanleiding van de presidentsverkiezingen is Jakhals Frank daar nu gestationeerd. Frank blijkt naast presentatietalenten trouwens ook over onvermoede schrijfvaardigheden te beschikken, zoals mag blijken uit het blog dat hij speciaal voor DWDD bijhoudt. Hierin aandacht voor achtergronden, reisgevoelens, en nog meer ontstellende USA-waarnemingen die hij voor zijn Hollandse kijkers bijelkaar sprokkelt.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Vandaag ook weer een inzending gestuurd over die man die in MBH in z'n eigen grafkist viel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb lekker een tip over man bijt hond gestuurd voor de tv draait door
Ik heb lekker een tas gewonnen met DVD's van DWDDquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb lekker een tip over man bijt hond gestuurd voor de tv draait door
Oh die prijs bestaat dus wel echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik heb lekker een tas gewonnen met DVD's van DWDD.
Wel heel erg jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Wat een rare voice-over van Martijn Krabbé!
Wat een humor. Verschrikkelijk.quote:
Huiliequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een humor. Verschrikkelijk.
Geen "grappen" (voor zover je dit een grap kan noemen) over Daphne!
Ik zou 'Spacecake' schrijven. Met als enige doel iedereen hier te shocken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een humor. Verschrikkelijk.
Geen "grappen" (voor zover je dit een grap kan noemen) over Daphne!
tja ze zijn echt nooit echt duidelijk wat eerst komt, of ben je al een ervaringsdeskundige?quote:
Ja duurt weer lang vannachtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
tja ze zijn echt nooit echt duidelijk wat eerst komt, of ben je al een ervaringsdeskundige?
Tong kan inderdaad uitslapenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef sander89 het volgende:
Na ik hoop komende jaren dat nog niet te weten, morgen moet ik ook weer om 7.30 op, dus ik ga toch maar is slapen.![]()
Tong80 hoeft volgens mij nooit vroeg op?![]()
![]()
quote:Gasten woensdag 29 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Dick Berlijn, Hans Eysvogel, Renske Taminiau, Nico Dijkshoorn, Erik van Muiswinkel en de rest van de cast van 'Ben Hur'. Zijn tafeldame is Daphne Bunskoek.
Daphne Bunskoek is vanavond de tafeldame van Matthijs. Ook is ze aanstaande vrijdag te zien als kandidaat in De Nationale BNN Test, waarin het 10-jarige jubileum van de jongerenomroep gevierd wordt.
Voormalig Commandant der Strijdkrachten Dick Berlijn maakte deze zomer een fietstocht naar het Spaanse bedevaartsoord Santiago de Compostela. In 24 dagen fietste hij duizenden kilometer, helemaal in zijn eentje.
De biografie van oud-verslaggever Hans Eysvogel komt uit: '1000 paarden en een prins'. Het leven van de inmiddels 80-jarige commentator tekent zich vooral door de paardensport, van military tot jumping en de paardenraces. Ook had hij een bijzondere band met Prins Bernhard. Vanavond schuift hij aan, wellicht herken je zijn gezicht niet, maar zijn stem zeker wel.
Een aantal jaar geleden stond derdejaarsstudent medicijnen Renske Taminiau bij een anatomiepracticum letterlijk met haar vingers in andermans hersenen, toen ze besloot haar studie te stoppen en zangeres te worden. Vanavond presenteert ze het resultaat van deze keuze, haar nieuw album 'Waiting To Be Told'.
Schrijver Nico Dijkshoorn breekt de week met kleine, lichte en humoristische gedichten.
Op 3 november gaat Ben Hur in première, de humoristische toneelbewerking van het verhaal over vriendschap, verraad, liefde en strijdwagens. De cast bestaat uit toneelgezelschap De Ploeg, met Viggo Waas en Peter Heerschop, aangevuld met onder anderen Erik van Muiswinkel. De volledige cast komt vanavond langs in de studio.
Vanavond wederom Jakhals Frank vanuit Amerika. Frank blijkt naast presentatietalenten trouwensook over onvermoede schrijfvaardigheden te beschikken.
Hij kwam in elk geval langsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een inzending gestuurd over die man die in MBH in z'n eigen grafkist viel?
remind me not to watch..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh morgen Jack spijkerman? ben benieuwd wat hij te vertellen heeft...
Ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Wie was er eigenlijk géén vriend van prins Bernhard?
Hitler.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Wie was er eigenlijk géén vriend van prins Bernhard?
quote:Gasten do 30 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Yvo de Boer, Dick Steffens (alias De Muis) en Jack Spijkerman. Zijn tafeldame is Steffie Kouters.
Journaliste Steffie Kouters, werkzaam voor de Volkskrant en (volgens velen) de beste interviewster van Nederland, is de tafeldame van vanavond.
Tussen de economische crisis en de Amerikaanse verkiezingen in, onderhandelt de wereld in Polen over een nieuw klimaatverdrag. Hoofd van de UNFCCC Yvo de Boer, die erbij zal zijn, nodigde met een filmpje de nieuwe president van de VS uit om ook naar Polen te komen:
25 jaar geleden, op 9 november 1983, werd Alfred Heineken samen met zijn chauffeur Ab Doderer ontvoerd. Er volgt een kat en muisspel tussen de politie en de ontvoerders. In de studio ontvangt Matthijs undercover-agent Dick Steffens (alias De Muis / De Haas) die destijds vier uur kris kras door Nederland reed met miljoenen aan contanten in zijn achterbak. Ook het tv-programma 'Reporter' besteedt vanavond ruim aandacht aan de gebeurtenis.
Het programma 'Saturday Night Live' is al meer dan 30 jaar een enorm succes in de Verenigde Staten. Maar nu, in de aanloop naar de verkiezingen, stijgen de kijkcijfers tot grote hoogte. Kenner en cabaretier Jack Spijkerman bespreekt het geheim achter dit succes...
Da's ook een beetje het punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:51 schreef DrDentz het volgende:
O zit er ook een tafeldame?
Aangezien niemand het genoemd heeft, wil ik hier alsnog een hele diepe buiging maken voor Hugo voor de mannier waarop hij Maurice de Hond neerzette als een onheilsprofeet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij zegt idd vrij weinig als tafelheer.
Hij zit er wel heel relaxt bij. Sowieso vond ik dat hele afbranden grote onzin, dus ik hoop dat hij nog wel een keer een mooi programma gaat makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef groenen het volgende:
Heeft Jack overal een biertje bij zich?
Maar Tina Fey niet herkennen is wel slecht imo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij zit er wel heel relaxt bij. Sowieso vond ik dat hele afbranden grote onzin, dus ik hoop dat hij nog wel een keer een mooi programma gaat maken
Hij is behoorlijk vrolijk ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij zit er wel heel relaxt bij. Sowieso vond ik dat hele afbranden grote onzin, dus ik hoop dat hij nog wel een keer een mooi programma gaat maken
Dat snap ik ook niet. SNL had gewoon al ervaring met Tina. Ze hebben niet intensief gezocht naar een perfecte look a like. Tina was vorig seizoenook al zelfs een keer te gast.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar Tina Fey niet herkennen is wel slecht imo.Die zit al heel lang in SNL.
Talpa bestaat nog welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:30 schreef Tijn het volgende:
Zei Jack nou dat 'ie nog steeds werk doet voor Talpa?
Zou niemand 'em verteld hebben dat Talpa niet meer bestaat?
Ja inderdaad. Toch nog een beetje de weg kwijt denk ik...Matthijs had dat even moeten vragem óf hield wijselijk z'n mond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:30 schreef Tijn het volgende:
Zei Jack nou dat 'ie nog steeds werk doet voor Talpa?
Zou niemand 'em verteld hebben dat Talpa niet meer bestaat?
Wat doen ze dan wel nog?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Talpa bestaat nog wel
Alleen niet meer als zender.
Het is min of meer geintegreerd in RTL. Maar de radiotak is eigenlijk nog van talpa met oa radio538, 10gold en radiodigitaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch nog een beetje de weg kwijt denk ik...Matthijs had dat even moeten vragem óf hield wijselijk z'n mond.
[..]
Wat doen ze dan wel nog?
Hun contractuele verplichtingen jegens Jack e.a. nakomen en verder is het weer gewoon het investeringsvehikel van John de Mol.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:33 schreef Suko het volgende:Wat doen ze dan wel nog?
"Ja, ik ben bezig met een comedy. En euh... nou ja, druk dus!"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef broer het volgende:
Wat was Spijkerman op zijn gemak, hè, toen hem werd gevraagd hoe het met hem ging?
"Gaat goed. Gaat fantastisch. Druk, druk, druk! Man, wat gaat het goed en fantastisch. Nee, gaat écht héél goed met mij."
Blijkbaar heeft hij destijds na het stoppen van Talpa de kranten niet zo goed gelezen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:09 schreef Peter88Online het volgende:
Die Cheque Spijkerman gisteren: 'Ik zou best weer voor de VARA willen werken'.
quote:Programmadirecteur Frans Klein van de VARA: "Spijkerman komt er niet meer in." (bron)
De overstap naar Talpa was natuurlijk een grote ontmaskering van de altijd zo linkse Spijkerman. Hij ging toen weg onder het mom van "het kabinet wil dat de publieke omroep geen amusement meer mag uitzenden". Hmm, Lingo bestaat ondertussen ook nog steeds geloof ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:09 schreef Peter88Online het volgende:
Die Cheque Spijkerman gisteren: 'Ik zou best weer voor de VARA willen werken'. Tja, de kater komt later. Toch aan hem te merken dat hij een beetje spijt heeft van zijn overstap toen, ookal ontkent hij dat zelf.
Mwah, hij is in het verleden toch best succesvol geweest op de radio.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:34 schreef pberends het volgende:
Het grote probleem van Spijkerman is dat hij denkt dat hij leuk is, terwijl hij niet meer is dan een middelmatige presentator. Die typetjes kwamen niet van hem, maar van de cabaretiers.
Lingo is er nog door overheidsingrijpenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lingo bestaat ondertussen ook nog steeds geloof ik.
Het grote probleem van Spijkerman is dat hij denkt dat hij leuk is, terwijl hij niet meer is dan een middelmatige presentator. Die typetjes kwamen niet van hem, maar van de cabaretiers.
Ook in het theater. Ik moest destijds best lachen om Dubbel en Dwars. (Nu waarschijnlijk niet meer..)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, hij is in het verleden toch best succesvol geweest op de radio.
Jammer dat ze Johan Derksen hebben gevraagdquote:Gasten vrijdag 31 oktober
Vandaag de media-uitzending van de maand oktober. De meest opvallende gebeurtenissen uit de media worden besproken door Marc-Marie Huijbregts, Joost Zwagerman, Roland Koopman, Johan Derksen en Lucky Fonz III. Dit alles onder de leiding van Matthijs van Nieuwkerk.
Zoals elke vrijdag (ook in de media-uitzending) is cabaretier Marc-Marie Huijbregts de tafelheer. Hij zal ondermeer zijn favoriete tv-moment van deze maand met ons delen.
Wie ook vaste prik is in de media-uitzending, is schrijver Joost Zwagerman. Hij windt zich vanavond op over de desinteresse voor boekenprogramma's zoals 'Iets met boeken' van de VPRO.
Presentator Roland Koopman zit vanavond aan tafel over de kredietcrisis en hoe de media zich daarin mengt. Hij presenteert zelf RTL Z en heeft dus een groot aandeel in de berichtgeving van deze crisis.
Voetbalanalist Johan Derksen was de afgelopen maand in het nieuws vanwege doodsbedreigingen aan zijn adres. Een man uit Tilburg had gedreigd Derksen dood te schieten wanneer hij naar de wedstrijd Willem II-Feyenoord zou komen.
En vanavond komen de rubrieken 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' weer langs. En natuurlijk het beste van 'De TV Draait Door' van oktober.
Ik vond 'm echt heel slechtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Dos37 het volgende:
De Bob Dylan van Nederland zeg dat A.u.b. nooit meer
Zeg dat niet te hard in een land waar artiesten als Frans & Marianne, Nick & Simon, Jannes, Jantje Smit, Gerard Joling en Jeroen van der Boom hoogtij vieren. Smaak is subjectief blijkt eens te meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef starla het volgende:
Die gast kan gewoon niet zingen, is toch niet zo moeilijk om te horen?
Inderdaad, en buiten dat is het een hele arelaxte gaylord om naar te kijken met z'n emokapsel en z'n vrouwelijke gegiechel. Wat een druiloor, geef 'm een dreun en gooi 'm op straat Marc-Marie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef starla het volgende:
Die gast kan gewoon niet zingen, is toch niet zo moeilijk om te horen?
Hoe veel moeite het kost om het te zeggen, die mensen hebben wél een stem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard in een land waar artiesten als Frans & Marianne, Nick & Simon, Jannes, Jantje Smit, Gerard Joling en Jeroen van der Boom hoogtij vieren. Smaak is subjectief blijkt eens te meer.
Hij zal vandaag wel extra vroeg uit bed zijn gestapt om zijn haren zo te stylen dat het lijkt of hij net uit bed komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, en buiten dat is het een hele arelaxte gaylord om naar te kijken met z'n emokapsel en z'n vrouwelijke gegiechel. Wat een druiloor, geef 'm een dreun en gooi 'm op straat Marc-Marie!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef jmac het volgende:
Hoppa nog een nummertje verneukt.
Hij heet Otto.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft die 'lucky' ook een kutkop
Gaat hij ook dood binnen 10u?quote:
Ik zie wel een beetje Bob Dylan in hem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:03 schreef Mike het volgende:
Die Lucky is echt te erg. Dat zenuwachtige gelach ook de hele tijd van 'm.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:07 schreef Silenus het volgende:
De slager van Forfelle, hhahahah. Schitterend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |